Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 26.12.09 10:38
|
|
|
A4 Quattro
Millised on teie poolsed kommentaarid kasutatud 95-96 A4 nelikveoga ostu puhul? Seni pole ma kuulnud midagi head.
Teiseks teist laadi küsimus. Suurt ei jaga veel matsu aga kui on kaks varianti: 1) 1.8 Turbo 110 KW 2) 2.6 v6 110 KW. Mõlemad bensuga nelikveod. Üks
on vähe säästum variant või kumba eelistada?
või
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.09 10:40
|
|
|
Ma ei ole just midagi halba kuulnud.
Ja eelistada 1,8T-d.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.12.09 10:59
|
|
|
Kas 2.8 tundus juba üle mõistuse võimas ja janune?
|
|
|
rennu1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 20.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.09 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Millised on teie poolsed kommentaarid kasutatud 95-96 A4 nelikveoga ostu puhul? Seni pole ma kuulnud midagi head.
Teiseks teist laadi küsimus. Suurt ei jaga veel matsu aga kui on kaks varianti: 1) 1.8 Turbo 110 KW 2) 2.6 v6 110 KW. Mõlemad bensuga nelikveod. Üks
on vähe säästum variant või kumba eelistada?
või |
Kui sa ainult halba oled kuulnud,miks sa siis üldse küsid! Minul ka a4 quattro 2,8 30v mootoriga ja ei ole midagi halba öelda!
|
|
|
KalevK
huviline
Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 26.12.09 11:22
|
|
|
Üldhoolde kulusid soovid madalana näha, siis soovitaks 1.8T (õlivahetus, rihmade vahetus jne.) Klapikambrikaanetihend, omast kogemusest tean, oli
kordi kallim 2.8 V6'l kui seda 1.8T.
Kütusekulu peaks kah paar liitrit väiksem tulema.
Oleneb, mis kasti soovid, kui manuaali, siis 1.8T, 2.8't on oluliselt vähem manuaaliga.
2.6 tundub üldse kuidagi mõttetu mootorina, miks pean maksma kõrgemate hooldekulude ning rohkema kütte eest, kui saan samad kw 1.8'lt. Pluss, alati
jääb võimalus chippida, mis turbo puhul annab oluliselt rohkem kw.
Oli vast veits abi.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 26.12.09 11:28
|
|
|
Endal lähiajal lihtsalt ost ees. Tava 1,8 esivedu jääb vast liiga lahjaks. Nelikveo kohta ei oska ise midagi kosta küsisingi teie arvamust ja see
võrdlus oli lihtsalt juhuslik variant. Ei 2,8 vastu pole mul midagi.
Üks jõulisem isend, paistab igati tip-top. Aga nii ei saa vits kuulutuse põhjal midagi õelda.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=18734a26211bebaa1a54571c86fa7922
|
|
|
KalevK
huviline
Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 26.12.09 11:37
|
|
|
Ürita otsida 142kw isend siis juba.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 26.12.09 11:39
|
|
|
1.8 R4 Turbo 145 kW on ka täitsa müügil
Tegelt ei ole mu eesmärk mitte kuskile kiirendusvõistlustele minna.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.12.09 12:54
|
|
|
Endal 2.6 Q ja pole häda midagi.
V6 eelis vöiks olla ehk see, et madalamal pöördel jaksu rohkem, kuid kui turbo puhul föön korralikult puhuma hakkab siis ...
Ise pole turbokaid omanud ja seega jääb vördlus ainult kuulduste piirile, eks vastavate kogemustega (omanud v6/8-t ja turbokaid) lisavad omalt poolt
midagi.
Lingitud A4 pistab suht kobe ja lisade rohke, ning mingil määral ehk saaks ka läbisöitu uskuda (pole vähemalt a´la 190+ tkm).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 26.12.09 14:08
|
|
|
Minu arvates on alla 4,2 -sed v-aud üldse mõtetud Turboka eelis on see,et
saab väga lihtsalt jõudu juurde,kui väheks jääb.
|
|
|