Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 TDI 66kW mootori ajastus (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5785)
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 16.12.09 18:02 Tsiteeri
1.9 TDI 66kW mootori ajastus



Nimelt on probleem 1992 a B4 1.9 TDi mootori rihma peale panekuga.
Nukvõlli asend TDC asendis peab olema nii, et salongi poolses otsas olev
sälk on plokikaasega tasa (horisontaalselt). Oleks vaja aga teada, kuidas
väntvõlli TDC-sse ajada. Leidsin ühe A3 TD õpetuse http://tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/
Sealt lugesin välja, et hooratta peal on märk, mis tuleb paika ajada käigukasti
korpuse peal oleva märgiga. Nüüd ongi küsimus, et missugune see märk
seal korpusel on. Piltidel on 2 auku, mille järgi võiks üldse panna.
1. http://static1.album.ee/files/871/39/large_21784799_m309.jpg
2. http://static1.album.ee/files/871/39/large_21784801_4lsj.jpg


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.12.09 18:04 Tsiteeri


Hoorattal on kriips või null. Ma vataan, hirmus isu on masin käima saada kui tänase ilmaga väljas seda teed. :D A ja nukkvõll käib otsast plaadiga ja pump käib pulgaga. Se ülemine suurem auk on õige. Sul vana rihm juba maha vaõetud ve? Kui on peal siis saad nuka järgi enamvähem paika keerata et märk leida. Se kriips ja null võib olla suht halvasti näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 16.12.09 18:44 Tsiteeri


Ülemine auk on õige ning märk peab olema kahe hamba vahel.
Hammasrihma paigaldamisel tuleks nukkvõlli rihmaseib lahti keerata. Pump fikseerida. Rihma peale pannes tuleks jälgida väntvõlli märki, et paigast ei liiguks. Rihm tuleb pumba ja väntvõlli poole pealt pingul peale panna, st et pumba hammasratast tuleks liigutada pingesse. Muidu kui pole õiget punni pumba fikseerimiseks, siis sealt tulebki see ühe hamba võrra vale süüde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.09 05:45 Tsiteeri


Aga kui hooratast on maha võetud , kas seda annab ka valesse asendisse tagasi panna? Ta pole ju kiiluga seal otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.09 08:41 Tsiteeri


Hooratta augud on asünkroonsed, see tähendab seda, et kui paned mööda, siis ei lähe osad poldid sisse. Nii et see läheb ainult ühes asendis külge. Tark sakslane on selle peale mõelnud. :) Kui sul vana rihm peal on ja on vähe kogemusi, siis ma soovitan väntvõlli järgi panna mootor nn surnud seisu ja teha värviga märgid hammikatele. Siis kui saad uue rihma peale, saad kontrollida kas ajastus jäi samaks ja pärast kontrollid kas nukkvõll on õiges asendis jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 17.12.09 08:48 Tsiteeri


Kõige lihtsam algajale on nii, et enne ei võta vana rihma maha kui märgid paigas. Siis võtad valge markeri, märgid iga rihmaseibi peal punkti nii et punkt katab rihma ja rihmaseibi. Võtad vana rihma maha ja kannad täpselt identsed märgid uuele hammasrihmale. Soovitan mitu korda üle kontrollida et uue ja vana rihma peal on samad märgid, ning uue rihma paned tagasi just nende valgete märkide järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.09 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulith
Kõige lihtsam algajale on nii, et enne ei võta vana rihma maha kui märgid paigas. Siis võtad valge markeri, märgid iga rihmaseibi peal punkti nii et punkt katab rihma ja rihmaseibi. Võtad vana rihma maha ja kannad täpselt identsed märgid uuele hammasrihmale. Soovitan mitu korda üle kontrollida et uue ja vana rihma peal on samad märgid, ning uue rihma paned tagasi just nende valgete märkide järgi.


Ma arvan, et lihtsam oleks kui igal märgil, mis on hammasrattal, lihtsalt mootori peal vastand oleks, ise vähemasti olen nii teinud ntks 2.5TDI V6l, kus vändamärk on kurat teab kus peidus ja nukkadega on ka keeruline lugu . See rihma peale joonistamine võib segadusse ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 17.12.09 20:25 Tsiteeri


Siiski teen mootorit garaazis, pildid said lihtsalt õuest tehtud. Sai täna kolm korda rihma peale pandud ja maha võetud, probleem siis vigases küttepumbas, uus pump ei löö üldse. Muidu väntvõlli ja nukkvõlli sai kenasti sünkrooni.
Klapid pähe ei käinud. Homme proovib edasi aretada, teist pumpa piinata ja kontrollida. Kui mingeid probleeme tekib või õnnestub kõik, annan teada.


