Lehekülgi: 1 2 |
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.12.09 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: tynt
Pole täpselt vaadanud aga štaasika kindlustaja koef tõuseb ikka vaevumärgatavalt. Stiilis 50k kroonine kahju, koef püsis aastakese 0.6 peal,
siis langes 0.4 peale tagasi. |
See ei sõltu kahju suurusest. Iga omasüüline laks tõstab koefitsenti 1.5x, iga puhas aasta langetab 1.2x. Nii et jah, 0.4 läheb vaevumärgatavalt 0.6
peale, 1.2 aga näiteks 1.8 peale ja sealt ikka annab 0.4-ni pressida... |
Mitme auto puhul jagatakse see kuidagi kõigi kindlustatute vahel ära mitte ei korrutatud kõikide mu liikurite kindlustusi 1.2'ga. Mul on siis
vastupidi vanemad ja muud loomad rallivad ringi minu koefitsentidega
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.12.09 16:42
|
|
|
Mina olen aru saanud (ka oma kogemuste baasil), et koef tõuseb vaid sellel autol, millega avarii põhjustasid. Teine (või teised) jäävad samaks. Kui
nüüd selle kõrgega ära müüd ja järgmise ostad, kandub sinna täiega üle ja alustad sellega ka uut kindlustusaastat. Kui mõlemad (või kõik) ära müüd ja
siis uue ostad, võetakse kõikide eelnevate keskmine ja alustad sellega uut kindlustusaastat.
|
|
|
Ivoonu
huviline
Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Shadow vt750c
|
postitati 04.12.09 18:29
|
|
|
Mul arvel 2 autot ja 2 tsiklit, kõigil koef. 0.4. Ühe autoga tehti avarii ja tollel on nüüd koef. 0.6, teised jäid paika. Kunagi oma esimesel tsiklil
kindlustust tehes, sain sellele ka kohe koefitsendi 0.4, kuigi mul varem polnud ühtegi kaherattalist olnud.
Kui ei ole midagi asjalikku õelda, siis ole palun vait!!!!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 04.12.09 18:57
|
|
|
Minul pole kunagi riskigrupi koefitsent 1.2 pealt kuhugile liikunudki, kuigi juhilubasid oman u. 13 aastat ja autosid pidanud pea sama kaua. Peamiseks
põhjuseks just siin teemas käsitletav "skeemitamine"
No kuidagi ei taha maksta kindlustust 3x rohkem kui on legaalne võimalus odavamalt saada.
Kõik autod on olnud minu omad ja minu nimel. Aastaid tagasi töötas asi niimoodi, et omanik pidi sõlmima tasuta rendilepingu isikuga, kel madal
riskigrupp (ideaaljuhul 0.4 ja pereliige). Siis rendilepinguga kindlustusse ja kindlustust ostiski edaspidi rentnik vastavalt oma riskigrupile. Kui ei
eksi, siis minimaalne rendiperiood pidi olema 6 kuud.
Praegu tuleb omanikul tehn. passi kanda kasutajate lahtrisse VASTUTAVAKS kasutajaks keegi madala riskigrupiga isik (soovit. 0.4 ja pereliige). Ja
jällegi ostab tema vastavalt oma riskigrupile sõidukile kindlustust. Muudatuse sisestamine ehk põhimõtteliselt passi vahetus maksis hiljuti veel 200.-
EEK, võibolla on hind muutunud.
Ei mingeid volitusi ega muid probleeme. Ka poliiside eest tasumisel pole oluline, kes maksab (kui näiteks neti teel teha). Võib vabalt ka omanik ise
maksta kuigi poliis on vastutava kasutaja nimel.
