Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vähe hädas 2.2TQ s6-ega (1996) Automaat (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3147)
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 28.12.09 14:44 Tsiteeri
Vähe hädas 2.2TQ s6-ega (1996) Automaat



Mure siis selline et küttekulu on peale suuri külmasi tõusnud ja mootor pole enam nii ergas. Tankinud olen koguaeg 98-t. Diagnostika väitel õhulugeja "arvatavasti" (millegipärast nad ei saa hakkama MAF´i korrasoleku kontrollimisega) ja rõhk olevat mootoris, kuigi õli on normaalne ja jahutusvedelik ei kao kuhugi. Kütusekulu on hetkel kompuutri väitel 10.0@80km/h maanteel, umbes 12@110km/h. Keskmiseks näitab erinevatel päevadel 15-17L/100km, kuigi 90% on maantee sõit, püsikiirusehoidjaga. enne pakaseid oli 9-10L@110km/h maanteel, 110 on mul stabiilne maantee kiirus ja Soome teedel on 9L ja Eestis vähe üle aga alla 10L 100km kohta, jalg on kerge ja rahulik :D

Uut teemat ei taha tekitada, aga veel lisa probleem mis arvatavasti seotud kogu jamaga, on see et mootori tempi ei saa normi, kohapeal käiates saab ja hoiab ilusti 90 kanti nagu alati, aga sõitma hakates langeb ruttu 50 juurde ja ei tõuse enne kui peatun. Ja salong ei soojenda grammigi seetõttu.

Küsimused siis:

1.Kas saab lasta elektrikul kontrollida õhulugejat testriga, kui keegi jagaks mingisugused arvud mis peaks sealt kätte saama?
2.Kuidas leide rõhu lekke probleem mootorist, kui silmaga vaatlusel ei ole defekte. Saab midagi teada silindrite surve testimisega?
3.Kas viimane probleem võib laheneda termostaadi vahetusega?

Ette tänades abi eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 28.12.09 14:49 Tsiteeri


Viimase probleemi lahendad termostaadi vahetusega ja selle vahetuse järel langeb ka kütuse kulu.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.12.09 15:00 Tsiteeri


Seda õhumõõtjat eriti mõõta ei kannata.
Lihtsam on proovida kellegi teise auto pealt.
Samuti ei anna see õhumõõtja veakoodi, niikaua kui toited ja massid korras on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 28.12.09 15:45 Tsiteeri


termostaadi vahetan kindlalt kuna ei tea millal varem vahetatud (konkreetse auto omanik ainult 6 kuud olnud), aga kas on kellegil "KORRAS" õhulugejat müüa, esialgu prooviks koos paarkümend kilti erinevaid sõidustiile ,et veenduda kas on mingi vahe sees. kui on parem siis ostan ära kohe. peal ja maha võin ise kruvida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 28.12.09 15:55 Tsiteeri


Mul on üle selline asi aga laenama ma seda ei hakka.Sest elan suht kaugel sinust.Kui saad kellegi oma proovida ja kindel, et katki on siis võta ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 28.12.09 21:05 Tsiteeri


Nüüd sai proovitud teise auto pealt õhulugejat pikemalt. Minek on nagu siis kui korras oli ,see on pluss, küttekulu 100km/h sõites, langes endise 11L asemel 8.8-9.5L peale mis peaks ju olema normis, arvestades ilma ja tee olusi, 2 nädalat tagasi olid ka need näidud samad aga ilm külmem. Nüüd siis on probleem et "puterdab" külma mootoriga, siis stabiliseerub 1000rpmi kanti (vana lugejaga oli ca 1100, hetkel 900 mida on ju vähe?). seda kõike kui on sees PARKING, kui lükkan DRIVE, siis hakkab jälle puterdama, nagu oleks tühikäigu andur läbi, aga kahtlen selles. Minek on peaegu endine, kardan, et õiget minekut takistab hetkel see et, sai tühja paaki panna 10L 95e bensiini, kuna polnud muud käepärast hetkel (ilmselgelt ei tankinud tanklas:D). Kas võiks veel otsida viga lambda andurist? Lambdat peaks ju saama kontrollida testeriga?
Kui ntx on läbi ja vaja uut, kas on mõtekas otsida kiirema reageerimisajaga lambda, kui tulevikus plaanis mootorit vähe järele aidata? (Minu teada on neid võimalik leida erinevate reaktsiooni kiirustega, aga ei tea kas konkreetse mudeli valikus seda pakutakse).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 29.12.09 08:21 Tsiteeri


Pole mina veel tähendanud 95 ja 98 vahet,astub ikka sama moodi edasi,ka praegu tangin 95-te.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 29.12.09 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Pole mina veel tähendanud 95 ja 98 vahet,astub ikka sama moodi edasi,ka praegu tangin 95-te.



ma konkreetselt esti kütustel ei ole ka vahet teinud, aga suur vahe oli sees kui tankisin Soome Nestest koguaeg 98 ja eestis sai suvel pandud korra 95. oli küll vahe sees. võibolla ainult minu p***e tunneb seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 29.12.09 10:24 Tsiteeri


Paljude p tunnevad seda vahet. Soome 98 ja Eesti 98 on üldiselt suur vahe sees. Kuigi Soomes on kallim, siis kvaliteet ka sedavõrd parem.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 29.12.09 15:26 Tsiteeri


Pm on siis leitud viga lambdast. Kui paigaldan uue, kas vaja ennem kustutada lambda veakood? Või hakkab toimima kohe ja võib ka hiljem kustutada?

Kas keegi Kesk-Eesti kandis kustutab Audi veakoode?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Garrett
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2 Coupe, Q7

postitati 29.12.09 18:19 Tsiteeri


Võta Tapalt mälliga ühendust, tal vag com kaabel olemas ja peaks sellega hakkama saama. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.12.09 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taunus2d
Pm on siis leitud viga lambdast. Kui paigaldan uue, kas vaja ennem kustutada lambda veakood? Või hakkab toimima kohe ja võib ka hiljem kustutada?

Kas keegi Kesk-Eesti kandis kustutab Audi veakoode?


Viga ei pruugi olla lambdas. Peale uue õhulugeja paigaldust oleks vaja mootori aju resettida arvutiga. Aju on seadistanud end töötama vanade näitajatega optimaalselt ja uutega jääb hätta. Korduvalt kinnitust leidnud fakt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 30.12.09 10:03 Tsiteeri


Proovin täna ka seda lahendust, aitäh soovituse eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 30.12.09 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taunus2d

1.Kas saab lasta elektrikul kontrollida õhulugejat testriga, kui keegi jagaks mingisugused arvud mis peaks sealt kätte saama?



Sõltub vist mudelist, 2,8 V6 umbes nii, et tühikäigul 1,4 V, 3000 rpm 3 V, järsul gaasiandmisel peaks tõusma korraks 4-5 V (arvud on umbes pakutud, nii seletas asja diagnostik). Minul MAF vigaseks pakuti, peale diagnostikat liikus auto üldse tunde järgi vana Moskvitsi võimekusega, sorts Carburator Cleanerit igatahes tekitas parema tagumikutunde kui enne diagnostikat. Puhastamist võid ikka proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.12.09 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitk

Sõltub vist mudelist, 2,8 V6 umbes nii, et tühikäigul 1,4 V, 3000 rpm 3 V, järsul gaasiandmisel peaks tõusma korraks 4-5 V (arvud on umbes pakutud, nii seletas asja diagnostik). Minul MAF vigaseks pakuti, peale diagnostikat liikus auto üldse tunde järgi vana Moskvitsi võimekusega, sorts Carburator Cleanerit igatahes tekitas parema tagumikutunde kui enne diagnostikat. Puhastamist võid ikka proovida.


Tegelikult vaadatakse õhukogust kindlas ajaühikus ja nii saabki kontrollida, kas toimib või mitte. Pinge võib-olla enamvähem õige, kuid õhukogus näiteks tühikäigul, kus mootor tarbib vähe õhku, on juba vale.

Samuti soovitan vanat andurit enne puhastada, brake cleaneri või muu sellisega. Näppudega aga ära eriti kuumtraati näppima kuku. Leota puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taunus2d
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.09
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6Quattro, C5 2.4kaherattavedu, A4 B5 1.8T

postitati 04.01.10 17:25 Tsiteeri


Sai muretsetud kasutaja Jyrisoo käest siis VAG-COM kaabel ja proovitud, enne seda pesin õhulugeja, paagi vaakumi laahendasin hetkel "tankla" korgiga.

esimene veakoodide lugemine andis tulemusesk:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

siis kustutasin veakoodi, lasin autol seista tunnikese, ja siis kaarutasin vähe ringi. tegin teise lugemise, ja siis ütleb et: "No fault code found."

Kuna sõitsin väikeses linnas siis hetkel ei saanud kütusekulu jälgida, aga erksam on küll.

PS: kuna ei tea ja tunne neid veakoode, siis kas saab nende andmete järgi kuskilt uurida ka täpsemalt mida need tähendavad, või ainult laias laastus seda tähendabki et "küttesegu on p¤¤¤¤s ja edasi otsi oma peaga"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]