Jannnno33
huviline
Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDi (c5)
|
postitati 18.12.09 20:26
|
|
|
Pisike mure Audi A6-ga... võib teema lukku lükata...
v6 2,5 tdi 110 kw mootoriks ja selline mure, et auto läeb ommikul käima, olgugi, et külm on, aga sõitma hakates kaob jõud täitsa ära... pöörded
lähevad max 2500-ni ja ei rohkem... gaasi põhja vajutades akkab mootor lagisema.... kuid peale poolt tundi sõitu asi nagu pääseb ja jälle kõik
korras... on kellegil mingeid ideid?
Ja nii ongi...
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 18.12.09 20:59
|
|
|
Minu jaoks oleks selline asi, kui hommikul õigeks ajaks tööle ei jõua, juba vähemalt keskmine või isegi juba suuremat sorti mure.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.09 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jannnno33
v6 2,5 tdi 110 kw mootoriks ja selline mure, et auto läeb ommikul käima, olgugi, et külm on, aga sõitma hakates kaob jõud täitsa ära... pöörded
lähevad max 2500-ni ja ei rohkem... gaasi põhja vajutades akkab mootor lagisema.... kuid peale poolt tundi sõitu asi nagu pääseb ja jälle kõik
korras... on kellegil mingeid ideid? |
Ma arvan, et su autol ennak ei tööta külmalt nii nagu peab. Külmalt läheb süütenurk varajaseks. Pumba sees on üks kolb mis reguseerib survet pumba
sees ja sellega ka süütenurka. Mul on selline tunne, et asi võib olla selles, et see kolb kiilub mingis asendis kinni. Soojalt pumba korpus paisub
veidi ja kütus on vedelam ja asi toimib korralikult. Arvatavasti tuleb millaski pumba remont ette võtta ja vahetusse läheb pumba korpus. Diagnostikast
oleks abi.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.12.09 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jannnno33
v6 2,5 tdi 110 kw mootoriks ja selline mure, et auto läeb ommikul käima, olgugi, et külm on, aga sõitma hakates kaob jõud täitsa ära... pöörded
lähevad max 2500-ni ja ei rohkem... gaasi põhja vajutades akkab mootor lagisema.... kuid peale poolt tundi sõitu asi nagu pääseb ja jälle kõik
korras... on kellegil mingeid ideid? |
Idee on kontrollida kütuse filtrit ja mis küte on sees. Hommiku tööle sõites näen nüüd pidevalt kuidas peris uued- kaasaegsed autod seisavad tee ääres
kapott üleval ja ohukad vilkumas, tundub et diislid ära surnud viletsa küttega.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.12.09 21:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Tsitaat: | Algselt postitas: Jannnno33
v6 2,5 tdi 110 kw mootoriks ja selline mure, et auto läeb ommikul käima, olgugi, et külm on, aga sõitma hakates kaob jõud täitsa ära... pöörded
lähevad max 2500-ni ja ei rohkem... gaasi põhja vajutades akkab mootor lagisema.... kuid peale poolt tundi sõitu asi nagu pääseb ja jälle kõik
korras... on kellegil mingeid ideid? |
Idee on kontrollida kütuse filtrit ja mis küte on sees. Hommiku tööle sõites näen nüüd pidevalt kuidas peris uued- kaasaegsed autod seisavad tee ääres
kapott üleval ja ohukad vilkumas, tundub et diislid ära surnud viletsa küttega. |
Üks põhjus on suvine küte mis läbi torude ja filtrite ei voola ja teiene on vahetamatta filtrid. Natuke vett küttefiltris ja sõit jääbki seisma.
|
|
|
Jannnno33
huviline
Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDi (c5)
|
postitati 20.12.09 07:01
|
|
|
Probleem ehk oligi ainult küttefiltris, sai vahetatud ja probleem on kadunud. aiähh vastajatele...
Ja nii ongi...
|
|
|
|