Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: tagumise simmeri vahetus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2342)
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 29.06.04 15:40 Tsiteeri
tagumise simmeri vahetus



Asjalood siis sedapsi, et vaja sisemise simmeri vahetus ette võtta. Nimelt peale plastkatte eemaldamist selgus kurb tõsiasi, et käigukasti ning mootori ühenduskohas on tilgake õli. Kõige tõenäolisem ilmselt, et simmeri vahelt lekib, seega vaja ära vahetada ja nüüd küsikski, et kas keegi on B4-l sellise töö ette võtnud? Et kumba oleks otstarbekam eemaldada? Kas hooratas koos käigukastiga või siis mootor? Käigukasti ette tunduvad jäävat procon-ten trossid, samas mootori küljes ka igasugu vidinaid, mis kõik vajavad eemaldamist. Võta siis kinni, kust alustada? Ehk keegi saab nõuga aidata?

Samas ega väga palju õli pole kaduma läinud ka, sest õlijahutaja tihend tundub ka veidi lekkivat ning kadu on 6000 km läbisõidu juures veidi vähem kui max-min vahe- ühesõnaga max norm on langenud peaaegu miinimumini.

Aga tahaks probleemi ikkagi kõrvaldada, sest selge on see, et see progresseerub.

Kui keegi on kusagil servises lasknud teha, siis ligikaudne ajakulu oleks ka abiks, sest ilmselt lasen ka mõnel spetsialiseerunumal inimesel asja ette võtta.

Samuti kui keegi teab, kust otsast õlijahutajat lahti võtma hakata, siis seegi abiks, kuigi ise oletan, et kui filter on eemaldatud, siis ilmselt sealt hargneb see edasi, aga kui keeruliselt, seda veel ei kujuta ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 29.06.04 16:09 Tsiteeri


Simmeri vahetusel lihtsam siiski eemaldada kast ja hoorattas.
Vähemalt B3-l sai sedasi asjale lähenetud, kui Lynx´i autol hooratast sai vahetatud.
Jaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 29.06.04 16:13 Tsiteeri


Seda arvan minagi, aga natuke panevad mind kahtlema need procon-ten trossid, mis B3 puuduvad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Simmeri vahetusel lihtsam siiski eemaldada kast ja hoorattas.
Vähemalt B3-l sai sedasi asjale lähenetud, kui Lynx´i autol hooratast sai vahetatud.
Jaks.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 29.06.04 16:18 Tsiteeri


Natuke loll küsa, aga mis asjad need nagu emakeeli on ja kas need tunduvad nii ületamatud.
Jaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 29.06.04 16:26 Tsiteeri


Teisisõnu siis tegu selliste trossikestega mis kokkupõrke (ptui, ptui, ptui) korral peaks rooli juhist eemale tirima ning samuti on need trossid nn turvavõõde eelpingutid. Nii täpselt ei vaadanud ega meelde jätnudki, aga kuidagi jäi meelde selline asi, et segama need võiksid hakata kogu seda protseduuri:(

Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Natuke loll küsa, aga mis asjad need nagu emakeeli on ja kas need tunduvad nii ületamatud.
Jaks



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 29.06.04 16:32 Tsiteeri


Need trossid peaks jooksm kasti pealt ja seega ei tohiks segada. Küll aga tuleb rooliotsad lasta lahti roolilatti küljast.
Pakun, et kogu see asi võttab aega olenevalt egijast umbes 5 tundi ( võibolla ka veits vähem või rohkem ).
Jaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 22.01.05 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jottess
Asjalood siis sedapsi, et vaja sisemise simmeri vahetus ette võtta. Nimelt peale plastkatte eemaldamist selgus kurb tõsiasi, et käigukasti ning mootori ühenduskohas on tilgake õli. Kõige tõenäolisem ilmselt, et simmeri vahelt lekib, seega vaja ära vahetada ja nüüd küsikski, et kas keegi on B4-l sellise töö ette võtnud? Et kumba oleks otstarbekam eemaldada? Kas hooratas koos käigukastiga või siis mootor? Käigukasti ette tunduvad jäävat procon-ten trossid, samas mootori küljes ka igasugu vidinaid, mis kõik vajavad eemaldamist. Võta siis kinni, kust alustada? Ehk keegi saab nõuga aidata?

Samas ega väga palju õli pole kaduma läinud ka, sest õlijahutaja tihend tundub ka veidi lekkivat ning kadu on 6000 km läbisõidu juures veidi vähem kui max-min vahe- ühesõnaga max norm on langenud peaaegu miinimumini.

Aga tahaks probleemi ikkagi kõrvaldada, sest selge on see, et see progresseerub.

Kui keegi on kusagil servises lasknud teha, siis ligikaudne ajakulu oleks ka abiks, sest ilmselt lasen ka mõnel spetsialiseerunumal inimesel asja ette võtta.

Samuti kui keegi teab, kust otsast õlijahutajat lahti võtma hakata, siis seegi abiks, kuigi ise oletan, et kui filter on eemaldatud, siis ilmselt sealt hargneb see edasi, aga kui keeruliselt, seda veel ei kujuta ette.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 22.01.05 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jaks
Need trossid peaks jooksm kasti pealt ja seega ei tohiks segada. Küll aga tuleb rooliotsad lasta lahti roolilatti küljast.
Pakun, et kogu see asi võttab aega olenevalt egijast umbes 5 tundi ( võibolla ka veits vähem või rohkem ).
Jaks.


Mis rooliotsa juttu sa ajad????????? Iseenesest suht lihtne töö, käigukasti maha võtmine!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.01.05 19:09 Tsiteeri


B2 ;B3 ja B4 kerega audidel ei saa kasti enne kätte kui oled roolivardad lati küljest lahti lasknud ja kõrgemale tõstnud.Kasti ülemine serv jääb nimelt nende taha kinni.
Ja mootorit niipalju tagant alla lasta ka ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
imre
huviline



Registreerunud 20.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.05 19:44 Tsiteeri


kusjuures saab mina olen sillatala alt ära võtnud et lahedam toimetada oleks ja esimese mootorikinnituse lahti lasknud nii et mootor natuke tagant allapoole tuleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.01.05 20:18 Tsiteeri


Njah,ka see on variant.Kuid hetkel käis jutt käigukasti eemaldamisest,mitte poole auto demonteerimisest.
Ja roolilati küljest on vaja lahti võtta vaid kaks polti,ning see võtab aega maksimaalselt 10 minutit koos tööriistade otsimisega.
(Tunnen kaasa juhul kui lased sillatala alla ja mootor on sillatala küljes koos kastiga). :D
R5 motoga seda muidugi ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
imre
huviline



Registreerunud 20.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.05 21:33 Tsiteeri


b4 sillatala ära võtmine on ka 10 min töö


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]