Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2.2T probleem klapi juhtpuksidega (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3970)
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.12.09 17:50 Tsiteeri
S4 2.2T probleem klapi juhtpuksidega



Sai plokikaanele lastud teha kerge uuenduskuur Tartus Astromotos. Ühe tööna sai vahetada lastud ka klapi juhtpuksid. Kuna plokikaani remondib antud firma igapäevaselt, ei hakanud kaant pikemalt kohapeal uurima, sai töö eest makstud ja kodu põrutatud. Hiljem nüüd kodus uurides märkasin klapi juhtpukside juures midagi kummalist ja ootaks teie kommentaare selle kohta.

Lahti seletatult siis kõik juhtpuksid kergelt erinevatel kõrgustel ( silmaga eristatav ) väljalaske kanalitesse piiludes. Kui enamus juhtpukside kõrgused erinevad teineteisest kõige rohkem paari millimeetriga, siis ühes äärmises kanalis hoopis teistsugune olukord - juhtpuksi ots vaevalt paistab. On selline asi tehniliselt toimiv/kestev või on siin tegu praagiga ja sellisena kaant peale panna pole mõtet?


http://hot.ee/masher/plokikaan/plokikaan1.jpg

Võrdluseks pilt teisest kanalist
http://hot.ee/masher/plokikaan/plokikaan2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.12.09 18:05 Tsiteeri


Klapijuhtpuksid on uuena ühe pikkused. Ilmselt ei ole korralikult pesasse pressitud juhtpuks. Miks klapisäär roostes on? Halvasti puhastatud kaas. Remonttööd tuleks alustada ikka hästi puhastatud kaanega:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.12.09 18:16 Tsiteeri


Ei julgend nagu midagi öelda aga endale jäi ka kohe mustus ja rooste silma. Niiplaju kui mina olen neid remonditud kaasi näinud on nad ikka alati ilusad puhtad. Paistab lohakas töö jah. Palju sel ülevalpool ruumi on? Peasi, et vedru taldrik vastu ei käiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.12.09 23:44 Tsiteeri


Ülevalt poolt ei näe palju ruumi on, klapi vedrutaldrik ees. Mustus ja rooste hea tähelepanek, kaane üleüldisest puhastamises kokku ei lepitud aga klappide pesu/puhastus oli üks töödest küll :S - plokikaane tihendi poole pealt klapid kenasti puhtad. Üha rohkem hakkab tunduma, et sain mööda pükse selle asjaga. Kui kellelgi on pakkuda mõnda head kontakti kes teeks kaane tööd korrektselt Lõuna-Eestis, palun andku teada. Samuti oodatud veel kommentaarid inimestelt kes asjast jagavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 30.12.09 06:53 Tsiteeri


Töö, mis sa oleksid võinud ise ära teha on kaane leotus/pesu

http://static2.nagi.ee/i/p/415/57/1038935591b99c_m.jpg

Aga juhtpuksid peaksid oluliselt pikemalt välja ulatuma. Sinu kaanel tunduvad need vägagi jupid olema. Ja loomulikult see roostes klapi jalg.....no ma ei tea:mad: Tegija peaks vähemalt tähelepanu juhtima sellistele nüanssidele. Teine asi on see, et kas siis seepeale tehakse, vahetatakse, kohendatakse, mis iganes.
See kaan, mis pildil on küll porditud ja samuti ka juhtpuksid koonusesse aetud, kuid pikkus on siiski loetav.

http://static1.nagi.ee/i/p/548/7/13701915d6c990_m.jpg


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.12.09 07:22 Tsiteeri


Üks ja kindel asi mida julgen soovitada, on et vii kaas Windorfi Tiidu kätte ja saad väga hea asja tagasi. Selles pole kahtluski.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 30.12.09 08:17 Tsiteeri


Pole küll enda kaanest ühtegi pilti, aga julgen ka Windorfi Tiitu soovitada. Töö ikka väga korralik, kaan oli justkui uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 30.12.09 09:24 Tsiteeri


Olen samuti kaane remondiga tegelenud. Juhtpuksidega on nii, et kui on sisse pandud poest ostetud, mis maksavad u. 30eek tk, siis neil on selline krae ülemises otsas ja uue puksi pressid sisse selle kraeni, nii et kõruse erinevus pole võimalik. Samas on olukordi, kus uus juhtpuks tuleb lühemaks teha, kuna ta on liiga pikk. Tehasest on aga sellised puksid sees, mida on võimalik erinevale kõrgusele ajada küll, kuid õige tööriist tagab nende õige sügavuse.
Soovitada võiks seda, et võta see üks klapp või siis selle vedru välja ja vaata klapisääretihendi poolt kui kõrgel ta on.
Üldiselt porditud kaantel tehakse sageli juhtpuksi üksjagu lühemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.12.09 10:16 Tsiteeri


Juhtpuksid ostsin ise Forss'ist ja on need kraega variandid tõesti. Millise keemia sees seda kaant leotada/puhastada võiks, mis oleks effektiivne? Windorfi kohta palju head kuulnud/lugenud aga paraku distants mängib suurt rolli, eriti kuna moment jalamees. Kaane viimimise ja toomise kulud, plus siis veel mõlemal juhul töölt päeva ära olemine läheks ise juba üsna kulukaks. Selge on see, et sellisena kaan käiku ei lähe.

Tänan kõiki kes plokikaane tegijate kontakte saatsid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.12.09 11:43 Tsiteeri


Eesti ja me räägime siin mingitest distantsidest :D naljamehed.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.12.09 12:15 Tsiteeri


Milleks siis cargo ja ELS on?
Tüübid viivad ,toovad vajadusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]