Lehekülgi: 1 2 3 |
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.12.09 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Lähen arvatavasti kas halli või musta A6-te vaatama. |
Sellise vastuse peale soovitaks juba mölemad üle vaadata, siis ei jää hinge ehk midagi kripeldama
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
filipov
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: G7
|
postitati 29.12.09 18:28
|
|
|
Teemaalgatuse A6 on juba müüdud. Minule 
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 29.12.09 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: filipov
Teemaalgatuse A6 on juba müüdud. Minule |
Kuidas on?
|
|
|
filipov
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: G7
|
postitati 29.12.09 18:31
|
|
|
Väga hea.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 29.12.09 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: filipov
Väga hea. |
On kõik hooldusarved olemas ikka ja kas vastas kirjelduele?
Tee huviliste autode alla ikka teema ka
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.12.09 18:39
|
|
|
Nu näed Heigo, liigne passimine ja ilma sellest jäidgi!
Robertile önne ja sügavat lund 
Meeskond: ehk kannataks üleliigse jauramise teemast likvideerida vöi ...
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 30.12.09 12:57
|
|
|
Kui sa nende kahe auto vahel isale autot valid, siis sõltub valik ju paljugi isa eelistustest. Näiteks automaatkastiga on selle autoga tunduvalt
mugavam niisama cruisida kui manuaaliga. Manuaaliga saad, aga veidi parema kontrolli neliveo üle.
Konkreetne lingil olev must isend jätab nii kirjelduste kui ka piltide alusel väga hästi hoitud auto mulje ja see on juba suur boonus kasutatud auto
ostmisel. Muidugi on tegu heleda sisuga, mis eeldab korralikku uut omanikku.
Sõites on peamine erinevus C4 kerega Audi 100 ja A6 vahel see, et A6 on tunduvalt vaiksem. Ülejäänu jääb pisikosmeetika valda.
Täpsema info leiad nii foorumist kui ka näiteks siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C4_.28Typ_4A.2C_1994-1997.29
See see on ku postitus liiga hilja teele panna Õnnitlused uuele
omanikule!
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 30.12.09 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Kui sa nende kahe auto vahel isale autot valid, siis sõltub valik ju paljugi isa eelistustest. Näiteks automaatkastiga on selle autoga tunduvalt
mugavam niisama cruisida kui manuaaliga. Manuaaliga saad, aga veidi parema kontrolli neliveo üle.
Konkreetne lingil olev must isend jätab nii kirjelduste kui ka piltide alusel väga hästi hoitud auto mulje ja see on juba suur boonus kasutatud auto
ostmisel. Muidugi on tegu heleda sisuga, mis eeldab korralikku uut omanikku.
Sõites on peamine erinevus C4 kerega Audi 100 ja A6 vahel see, et A6 on tunduvalt vaiksem. Ülejäänu jääb pisikosmeetika valda.
Täpsema info leiad nii foorumist kui ka näiteks siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C4_.28Typ_4A.2C_1994-1997.29
See see on ku postitus liiga hilja teele panna Õnnitlused uuele
omanikule! |
Tänud nõuannete eest.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.12.09 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Sõites on peamine erinevus C4 kerega Audi 100 ja A6 vahel see, et A6 on tunduvalt vaiksem. |
Olles vaheldumisi sõitnud '92a 2.8q A/T 100 ja '96a 2.8q 30V A/T A6-ga ei julge mina küll seda väidet kinnitada. Lärmakuse vahe võib vabalt tulla
sellest, kui ühel neist on all teisest kõvema seguga ja laiemad rehvid.
|
|
|
porisiga
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.10 12:17
|
|
|
tere,
huvitab ka a6 c4, küsin paar asja:
* kuidas 2.5tdi mootor on?
* kas autom. kast laguneb rohkem kui manuaal?
* quattroga isendi hooldus/remont kallim?
tänan
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.01.10 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: porisiga
tere,
huvitab ka a6 c4, küsin paar asja:
* kuidas 2.5tdi mootor on?
* kas autom. kast laguneb rohkem kui manuaal?