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 17.12.09 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kickija
probleem siis vigases küttepumbas, uus pump ei löö üldse.

Homme proovib edasi aretada, teist pumpa piinata ja kontrollida.

Ülioluline on pump enne ringiajamist kütusega täita, muidu võib tõesti juhtuda, et "uus pump ei löö üldse".


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 17.12.09 21:55 Tsiteeri


Algul oli küte kinni, sai siis küttevoolikud lahti sulatatud ja läbi puhutud, siis avastasime, et filter on täiesti kinni, saime sellegi pika jama peale korda, lasime pihusti torud lahti ja lootsime sealt kütust näha. Pumpa lasime kütust küll otse, küll paagist, etteande pump tõmbab küll, aga pihusti torudeni diisel ei jõua. Targem isik käis ka asja uurimas ja proovisime igat pidi, aga tulemus ikka sama, kütet torudest ei tule.
Suure tõenäosusega pump ikka tuksis.


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.12.09 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kickija
Algul oli küte kinni, sai siis küttevoolikud lahti sulatatud ja läbi puhutud, siis avastasime, et filter on täiesti kinni, saime sellegi pika jama peale korda, lasime pihusti torud lahti ja lootsime sealt kütust näha. Pumpa lasime kütust küll otse, küll paagist, etteande pump tõmbab küll, aga pihusti torudeni diisel ei jõua. Targem isik käis ka asja uurimas ja proovisime igat pidi, aga tulemus ikka sama, kütet torudest ei tule.
Suure tõenäosusega pump ikka tuksis.

Magnetklapile vool tuleb ikka ja kas klapp töötab? Ja pihusti pealt keera torud lahti muidu suht jama õhku kätte saada. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.09 03:17 Tsiteeri


Vahest on tõesti suur jama kui kuskil pumba sees õhumull istub. Proovi mootorisse "mõnuainet"(eetrit) lasta või käima vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 18.12.09 14:01 Tsiteeri


Täna olen katsetanud siis teise pumbaga, algul ei käinud see ringi, siis viisin sauna sooja, hakkas ringi käima.
Imeb kütet samuti ilusti, kuid ikka ei jõua torudeni. Võtsin siis magnetklapi maha, proovisin selle korrasolekut, kõik hea. Ajasin huvipärast pumpa ringi ja avastasin tohutu vee koguse, mis hakkas klapi august välja tulema koos diisliga. ajasin seda siis ringi tükk aega, kuni hakkas kütet tulema, panin kokku tagasi. Ei midagi, ikka kütet ei tule, siis võtsin need vaheniplid, kuhu torud külge lähevad, küljest ja avastasin, et need rängalt roostes. Pumpa ringi ajades tuli vaikselt kütet nipli aukudest. Ja oskab keegi öelda, mis see seal nelja väljundi keskel olev polt on? Sealt ta pritsib ka kütet kui lahti keerata. Nüüd varsti garaazi tagasi ja panen puhtad niplid ja vaatan, kuidas asi on.
Esimest korda lahkan diisli probleeme, seega avastamata maa suht.
E: Kui mitu võimalust on nukkvõlli asendit panna? Ma mõtlen, et sisselase avaneks ikka siis kui pump lööb, mitte 1 hambalisi möödapanekuid?


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.09 14:09 Tsiteeri


http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=437307


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 19.12.09 20:32 Tsiteeri


Olen nüüd ikka pikalt selle masinaga jamanud, ikka ei saa jagu.
Kütus muidu jõuab täitsa nende vahetükkideni, kuhu torud kinnituvad, aga ei ole piisavalt survet, et sealt läbi tulla.
Ja kas kohapeal süüde sees gaasi andes peab pumba sees siiber liikuma?


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 20:38 Tsiteeri


No kui se pump vett täis oli ja roostetab siis on ta vast küpse. Ja se 4 toru vahel olev punn on süüte reguleerimiseks. Sinna keeratakse "kell".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 29.12.09 21:02 Tsiteeri


Lõpuks midagi positiivset, saime masina käima. Värk siis selles, et pump kütet lööks peab tal olema gaasi siiber avatud ja sellel autol on see avatud alles starteri töö ajal. Kusjuures lammutusest toodud pump ei suhtle selle elektroonikaga. Vana pump käib päris edukalt. Nüüd on vaja lasta spetsialistil pump paika keerata ja siis võib ülevaatusel ära käia. Sai muidu lammutusest uus gaasipedaali reostaat ja aju toodud, aga need õnneks siiski töökorras, saame homme tagasi viia. Kui kellegil vaja töötavat pumpa, siis PS. Ümmarguse pistikuga ning tagasivool on kaase tagumisel küljel.


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]