jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 28.06.04 13:40
|
|
|
Mis andur...?
Küsimus selle anduri kohta mis asub vahejahuti radikas kui ülemine lõdvik ära võtta?(kas õhulugeja)? Ja kus asub see aju mis juhib pumba tööd- tegu
siis 2,5 TDI ga?Valgustage "rohelist" diislimeest 
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.06.04 07:22
|
|
|
Kas pole asjatundjaid kes lahanud neid vidinaid?
|
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 29.06.04 19:20
|
|
|
Ma võtsin vahejahuti maha ja pesin läbi aga andurit ma ei näinud seal ühtegi.Kus ta täpsemalt asub.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.06.04 05:37
|
|
|
Selgitust siis täpsemalt- kui vahejahutil võtad ülevalt lõdviku ära siis jääb radikale jupike toru,mille külge kinnitatakse lõdvik vot sellest samast
torust mõned sentimeetrit radika sisemusse.Külge läheb 2 juhtmega pistik ja andur ise on pisikene,radika sisemusest tuleb ots välja ja meenutab
eelsüüteküünla alumist osa,ainult tublisti peenem.Üks küsimus ka miks vahejahuti radika läbi pesid?kas õline?enda isendil oli ka natuke õli sees,aga
mitte palju, vaatasin turbo ka oma silmaga üle-käib ilusti ringi ja loksu sees ei ole,kas siis tegu turbo kulumisega ja sellest tingitud õli
vahejahutis.Paistab et seda pole keegi kunagi lahti võtnud.
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 30.06.04 05:43
|
|
|
Õhutemperatuuri andur?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.06.04 05:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja urquattro
Õhutemperatuuri andur? | millejaoks seda vaja veel on???
|
|
|
|
jaup
huviline
Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut
|
postitati 30.06.04 06:05
|
|
|
Mine käi Joe´s garaazist läbi ja saad oma küsimusele vast õige vastuse. Minu käest siiani pole info eest pappi küsitud nii et soovitan soojalt.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.06.04 06:23
|
|
|
Nuh-jah seda küll, sealt saab kindlaid vastuseid. Ainuke asi on see teekonna
ettevõtmine.
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 30.06.04 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Tsitaat: | Esialgne postitaja urquattro
Õhutemperatuuri andur? | millejaoks seda vaja veel on??? |
Õhukulu mõõtmiseks ma arvan, et teada saada õhu massi.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.06.04 08:16
|
|
|
Nii, lahkan veel seda teemat.Tähendab kui see vidin on tsipa vigane siis peaks hakkama nagu rohkem musta ka tagant välja ajama?Praegu kui pöörded
lasta üle 3000 siis on must jutt järgi,st. et kütet saab rohkem peale ja ei mõõda õhku õieti(vale signaal ajule),tekib mittetäielik põlemine ja see
must on siis osa küttest mis tagant välja tuleb?
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 30.06.04 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Nii, lahkan veel seda teemat.Tähendab kui see vidin on tsipa vigane siis peaks hakkama nagu rohkem musta ka tagant välja ajama?Praegu kui pöörded
lasta üle 3000 siis on must jutt järgi,st. et kütet saab rohkem peale ja ei mõõda õhku õieti(vale signaal ajule),tekib mittetäielik põlemine ja see
must on siis osa küttest mis tagant välja tuleb? |
Enda kogemus MAF'ist on et võib teine igasugu jama teha ja suitsemine (peale mingeid pöördeid) ei tähenda veel et kütet saab palju. MAF peaks
olema kas katki või terve s.t. pooleldi rase ei tohiks ta olla. Lihtaim moodus kontrollida on vahest ta lahti ühendada ja korra niimoodi sõita. Driver
mälu järgi maadles ka siin foorumis suht kaua selle anduriga, mina läksin kergemat teed ja külastasin diagnosti keskust 
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.06.04 11:23
|
|
|
Diagnostis käidud Joe garaazis seal oli kõik ok, aga ega muidu kõik töötab normilt, lihtsalt see tsipa suitsu nagu häirib ja samas õpiks selle
"armukese" hingeelu 
|
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 30.06.04 17:01
|
|
|
Mul ei olnud seda andurit muidu oleks vahejahuti mahavõtmisel seda tähele pannud.Pesin ära sest ajajooksul võib sinna õli koguneda ja mul oli lõdvik
mis läheb vahejahutist sisselaskesse katki.Parandasin lõdviku ja pesin läbi ja minek läks kohe paremaks.Kui musta ajab siis on üks võimalik varjant et
solenoidi klapp ei tööta.Tuleb proovida sinna pime ette panna ja siis vaadata kas ajab veel suitsu.Kui tahad täpsemalt teada kuhu tuleb pime panna
siis võin sulle maili peale pildi koos kirjeldusega saata.
|
|
|
vxx1
huviline
Registreerunud 17.06.04
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant
|
postitati 30.06.04 20:25
|
|
|
kui solenoid klap ei tööta siis ongi ta kinnises asendis
seda peaks silmaga kah näha olema vaatad juhi poolt kui käima paned siis peaks seal liikuma midagi kui ei liigu siis on p...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 01.07.04 05:59
|
|
|
Solenoidklapp midagi uut
Ja käivitamisel küll kusagil midagi ei liigu
Kas mõeldakse midagi pumba juures? see ju kõik ühes tükis(elektriline).