* quattroga isendi hooldus/remont kallim?
tänan |
Diesel power
Quattro
Korralikul hooldamisel kestab ka automaatkast sama hästi kui manuaal, "lammutamisel" saab ka manuaalkasti laiali.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 14.01.10 19:40
|
|
|
Kuidas quattro ja automaadi suhe on?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Kuidas quattro ja automaadi suhe on? |
Kui nad surnud ei ole elavad nad õnnelikult siiani. Mis suhtest sa räägid ? Kindlasti on se hea kooslus. Põdeda küll vaja pole, ja jällegi kõik oleneb
autost mida ostma lähed. Kasutatud auto ostmine pole pärsi sama mis uue.
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 14.01.10 19:51
|
|
|
Peab aga mainima, et mingi X aja pärast tahavad kõik oma automaatkastide asemele manuaale meisterdada(vähemalt nii on silma jäänud)
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 14.01.10 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Kuidas quattro ja automaadi suhe on? |
Kui nad surnud ei ole elavad nad õnnelikult siiani. Mis suhtest sa räägid ? Kindlasti on se hea kooslus. Põdeda küll vaja pole, ja jällegi kõik oleneb
autost mida ostma lähed. Kasutatud auto ostmine pole pärsi sama mis uue. |
Võrreldes manuaaliga quattrot.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.01.10 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Võrreldes manuaaliga quattrot. | Hea.
(Kui ikka vihjest aru ei saanud, siis võiks ju oma küsimuse vähe pikemalt formuleerida. Mis erinevusest sa teada tahad
manuaal-q vs automaat-q vahel.)
Et oleks raskem!
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 14.01.10 20:00
|
|
|
Kuidas teel püsib, kuidas minek on, palju õli tahab, palju küttel juures on? Rohkem vist midagi pole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.01.10 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Võrreldes manuaaliga quattrot. | Hea.
(Kui ikka vihjest aru ei saanud, siis võiks ju oma küsimuse vähe pikemalt formuleerida. Mis erinevusest sa teada tahad
manuaal-q vs automaat-q vahel.) |
Vöiks isegi öelda, et oleneb situatsioonis jne, mönikord üks parem ja teinekord teine.
Näiteks funnimisel vöibolla oleks isegi automaat etem, kuna siis saab keskenduda ju rohkem roolimisele ja olukorra jälgimisele, kui et vehkida keskel
asuva kepiga.
Kaua sa ikka masinat 2 käiguga hoorad, kui lased mönda pikemat ja sujuvamat poognat, ikka tahaks körgemale, kuid vahetuse hetkel vöib asi hoopis untsu
minna.
Aga kuna pole automaat quattroga hullamist tunda saanud siis rohkem vast öelda ei oska.
Igaüks vötab oma seisukoha.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 20:08
|
|
|
Ärge siin ka hakkake vaidlema quattro ja mono vahel. Poiss ei tea ise ka mida tahab. Q nüüd auto minekut küll võimsamaks ei tee. Mõnus lihtsalt
kõvatada, et näe mul q. No lumes ka vahet mõnus. Teelpüsivus on loomulikult parem kui monol.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 14.01.10 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ärge siin ka hakkake vaidlema quattro ja mono vahel. Poiss ei tea ise ka mida tahab. Q nüüd auto minekut küll võimsamaks ei tee. Mõnus lihtsalt
kõvatada, et näe mul q. No lumes ka vahet mõnus. Teelpüsivus on loomulikult parem kui monol. |
Kes sa oled, et tuled ütlema, mida ma tean ja mida mitte.
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 14.01.10 20:19
|
|
|
Kuss kuss, ei ole vaja hakata üksteise pihta urisema. Magiorav, sa formuleeri oma küsimused täpsemalt ja siis saad ka normaalsed vastused. Lisaks
aitab väga väga palju foorumis ringi uitamine ja teemade lugemine. See ei ole streetrace, et vaja lahmida on
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.01.10 20:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Kes sa oled, et tuled ütlema, mida ma tean ja mida mitte. |
Rahu rahu!
Tsitaat: | Algselt postitas: magiorav
Kuidas teel püsib, kuidas minek on, palju õli tahab, palju küttel juures on? Rohkem vist midagi pole. |
Siin peaksid rohkem asju välja vast tooma, eriti just moto osas.
Püsib teel nagu iga auto, kuid jälle köik söltub.(kasvöi veermiku korrasolekust)
Minek on mootori ja mehe teha.
Kui lekkeid pole ja ei pöleta, siis kulub ainult vahetuse käigus.
Küttekulu söltub isendist ja jala raskusest.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |