h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 21.11.09 09:08
|
|
|
bixenoni tulede regull audi a6 4f
Tervitus. Äkki keegi teab, mida reguleerivad välimised kuuskantkruvid tule küles? sisemised reguleerivad kõrgust(nii kaug kui ka lähitulel), aga
välimisi kruttides aru ei saa midagi.
Ja äkki keegi mäletab, kui kõrgele 5m kaugusel seinast pidi lähitulevihk ulatama?
Ettetänades.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 21.11.09 09:19
|
|
|
Vasakule ja paremale regullib tuld.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.11.09 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h6bekuul
Tervitus. Äkki keegi teab, mida reguleerivad välimised kuuskantkruvid tule küles? sisemised reguleerivad kõrgust(nii kaug kui ka lähitulel), aga
välimisi kruttides aru ei saa midagi.
Ja äkki keegi mäletab, kui kõrgele 5m kaugusel seinast pidi lähitulevihk ulatama?
Ettetänades. |
See kõrgus seinal pole määratud, kuna autod on eri kõrgused. Pead mõõtma vahemaa maast tule keskpunktini ja seinal ei tohi valgusvihk olla mingil
juhul kõrgemal, kui tuledel mõõdetud. Allpool võiks olla ikka, siis on kindel, et ei pimesta teisi. Jutt käib siis lähitulest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 22.11.09 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Vasakule ja paremale regullib tuld. |
tnx, laur...ainuke pädev vastus. Tõesti nii see on. Valges ei näinud selle liikumist.
Tegin siis nii. Sõitsin pimedas sirgele metsavahelisele teele. Reguleerisin tuled nii, et "hea oleks"! Siis läksin vahetasin auto(pere teine auto,
millel esiots puutumata ja tuled tehase seades...mittexenonid). Sõitsin garaazhide vahele kodu juures. Otsisin heledad uksed. Parkisin umbes 10-15m
kaugusele. Märkisin uksele lähitulede vihu kohad ja kõrgused ning esitulede kauguse ustest. Nüüd tõin audi samasse kohta. Esituled sättisin märgitud
joonele ja tegin fine-tuuningu. Tegelt oli vaja lasta ühe poole tuld veel tiba alla. Nüüd näeb sõita vähemalt. Kokkuvõttes võin öelda, et xenon
kaugtulena suht kehv! Pettumus. A6-lt oleks oodanud ikka paremat
Aa...jah..siis see müüt, et automaatregulaator nad kusskile taevasse lükkab, on purustatud
See noogutus, mis algul toimub, on veendumaks juhile, et autom.regul on töökorras.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.11.09 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h6bekuul
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Vasakule ja paremale regullib tuld. |
tnx, laur...ainuke pädev vastus. Tõesti nii see on. Valges ei näinud selle liikumist.
Tegin siis nii. Sõitsin pimedas sirgele metsavahelisele teele. Reguleerisin tuled nii, et "hea oleks"! Siis läksin vahetasin auto(pere teine auto,
millel esiots puutumata ja tuled tehase seades...mittexenonid). Sõitsin garaazhide vahele kodu juures. Otsisin heledad uksed. Parkisin umbes 10-15m
kaugusele. Märkisin uksele lähitulede vihu kohad ja kõrgused ning esitulede kauguse ustest. Nüüd tõin audi samasse kohta. Esituled sättisin märgitud
joonele ja tegin fine-tuuningu. Tegelt oli vaja lasta ühe poole tuld veel tiba alla. Nüüd näeb sõita vähemalt. Kokkuvõttes võin öelda, et xenon
kaugtulena suht kehv! Pettumus. A6-lt oleks oodanud ikka paremat
Aa...jah..siis see müüt, et automaatregulaator nad kusskile taevasse lükkab, on purustatud
See noogutus, mis algul toimub, on veendumaks juhile, et autom.regul on töökorras. |
Tundub, et sa pole mitte millestki aru saanud. Eri kõrgustel asuvad tuled võivad su garaazi seinale valgusvihu suunata nii ülevalt kui alt. Kas neil
mõlemal autol asuvad tuled täpselt samal kõrgusel? Tee parem nii nagu Eints soovitas, mitte nii, "et hea oleks", sest ise regullides peab nagu
asjast aru ka saama, mida teed. Eriti veel, kui lausa biiksenooonid ees.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 22.11.09 10:49
|
|
|
Bixenooni eristab tavaxenonist 1 plekiriba mida liigutatakse projektori sees - reflektori ja luubi vahel - tulede reguleerimist ei puuduta see
teadmine kuidagi. Olen ka Ross Techist lugenud kaabeldamise vajadusest tulede reguleerimisega seoses aga ei ole sellele veel praktilist vajadust /
väljundit suutud taha mõelda - kuna tulede reguleerimine toimub siladel asuvate loodide andmeid lugedes mitte analüüsides reflektori asendit tules.
