Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1,9tdi, 97a, 81kw - hammasrihma vahetus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2411)
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 01.12.09 11:11 Tsiteeri
A4 1,9tdi, 97a, 81kw - hammasrihma vahetus



Tere!
A4 1,9tdi, 97a, 81kw
Ostsin nädal tagasi audi ning kätte jõudmas aeg kus autol hakkab rihma vahesusest saama 60t km. Seoses sellega ka küsimused mis jääb foorumeid lugedes väga segaseks.

Kuuldavasti vahetatakse neil mootorile ka vänvõlli hammastaras. Millest lähtuses peaks seda prognoosima? On vaja või ei ole vaja vahetada? Autol ees 220t km(hästi hoitud, vibratsiooni pole, käivitub ilusti)

Teine küsimärk on vast endalegi selge kuid kindluse mõttes tahaks spetsialistidelt üle küsida. Nimelt eelmise rihmavahetuse arvel ei kajastunud veepumpa. Kuna ta pole 60t tagasi vahetatud siis eeldan, et tuleks sell korral ka veepump vahetada?


Abi ootama jäädes!

Tänan!

Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.12.09 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tere!
A4 1,9tdi, 97a, 81kw
Ostsin nädal tagasi audi ning kätte jõudmas aeg kus autol hakkab rihma vahesusest saama 60t km. Seoses sellega ka küsimused mis jääb foorumeid lugedes väga segaseks.

Kuuldavasti vahetatakse neil mootorile ka vänvõlli hammastaras. Millest lähtuses peaks seda prognoosima? On vaja või ei ole vaja vahetada? Autol ees 220t km(hästi hoitud, vibratsiooni pole, käivitub ilusti)

Teine küsimärk on vast endalegi selge kuid kindluse mõttes tahaks spetsialistidelt üle küsida. Nimelt eelmise rihmavahetuse arvel ei kajastunud veepumpa. Kuna ta pole 60t tagasi vahetatud siis eeldan, et tuleks sell korral ka veepump vahetada?


Abi ootama jäädes!

Tänan!

Martin
'

Ratas vaheta kindlasti ära kui ei tea millal vahetatud! Üldiselt võib selle rattaga 2x 60 tuhat sõita küll. Hambad kuluvad lihtsalt ümmarguseks. Ja veepump on tal küll eraldi rihmaga kuid vaheta ikkagi ära pole suur kulutus. Samas vaheta geneka ja kondi rihm ka ära ja nedne rihmade pingutusrullid vaata üle. Nii võid julgelt järgmised 60 tuhat sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.12.09 16:30 Tsiteeri


Sellel mootoril on rihmavahetusvälp 90 000 km või 5 aastat. Väntvõlli otsas oleva hammaka soovitan ka korraga ära vahetada (üks tegemine) hinna skaala 100-200 krooni vahel. Veepump on eraldi vahetatav ja kui see on normaalses olukorras siis ei näe mõtet vahetada st. kui oled piisavalt isetegija siis saad ise hiljem ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 01.12.09 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellel mootoril on rihmavahetusvälp 90 000 km või 5 aastat. Väntvõlli otsas oleva hammaka soovitan ka korraga ära vahetada (üks tegemine) hinna skaala 100-200 krooni vahel. Veepump on eraldi vahetatav ja kui see on normaalses olukorras siis ei näe mõtet vahetada st. kui oled piisavalt isetegija siis saad ise hiljem ära teha.


90 000km või 5a - TÕESTI?
No antud juhul on auto sõitnud 60 000km ja seda 4 aastaga.
Kas tõesti ei pea veel rihma pärast muretsema?? Rihm ise on visuaalselt risti sooneline juba vaikselt ja õrnad karvad on ka servalt näha. Nimelt on plaan põhja Soome sõita ja seal ei tahaks teele jääda :S.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.12.09 20:20 Tsiteeri


Maitea kust jani andmed pärinevad kuid rihmavahetus on 60 tuhat ja eesti oludes tuleb seda kindlasti 60 pealt teha. Ja kui sel juba niidid lahti siis kiiremas korras. Originaal rihm kuskil soojal maal ja puhast teed sõites käib 90 tuhat ja rihma tuleb mingi aja tagant kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 01.12.09 21:04 Tsiteeri


Tänud asjaosalistele!

Sain ühe mõistlku hinnapakumise Tallinnas.

Hammasrihma komplekt vkma01014 1623.-
Veepump .kahte firmat pakkuda skf vkpc81615 1054.- ja lpr wp035olpr 381.-
Väntvõlliratas 120.- polt 20.-
Uus tosool 183.-
Töö maksumus 1500.-


Oskab ehk keegi veel mõnda mõistliku hinnaga remondi kohta mainida - kellelgi ehk kogemusi kus saaks rihma sootsamalt ära vahetada?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.12.09 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tänud asjaosalistele!

