kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 10.12.09 16:59
|
|
|
Paluks abi! Lühis Audi cabrios.
Auto: audi cabrio 2.3 92(algselt automaat nüüdseks manual)
Probleem: Lüisesse läksid sigareti süütaja ÜMBER ASUVA VALGUSTUSE juhtmed.
Tulemus: Pimedad on kellad, lisakellad keskel ja puhuri lülitd. Aga see nupurida kus asub udutulede lüliti, seal on vool sees.
Kõige huvitavam on see, et kella valgustus ( tahomeetri all ) põleb ja kui sisse lülitada tuled, kustub kell ära.
lisan pildi salongist
Kaitsmed on korras.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.12.09 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo80
Auto: audi cabrio 2.3 92(algselt automaat nüüdseks manual)
Probleem: Lüisesse läksid sigareti süütaja ÜMBER ASUVA VALGUSTUSE juhtmed.
Tulemus: Pimedad on kellad, lisakellad keskel ja puhuri lülitd. Aga see nupurida kus asub udutulede lüliti, seal on vool sees.
Kõige huvitavam on see, et kella valgustus ( tahomeetri all ) põleb ja kui sisse lülitada tuled, kustub kell ära.
lisan pildi salongist |
Kui kaitse korras siis põles tulede reostaat ära selle keeratava nupu taga millest tulesid heledamaks ja tumedamaks regullida saad. Need nupu tuled
ongi eraldi.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 10.12.09 17:03
|
|
|
Põletasid arvatavasti spidoplokis reostaadi läbi, proovi kuidas käituvad täistulede ja suundade märgutuled, kui nendel ka mingi kamm, siis on plokis
hoopis rada maha põlenud.
E: automees6 jõudis ette.
|
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 10.12.09 17:06
|
|
|
Tänud kiirete vatuste eest!
Võtan spidoploki maha seljuhul.
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 10.12.09 17:31
|
|
|
Kõige huvitavam on see, et kella valgustus ( tahomeetri all ) põleb ja kui sisse lülitada tuled, kustub kell ära.
Minu arust peabki tehasest niimoodi olema, s.t B3 del ja B4 del on nii. Enda isend pole erand. Nimelt täpsustuseks küsiks, et kas digikella
taustvalgus põleb eredalt, kui tulelülituskang on 0 asendis. Ja kui sisse lülitada kabariidid, ehk siis lülitikangi esimene aste- jääb kell pimedaks?
Kui jah siis nii tegelikult vist peakski olema. Pole küll selle masina elektroonika tööpõhimõtete loomise juures ise olnud, kuid minu arvamus on see,
et 0 asendis sa niikuinii kella ei näe pimedas- selleks ka oma lisavalgus (erk). Kui aga sa peaksid sisse lülitama kabariidid, siis ju spidobloki
valgustus hakkab tööle ja valgustab kella ära nõrgemal moel kui ennist. Miks mitte nii erk kui 0 asendis? Aga selleks, et pimedas sõites silma ei
riivaks. Kui sa mõtlesid seda. Targemad võiksid parandada. Kui ma olen valesti sellest asjast aru saanud, siis järelikult on mul ja minu autol mingi
viga küljes.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.12.09 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ZGR
Kõige huvitavam on see, et kella valgustus ( tahomeetri all ) põleb ja kui sisse lülitada tuled, kustub kell ära.
Minu arust peabki tehasest niimoodi olema, s.t B3 del ja B4 del on nii. Enda isend pole erand. Nimelt täpsustuseks küsiks, et kas digikella
taustvalgus põleb eredalt, kui tulelülituskang on 0 asendis. Ja kui sisse lülitada kabariidid, ehk siis lülitikangi esimene aste- jääb kell pimedaks?
Kui jah siis nii tegelikult vist peakski olema. Pole küll selle masina elektroonika tööpõhimõtete loomise juures ise olnud, kuid minu arvamus on see,
et 0 asendis sa niikuinii kella ei näe pimedas- selleks ka oma lisavalgus (erk). Kui aga sa peaksid sisse lülitama kabariidid, siis ju spidobloki
valgustus hakkab tööle ja valgustab kella ära nõrgemal moel kui ennist. Miks mitte nii erk kui 0 asendis? Aga selleks, et pimedas sõites silma ei
riivaks. Kui sa mõtlesid seda. Targemad võiksid parandada. Kui ma olen valesti sellest asjast aru saanud, siis järelikult on mul ja minu autol mingi
viga küljes. |
Kõik on õige ja nii peabki olema.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 10.12.09 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ZGR
Kõige huvitavam on see, et kella valgustus ( tahomeetri all ) põleb ja kui sisse lülitada tuled, kustub kell ära.
Minu arust peabki tehasest niimoodi olema, s.t B3 del ja B4 del on nii. Enda isend pole erand. Nimelt täpsustuseks küsiks, et kas digikella
taustvalgus põleb eredalt, kui tulelülituskang on 0 asendis. Ja kui sisse lülitada kabariidid, ehk siis lülitikangi esimene aste- jääb kell pimedaks?
Kui jah siis nii tegelikult vist peakski olema. Pole küll selle masina elektroonika tööpõhimõtete loomise juures ise olnud, kuid minu arvamus on see,
et 0 asendis sa niikuinii kella ei näe pimedas- selleks ka oma lisavalgus (erk). Kui aga sa peaksid sisse lülitama kabariidid, siis ju spidobloki
valgustus hakkab tööle ja valgustab kella ära nõrgemal moel kui ennist. Miks mitte nii erk kui 0 asendis? Aga selleks, et pimedas sõites silma ei
riivaks. Kui sa mõtlesid seda. Targemad võiksid parandada. Kui ma olen valesti sellest asjast aru saanud, siis järelikult on mul ja minu autol mingi
viga küljes. |
Kell peab tööle jääma, kuna seal on üks pirn mis teda valgustab, kui tuled sisse lülitad siis hakkab seesama pirn lahjemalt pölema. Ja kui on mingi
lühis, siis kustubki ära. Mina olen nii aru igatahes saanud.
|
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 11.12.09 10:16
|
|
|
Reostaat terve, plokis hoopis rada maha põlenud. Sai veits tina peale pandud nüüd kõik korras
|
|
|
|