Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
postitati 25.06.04 14:50
2,8 v6 audi 100 läks keema
Kohapeal käies läks vesi järsku keema ja kogulugu. Valasin vett juurde ja sama pull. Vahepale lasin mootoril maha jahtuda. Paar minutit käib ja gaasi
andes viskab kohe vee välja. Milles asi võib olla? Kõige hulle on see, et olen rootsis hetkel ja servisesse minna eriti ei tahaks. Äkki keegi teab,
mis värk on?
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
postitati 25.06.04 23:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Kohapeal käies läks vesi järsku keema ja kogulugu. Valasin vett juurde ja sama pull. Vahepale lasin mootoril maha jahtuda. Paar minutit käib ja gaasi
andes viskab kohe vee välja. Milles asi võib olla? Kõige hulle on see, et olen rootsis hetkel ja servisesse minna eriti ei tahaks. Äkki keegi teab,
mis värk on?
Julgen arvata, et kaanetihendiga s*tad lood...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
postitati 27.06.04 08:27
Millised sümptomid peaksid esinema sellisel juhul? Kas suitsema ei peaks sellisel juhul? Millised variandid veel on? Äkki veepump või termostaat?
Kuidas viga selgitada?
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
postitati 27.06.04 09:47
oli samasuguse autoga täpselt sama pull.sõitsin mööda maanteed äkki temp.120 kraadi ja kapoti vahelt tuli auru.jätsin ruttu seisma ja jahutasin veits
aega siis käivitasin uuesti ja vaatasin kas sisse sooja tuleb-2sek.tuli ja edasi külma.sõitsin vaikselt töö juurde (tagantjärgi julm risk)ja mis
selgus veepump oli totaalselt kinni jooksnud.kuna hammasrihm jookseb üle veepumba oli rihm ära kärssanud,vedas et katki veel ei läinud nii et kui sisse sooja ei tule on kõige tõenäolisem
veepump
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
postitati 27.06.04 09:50
muidugi ei saa välistada ka termostaati aga v6 mootoril jääb termostaat rikki minnes pigem lahti kui kinni
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.6% - SQL: 77.4%]