Minuarust see TDI mootor on üldse selline kus midagi näppida ja keerata ei anna nö. kui töötab siis töötab ja kui ei siis asi peetis.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.07.04 05:57
|
|
|
See andur vahejahuti radikas on temperatuuri andur,nii annab üks kataloog.Nagu sai võrreldud ABP mootorit AAT-ga siis vahe on selles et ei ole
õhulugejat ja seda solenoid klappi.Kas siis see pisike õhutemp. andur reguleerib õhu etteandmist?võtsin ta lahti ka ja ei muutunud mootori töös
midagi,kas sellest oleneb ka tühikäigu pöörded?
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 22.07.04 23:06
|
|
|
See andur ei reguleeri õhu etteannet vaid mõõdab temperatuuri. Nimelt vanemates sissepritsemootorites mõõdetakse ainult liitreid, aga see ei ole nii
täpne kuna teatavasti gaasil (ehk õhul) on erinevatel temperatuuridel erinev maht ja aju ei saa nii täpset infot. Seetõttu on lisatud
temperatuuriandur ja mingi pisike kivike, mis arvutab saadud andmeid ( liitrid, temperatuur) pidevalt kilodeks ringi ja mootor saab paremini töödata

Nii olen mina asjast aru saanud, parandage mind kui eksin.
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 25.07.04 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
See andur vahejahuti radikas on temperatuuri andur,nii annab üks kataloog.Nagu sai võrreldud ABP mootorit AAT-ga siis vahe on selles et ei ole
õhulugejat ja seda solenoid klappi.Kas siis see pisike õhutemp. andur reguleerib õhu etteandmist?võtsin ta lahti ka ja ei muutunud mootori töös
midagi,kas sellest oleneb ka tühikäigu pöörded? |
Minu masinal on ABP tüüpi mootor ja ka ei ole õhulugejat peal ja see vahejahuti küljes olev andur küljes.Proovisin ka mingit vahet saada, kui pistiku
ära võtsin, aga erinevust küll ei märganud.Kui ülevaatusel käisin, siis ka see ülearune tahmasus probleemiks.Alles peale kaheksandat proovimist lõi
1,77 tulemuseks.Muidu kõikus 2,7-2,1 vahel.Nüüd kiirendades ikka nagu viskab pilve taha, aga kütust läheb normi piires.Aga on veel kaks andurit, mis
sisselaskekollektori otsast peenete voolikutega ühenduses on.Üks selline ümmargune ja tilluke aga see teine selle kõrval suurem, millesse voolis
stutsiga külge ühendatud, mis otstarve nendel on? Igatahes selle suurema töö paistab päris tähtis olevat.Kui lahti ühendada, siis teise käiguga üle
4000p/m mootor sisse ei saa ja jõle tuimaks muutub.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.07.04 09:46
|
|
|
Nende vidinate otstarvet ka veel ei tea.See ümmargune plõksub, kui mootor töötab.Mind praegu huvitab kuidas tühikäigu pöördeid alla saab,need tiksuvad
940 peal.Suurt rolli mängib siiski kütus ka, sõitsin puhtalt venemaalt tooduga ja musta lasi tõesti vähem välja nüüd jälle made in estonia ja siuke
tomu ka taga.Aga kui tühikäigust midagi tead siis anna teada, siiamaani pole infot ka kusagilt leidnud, mis reguleerib tühikäiku.
|
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 26.07.04 18:25
|
|
|
Tühikäigu kohta ei oska midagi täpselt öelda, aga kuidas sul külmal ajal käivitamisega asi oli? Minu masinal oli igatahes niimodi, et algul hoidis
kusagil 900-1100p/m vahel ja kui veidike soojenenud oli siis jääb 800 põõrde juurde pidama.Järeldan sellest, et mõni temperatuuri andur annab ajule
vastava infi temperatuuri kohta ja siis saab rikkama küttesegu.Võibolla sul on selle temperatuuriga miskit mäda ja aju annab kõik aeg rikka segu ja
sellest siis tahm ka taga.Aga millist remperatuuri mõõdetakse, kas õhku või jahutusvett arvan ise et seda viimast, aga kurat seda teab. Võin ka
eksida, sest mina selle masina hingeeluga ei ole veel päris kursis 
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 27.07.04 05:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja marks713
Tühikäigu kohta ei oska midagi täpselt öelda, aga kuidas sul külmal ajal käivitamisega asi oli? Minu masinal oli igatahes niimodi, et algul hoidis
kusagil 900-1100p/m vahel ja kui veidike soojenenud oli siis jääb 800 põõrde juurde pidama.Järeldan sellest, et mõni temperatuuri andur annab ajule
vastava infi temperatuuri kohta ja siis saab rikkama küttesegu.Võibolla sul on selle temperatuuriga miskit mäda ja aju annab kõik aeg rikka segu ja
sellest siis tahm ka taga.Aga millist remperatuuri mõõdetakse, kas õhku või jahutusvett arvan ise et seda viimast, aga kurat seda teab. Võin ka
eksida, sest mina selle masina hingeeluga ei ole veel päris kursis
| Hm aina erinevaid variante siis on. Minu oma külmalt hoiab kenasti pöörded 800 ja kui on mingi aeg käinud, käib kapoti all
"klõps"(sellele pole jälile jõudnud mis seda teeb) ja pöörded tõusevad pea 1000 ja sinna nad jäävad, krt müstika.
|
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 28.07.04 16:15
|
|
|
Minu autol käib nagu kuskil seal juhi kõrval jalgade juures mingi klõps natuke üle 1000p/m juures kui sujuvalt gaasi annan ja kui jälle gaasi maha
lasen, siis seal samaste põõrete juures jälle klõps.Siiani ei ole täpsemalt uurinud, kust see klõpsakas tuleb ja miks ei oska öelda.Võibolla tuleb
ajust, see peaks ka seal kõrvalistuja jalge ees olema.Midagi muud nagu küll ei klõpsu kapoti all.
|
|
|