Samas, kui soovitatakse ja võimalust on, siis miks mitte teha nagu eeskirjad ette näevad ja kaabliga?
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 22.11.09 11:13
|
|
|
Miks sa kohe Audil ei reguleerinud tulesid sirgel metsavaheteel, "nii et hea oleks" ?
Seina ääres ei ole võimalik tulesid korralikult paika saada. Igasugu valemeid ja reegleid võib ju proovida, kõrgus-pikkus-kaugus jne, aga see on suht
mõttetu. Kui saadki kõrguse, siis vasak-parem on ikka vale. Parima tulemuse saab erinevatel teedel sõites ja jooksvalt reguleerides.
Tulesid peab reguleerima lähitulede järgi. Mine kohe sirgele metsavaheteele, kus on ka tõusud ja langused ja kus autoliiklust ei ole. Keera tuled
esialgu madalamale ning pane paika vasak-parem suund. Hea on, kui saad ühe tule kaupa reguleerida - kas siis ühe tule küljest pistiku ära võttes või
tule kinni kattes. Keera tulesid suunas, mida vaja, ning sõida natuke. Jälgima peab vasakpoolset ülemist valgusvihu äärt - see, mis kipub teisi juhte
pimestama. See ei tohi liiga kõrgele saada. Pärast seina peal võib üle kontrollida, et tuled oleks ühel kõrgusel.
Imelihtne ju
|
|
|
jk.
|
postitati 22.11.09 12:14
|
|
|
Igal juhul mine ülevaatuspunkti. Näiteks Sakus annavad sulle 25 krooni eest seadme ette ja saad ise tuled õigeks keerata.
(kusjuures huvitaval kombel isegi keelduvad ise reguleerimast, kuna ei soovi vastutada tulede eest, väidetavalt sellega probleeme tekkinud)
|
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 22.11.09 12:37
|
|
|
Kuulge, ütlesin ju, et nüüd on hea!
Palun teema lõpetada.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 25.11.09 09:39
|
|
|
Kasutan sama teemat.
Kuidas saab A4 B6`l tulesid reguleerida?
Tuled on xenonid ja loodiga.
Pealt sai mingit kruvi keerata, aga see keeras tervet tuld üles poole, mille tõttu jäi tule ja stange vahele vahe.
Peaks vast teisiti käima see asi?
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 25.11.09 10:25
|
|
|
See on kahtlane jah. Tule tagumist osa ikka reguleeritakse. Latern ise peaks ikka paigale jääma
Pildid oleks abiks.
Muide need, kes soovitasid siin kõvasti ülevaatuspunktis reguleerida, siis näiteks minu auto ülevaatusel vanad uurisid ja puurisid tükk aega ja ikka e
isaanud aru, et kui lähi- ja kaugtuli tulevad selle luubi tagant, siis mis tuled need sisemised veel on ja kuidas nad tööle hakkavad
http://www.hot.ee/h6bekuul/bixenon.jpg
|
|
|
|