Eks kõigile selline süsteem arvatavasti ei meeldi või ei sobi, aga mind aitab mõte rahalisest kokkuhoiust päris palju. Autod on mul ka (ilusad,
armsad, korralikud, toredad) vanad ja arvatavasti kindlustusest mingit normaalset lahendust avarii korral ei tuleks. Seega - milleks maksta kui saab
teisiti!?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.12.09 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mina olen aru saanud (ka oma kogemuste baasil), et koef tõuseb vaid sellel autol, millega avarii põhjustasid. Teine (või teised) jäävad samaks. Kui
nüüd selle kõrgega ära müüd ja järgmise ostad, kandub sinna täiega üle ja alustad sellega ka uut kindlustusaastat. Kui mõlemad (või kõik) ära müüd ja
siis uue ostad, võetakse kõikide eelnevate keskmine ja alustad sellega uut kindlustusaastat. |
Päris nii see vast pole.
Suvel oli laks, kus süülisus langes 50/50.
Kindlustust tehes järgmisele masinale (eelmine müüdud ja selle asemele uus) koefitsent jäi, millegi pärast samaks ja nüüd tuli uue poliisi
meeldetuletus, kus juba koef. ka langenud.
Tegelikkuses oleks pidanud koef. siiski ju töusma, kuna olin samuti avarii toimumises süüdi.
Vöta kinni, mis keiss on.
2x kindlustuse poolt mingit "näpukat" ma ei usu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.12.09 19:58
|
|
|
Koefitsent tõuseb ikka süüdlase puhul. Ehk kui 1 osapool on end süüdi tunnistanud. Seda näitabki sinu juhtum (50:50) Jagada kahe osapoole vahel
koefitsenti minu arvates ei saa. Pole ka kohanud sellist juhtumit. See kindlustuse teema on üleüldiselt üsna huvitav teema. Päris paljud ilmselt ei
viitsi muidu süvenedagi rohkem kui kw järgi saadetud arve makse sooritamisest.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.12.09 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Suvel oli laks, kus süülisus langes 50/50. |
Ehk mõlemad klaarisid oma vigastused ise ja kindlustus ei pidanud midagi hüvitama? Siis ei muutu jah midagi.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.12.09 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ehk mõlemad klaarisid oma vigastused ise ja kindlustus ei pidanud midagi hüvitama? Siis ei muutu jah midagi. |
Umbes nii jah, kuid minul önnetuseks puudus kasko, kuid vastaspoolel oli too olemas, tema vist kemples kaskoga edasi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.12.09 20:18
|
|
|
Kasko ja kohustuslik liikluskindlustus on kaks erinevat asja, mis ei sõltu teineteisest. Erinevad maksed, erinevad reeglid.
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 04.12.09 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
See ei sõltu kahju suurusest. Iga omasüüline laks tõstab koefitsenti 1.5x, iga puhas aasta langetab 1.2x. Nii et jah, 0.4 läheb vaevumärgatavalt 0.6
peale, 1.2 aga näiteks 1.8 peale ja sealt ikka annab 0.4-ni pressida... |
Iga puhta aasta puhul korrutatakse koefitsent 0.8'ga. Minimaalne koefitsent on 0.4 ja maksimaalne 3.2.
EDIT: Minu arust saab IIZI'st alati hea pakkumise. |
Endal kevadel üks väike kõks tehtud, enda autol kahjud puudusid kui üks kriim taga stange nurgal aga nissanil oli ime läbi üks nurk päris kortsus.
Siis sellel hetkel oli veel 5 kuud mis sai kehtivat liiklust kindlustust ingeses oktoobri alguseni konfitsent 1.2ga mis sai tehtud aprilli alguses
ja uus kindlustus sai tehtud novembri alguses see tuli 1.8ga. Seega küsimus et millal mul konfitsent langeb kas aprillis või novembris järgimine aasta
1.44 peale?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.12.09 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kenwood
Seega küsimus et millal mul konfitsent langeb kas aprillis või novembris järgimine aasta 1.44 peale? |
Kui aasta uue koefitsendiga mööda saab. Sinu puhul novembris.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |