lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.06.04 15:43
|
|
|
2,3NG ei käivitu
õhtust,
ärge lööma tulge, kuid kiire otsingu käigus vastust ei saanud.
Nimelt subj. sureb välja millal heaks arvab ja enam käima ei lähe. Lasin siis seista paar päeva, kuna oma pea peale ei hakanud ja kui inimene kohal,
läks asi käima nagu kulda. Kuid seda kõike ka ainult päevaks.
Täna siis sama jama.
Uuritud niipalju, et sädet pole. Proovitud vahetada samasuguse auto pealt kommutaatorit ja süütepooli, kuid asjatult. St. hetk tagasi mõõtsin ja
süütepooli otsadele voolu ei tule.
Sõber ütles, et asi võib olla jagaja küljes olevas nn. hallianduris. Võib viga seal peituda? Konkreetne mootor istub type89 coupe vahel, millel jagaja
kätte saamiseks peab kindlasti vaeva nägema, kuna see on sinna needitud .
Kuid asjast siis . . . kas on võimalik, et see andur peksab segast?
Kui jah, siis kas andurit üldse ilma jagajata on võimalik kusagilt saada, ning kas tasub üldse kasutatud asjade poole vaadata?
p.s> äkki sobib mingi analoogse kone oma, n. 2.2 vms?
iga abi eest tänu juba ette! 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.06.04 16:35
|
|
|
süütepooli 15 otsale peab tingimata vool tulema kui süüde on sees. Kui sinna ei tule, siis pole mõtet jägajat ja kommukat torkida.
Halliandur võib peksta segast küll, eriti soojastpeast. Halliandurit saab eraldi vahetada ja maksab 600.- ringis Forsis
|
|
|
doktorms
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)
|
postitati 26.06.04 21:09
|
|
|
Hallianduri suremine on üsna tõenäoline.
Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
|
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 26.06.04 21:32
|
|
|
pakun ka halliandurit kuna sellise jama samuti üle elanud
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 26.06.04 21:38
|
|
|
Vahetusjagaja ca 2K EEK
Toomas
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 27.06.04 06:09
|
|
|
Halliandurit pakusin minagi.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 27.06.04 06:15
|
|
|
no kui süütepooli voolugi ei tule, siis kahtlustan mina süüteluku tagust või pritsungi releed. Või lihtsalt on mõni ühendus kuskilt emane. Lambist ära
hakka küll juppe ostma ja vahetama, enne uuri järgi ikka mis viga. Kus auto asub võibolla tulen vaatan ise üle kui kuskil ligidal.
Kui viga anduris siis mul on üks jagaja millest saaks selle anduri.
Eks õhtul msn´is võtan ühendust.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 27.06.04 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
no kui süütepooli voolugi ei tule, siis kahtlustan mina süüteluku tagust või pritsungi releed. Või lihtsalt on mõni ühendus kuskilt emane. Lambist ära
hakka küll juppe ostma ja vahetama, enne uuri järgi ikka mis viga. Kus auto asub võibolla tulen vaatan ise üle kui kuskil ligidal.
Kui viga anduris siis mul on üks jagaja millest saaks selle anduri.
Eks õhtul msn´is võtan ühendust. |
normaalne . . . viga võib ühesõnaga olla kus tahes! 
ütle veel, et AC oma liikmetega pole abivalmis.
Tänud kõigile kes on hetkel nõuga abis olnud, annan teile ka teada asjade käigust! 
p.s> Villuga räägime õhtul msnis! 
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 27.06.04 21:32
|
|
|
kuidas see nüüd oli . . . et üks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna.

muudmoodi jagajani ei saanud . . .

Jaks ja villu157 käsi määrimas! 
Üljoones käima saime, vahetatud sai jagaja koos anduriga siis. Kävitamine hetkel natukene imelik, kuid homme on ka päev, et lähemalt uurida.
Hetkel seisuga tänud Reimole ja Villule! 
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 27.06.04 22:18
|
|
|
nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!

|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.04 22:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kala
nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!
|
Sry et topin nina siia, aga kas mitte NG-l ei keera asi ise süüdet õigeks?
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 27.06.04 22:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Tsitaat: | Esialgne postitaja kala
nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!
|
Sry et topin nina siia, aga kas mitte NG-l ei keera asi ise süüdet õigeks? |
NG korrigeerib küll süüdet, aga "jämedalt" peab ikka õige olema.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.04 06:46
|
|
|
harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on 
|
|
|
MEELIS
huviline
Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda TYP-R
|
postitati 28.06.04 07:57
|
|
|
NG mootori süüte panekul tuleb kaitsme karbis ühe relee sisse kaitse panna,muidu süüde täiesti puu sisse läheb.
Pekske rähne
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 28.06.04 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on |
muudmoodi jagajani ei olnud võimalik jõuda ju! Seal seal oli selline nn.
kontrollplaat mis kaitses jagaja keeramist, ka. eelmaldamist ning see plaat oli omakord mootori kere külge needitud! 
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEELIS
NG mootori süüte panekul tuleb kaitsme karbis ühe relee sisse kaitse panna,muidu süüde täiesti puu sisse läheb. |
tahad sellest lähemalt rääkida?
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 28.06.04 10:55
|
|
|
Pärast seda kui suur töö oli tehtud, tuli umbes kolm tundi veel nii sama pläägu pläägu. Kell oli vist üksteist läbi kui laiali läksime.

|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 28.06.04 11:24
|
|
|
mul sügisel sama jama oli selle hallianduriga, auto suri välja millal tahtis ja töötas siis kui tahtis, vahepeal ei läind miskine 2 päeva käima, siis
jälle läx ja töötas 3 päeva korralikult ning kukkus taas jurama, vahetasin seal süüteluku põhja ja kacetasin erinevaid süütepoole ja kommutaatoreid,
lõpuks siiski peale hallianduri vahetamist need väljasuremise anomaaliad lõppesid .
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 29.06.04 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on |
Jah, aga mis teha kui teisiti ei saa ja sõpru aitan alati.
Eks keegi pidi selle värgi sealt maha lõikama ja see juhtusin olema mina.
Jah peale tööd sai tõesti veits loba aetud, aga see loba oli väga huvitav.
Jaks.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.06.04 21:07
|
|
|
niisiis . . . asi leidis õnneliku lahenduse. . . käivitusprobleemidel lahenesid süüte regullimisega!
tänud kõigile veelkord 
|
|
|