Just. B3 kere mõlemad. 90 oli 80 nn luksversioon. Võimsamad mootorid, natuke enam varustust, välimus edevam. Algusaastate B3 80 vist ei olnud veel
täies ulatuses tsingitud, 90 on seda alati olnud.
1:1 võid ümber kruvida kerejuppe ja salongi detaile. Esituled koos iluvõre ja pamperiga.
80 kasutas 4 sil mootoreid, 90 5 sil mootoreid. Sellest tulenevalt ka käigukast erinev. Seega kapoti alt niisama midagi niisama võtta ei saa.
Q pakuti mõlemale.
80 enamasti taga trummelpidurid, 90 peaks vist alati ketaspiduritega tagasild olema.
Samuti peaks 90 esipidurid suuremad olema (7a moto puhul kohe kindlasti).
Kui sõbra 90 pealt juppe saad võtta, siis soovitus: esiots, tagatuled, salongi lisakellad + vastav tuhatoos. Ülejäänud asjad on maitse ja seisukorra
küsimus.
Kui ehitada viitsid, siis võid 90 pealt sillad võtta, saad suuremad piduridja taha ketaspidurid (trummel samas lollikindlam, aga valuvelje korral
välimus parem )
Kui hing R5 mootori järele ihkab, siis on mõtet kohe 90 kere peal ehitama hakata
|