Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Generaatori surm . Taas surnud (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2686)
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 05.12.09 14:04 Tsiteeri
Generaatori surm . Taas surnud



Seoses jahutusvedeliku lõdviku purunemisega ( vanus tegi oma töö ) jooksis jahutusvedelik geneka peale ja selle tulemusena suri genekas ära . Kiirmenetlusega parandatud lõdvik ei andnud eriti positiivseid tulemusi ja purunes taas uuest kohast :( . Kahjuks olin jõudnud monteerida autole juba teise töökorras geneka ja ka see suri .
Küsimus : Mis asi generaatoris otsad andis ? Pingeregulaator, dioodiblok või mähis ?
Mis hinnaklassi jääb geneka remont ja kas seda on mõtet teha , või tuleb sootsam osta töökorras genekas ?
Tänan kaasamõtlemise eest !


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 05.12.09 14:13 Tsiteeri


Ma sinu auto geneka kohta eitea, kuid endal läks geneka parandus 3k kokku vist. See koos töörahaga, ehk esiots puhtaks ja pärast kokku tagasi. See komplekteerimine oli vist ligikaudu pool sellest kogusummast. Mul oli ankur läbi. Aga seda lihtsalt loomulikust kulumisest. Minu autole oli uus genekas päris kallis, et see parandamine oli üsna mõistlik mõte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.12.09 15:01 Tsiteeri


Üldjuhul ei peaks väike uputamine genekale letaalselt mõjuma, olen ka ise genekaid uputanud ja maha surnud pole seni ükski.

Alustada tasuks kõigepealt geneka kuivatamisest, seejärel kontrollida pingeregulaatorit/harju. Geneka enda vigade puhul on remondist odavam kasutatud ja töötav asi osta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 05.12.09 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Üldjuhul ei peaks väike uputamine genekale letaalselt mõjuma, olen ka ise genekaid uputanud ja maha surnud pole seni ükski.
Alustada tasuks kõigepealt geneka kuivatamisest, seejärel kontrollida pingeregulaatorit/harju. Geneka enda vigade puhul on remondist odavam kasutatud ja töötav asi osta.


Vesi ei tee genekale midagi, aga igasugused erinevad kemikaalid saavad jagu mähiseid kaitsvast isolatsiooni lakist või mis iganes selle asja õige nimi on. Sõber suutis oma Volvo geneka täiesti puhtaks pesta, nii, et isegi voolu sinna ei jäänud, seda tänu korralikule leotuspesule. Ise olen survepesuriga palju kordi pesnud ja pole mina veel genest lahti saanud, kemikaalidega ei tohi ainult leotada, eriti lahtiste mähistega genekate puhul. Kui läheb leotamiseks siis generaatorile kilekott pähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.12.09 16:50 Tsiteeri


Kemikaalidele lisaks teeb genekale otsa peale ka talvine soolalumi, kui genekas on kuskil allpool ja mootori alune põhjakate on puudu. Ennekõike saab viga mähiste isolatsioon ja alaldiplokk - on ise näinud, kuidas alumiiniumist plaat, millesse on dioodid pressitud, lihtsalt hävib ussitamise läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 05.12.09 18:14 Tsiteeri


Tavaliselt tasub vana ära remontida sest kasutatud ostes ei või iial teada mitu päeva ta töötab.
Vii genekas remonti ja lase hinnapakkumine teha. Seejärel selgub kas tasub taastada või mitte.
Tallinnas saan aidata Artelli 14,
Tartus Tähe 127F
Pärnus Lubja 48A

http://www.melasiauto.ee/?path=0x11


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 05.12.09 18:18 Tsiteeri


Arsi- keera genekas maha ja vii Tartus Betooni tn. Kodumaja kõrval asuvate garaasidesse. Sealsed mehed on minu kõik genekad ära remontinud ja hinnad on jäänud 600.- kuni 1000.- kanti. Muidugi kui sul seal miskit päris otsasaanud, nagu mõned eespool maininud on, siis ei oska öelda. Aga küsida võid ikka nendelt.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 06.12.09 09:37 Tsiteeri


Kõige nutusem on see, et aadu vedeleb kesksoomes, ca 300km Helsinkist.
Paraku ei ole riiulist rohkem genekaid võtta :(
Kui kellelgi on vedelemas kuskil V8 genekas ja lõdvik (ülemine )siis oleksin nõus selle ostma .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 11.12.09 10:23 Tsiteeri


Käisin Betooni tänava poiste juures ära ja selgus, et generaator on täiesti töökorras .
Viga iseenesest lihtne. Jahutusvedelikus olevad magusained olid kleepinud harjad kinni ja moodustanud tööpindadele isoleeriva kihi .
Tänud Kivitarele soovituse eest .
INFOKS:Tartus Betooni tänaval oleva generaatorite ja starterite remondikoha kontakt siis 55666182 . Suhtlus eesti ja vene keeles.


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 31.12.09 20:35 Tsiteeri


Genekas toimis laitmatult mõned päevad ja siis, sõites ühe auto taga ( lumepilves) ja oodates möödasõiduvõimalust hakkas akutuli taas hõõguma . Läks hästi ja kustus peale mõneaekset sõitmist .
Peale selle oli veel paar päeva muretu, kui peale raadil käiku suri genekas taas .
Mul mõistus otsas, mis seal niimodi näkku paneb .
On ehk kellelgi mõni hea idee ?


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]