Sain ühe mõistlku hinnapakumise Tallinnas.

Hammasrihma komplekt vkma01014 1623.-
Veepump .kahte firmat pakkuda skf vkpc81615 1054.- ja lpr wp035olpr 381.-
Väntvõlliratas 120.- polt 20.-
Uus tosool 183.-
Töö maksumus 1500.-


Oskab ehk keegi veel mõnda mõistliku hinnaga remondi kohta mainida - kellelgi ehk kogemusi kus saaks rihma sootsamalt ära vahetada?

Tänud!

No se ongi norm hind kui oskajad mehed on. Tegelt võib öelda, et lausa odav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.12.09 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Maitea kust jani andmed pärinevad kuid rihmavahetus on 60 tuhat ja eesti oludes tuleb seda kindlasti 60 pealt teha. Ja kui sel juba niidid lahti siis kiiremas korras. Originaal rihm kuskil soojal maal ja puhast teed sõites käib 90 tuhat ja rihma tuleb mingi aja tagant kontrollida.

Minu andmed on kapotialt tehase klepsu pealt :) Kui vahetada iga 60 000 pealt siis ei saaks kahte aastatki sõidetud, aga see lihtsalt minu tähelepanek. A100 2,5TDI-le annab üldse 120 000 vot see on tõsine ökomasin :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.12.09 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Maitea kust jani andmed pärinevad kuid rihmavahetus on 60 tuhat ja eesti oludes tuleb seda kindlasti 60 pealt teha. Ja kui sel juba niidid lahti siis kiiremas korras. Originaal rihm kuskil soojal maal ja puhast teed sõites käib 90 tuhat ja rihma tuleb mingi aja tagant kontrollida.

Minu andmed on kapotialt tehase klepsu pealt :) Kui vahetada iga 60 000 pealt siis ei saaks kahte aastatki sõidetud, aga see lihtsalt minu tähelepanek. A100 2,5TDI-le annab üldse 120 000 vot see on tõsine ökomasin :D

Noja se ongi saksa oludes meil on teisiti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.09 19:25 Tsiteeri


Meie maja annab näiteks garantii, et rihm kestab ettenähtud vahetusvälba ja kui ei kesta siis teeme kõik garantiikorras korda!

Sellel autol on välbaks 90


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 03.12.09 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellel mootoril on rihmavahetusvälp 90 000 km või 5 aastat. Väntvõlli otsas oleva hammaka soovitan ka korraga ära vahetada (üks tegemine) hinna skaala 100-200 krooni vahel. Veepump on eraldi vahetatav ja kui see on normaalses olukorras siis ei näe mõtet vahetada st. kui oled piisavalt isetegija siis saad ise hiljem ära teha.


90 000km või 5a - TÕESTI?
No antud juhul on auto sõitnud 60 000km ja seda 4 aastaga.
Kas tõesti ei pea veel rihma pärast muretsema?? Rihm ise on visuaalselt risti sooneline juba vaikselt ja õrnad karvad on ka servalt näha. Nimelt on plaan põhja Soome sõita ja seal ei tahaks teele jääda :S.



Huvitav kuid remondimees kes autol rihma vahetas ütles samuti, et rihma vahetus uuesti 90 000km pärast.
Rihmatatootja ise lubavat max 120 000 - tema sõnul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 03.12.09 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tsitaat:
Algselt postitas: ml110
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellel mootoril on rihmavahetusvälp 90 000 km või 5 aastat. Väntvõlli otsas oleva hammaka soovitan ka korraga ära vahetada (üks tegemine) hinna skaala 100-200 krooni vahel. Veepump on eraldi vahetatav ja kui see on normaalses olukorras siis ei näe mõtet vahetada st. kui oled piisavalt isetegija siis saad ise hiljem ära teha.


90 000km või 5a - TÕESTI?
No antud juhul on auto sõitnud 60 000km ja seda 4 aastaga.
Kas tõesti ei pea veel rihma pärast muretsema?? Rihm ise on visuaalselt risti sooneline juba vaikselt ja õrnad karvad on ka servalt näha. Nimelt on plaan põhja Soome sõita ja seal ei tahaks teele jääda :S.



Huvitav kuid remondimees kes autol rihma vahetas ütles samuti, et rihma vahetus uuesti 90 000km pärast.
Rihmatatootja ise lubavat max 120 000 - tema sõnul.

Sellel mudelil näeb tehas siiski ette max 90000 ja iga 15 ve 30 tuhande tagant tuleb rihma kontrollida ja vähemagi kahtluse korral välja vahetada. Kui remondimees lubas sul 90 tuhat sõita ja väidab, et kõik on ok milleks siis ültse põed? Kui palju sõitu ja originaal jupis siis miks mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]