Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kuidas hoida turbo korras? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3361)
karasik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.09 11:50 Tsiteeri
Kuidas hoida turbo korras?



Olen kuulnud,et ei tohi kohe seisma jätta kui trassi pealt tuled ja samas ei tohi ka sõitma minna koheselt.
Kaua pean siis näiteks kui trassi pealt tulen ja sõidu lõpetan autol laskma käija või kui linnas väikse sõidu näitseks mingi 3km ainult kas siis ei tohi ka kohe välja suretada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 17.11.09 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Olen kuulnud,et ei tohi kohe seisma jätta kui trassi pealt tuled ja samas ei tohi ka sõitma minna koheselt.
Kaua pean siis näiteks kui trassi pealt tulen ja sõidu lõpetan autol laskma käija või kui linnas väikse sõidu näitseks mingi 3km ainult kas siis ei tohi ka kohe välja suretada?
Enne kui tallama hakkad 10 minutit rahuliku sõitu et mootor töösoojaks saada.Peale rahuliku sõitu võid südamerahuga kohe seisma jätta.Kui tallad lase ikka kohapeal natuke käia et ilusti maha jahtuks,või sõidad rahulikult peale tallamist siis pead vähem ootama.Trassi jutt natuke liiga ümmargune,täis tald koguaeg?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 17.11.09 12:17 Tsiteeri


Kuskilt meelde jäänud, et pärast kõva "paugutamist" julgelt 2min lasta tühikäigul tiksuda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 17.11.09 12:26 Tsiteeri


Jahutuse kohapealt veel seda et 20vt peak olema juba kõigil järeljahutuspumbad peal.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tigeaudi
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.08
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 17.11.09 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Jahutuse kohapealt veel seda et 20vt peak olema juba kõigil järeljahutuspumbad peal.
Nii ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 17.11.09 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Jahutuse kohapealt veel seda et 20vt peak olema juba kõigil järeljahutuspumbad peal.


Ma ei tea küll 20vT mootoritest mitte midagi, aga kas see siis tähendab, et käid paarutamas ja võid kohe julgelt seisma jätta, ning turbot jahutatakse mingi elektoonilise pumba abil edasi?

Aga, see jahutamine toimub siis jahutusvedelikuga?
Kui nii, siis õlitus pool ju kaob ära ja turbo käib kuivalt ringi natuke aega!?

Olen õieti aru saanud süsteemist?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 17.11.09 13:19 Tsiteeri


Ringi turbo vaevalt käib, suurte pööretega pole hea seisma jätta niikuinii, pigem kaob jahutus ära ja kuumus võib sattuda sinna kus teda vaja ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 17.11.09 13:31 Tsiteeri


Pole mitte hea teda kohe seisma jätta.Teadagi seistes ei teki enam ringlust mis jahutaks mootorit ja turbot,ning ploki soojus eraldub kohe jahutusvedelikku ja tekib ülekuumenemine,järeljahtus pumba töö ongi jahutus vedeliku ringi ajada läbi radiaatori ja seal olev ventikas jahutab teda maha.20VT motodel on just kaks ventikat,see mis töötamise ajal jahutab ja teine mis seismisel jahutab kui temperatuur liiga kõrge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 17.11.09 13:32 Tsiteeri


Niipalju, kui minu loogika lõikab, siis põhjus, miks turbo võllid ära kuluvad ongi kehva õlituse pärast.
Tullakse sõidust, kus turbo on pidevalt "töös" ja siis jäetakse kohe seisma, et turbo ei saa "rahuneda" ja mingil määral peaks ta ikkagi veel ringi käima.

Võib-olla mu teooria ei pea paika;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 17.11.09 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Niipalju, kui minu loogika lõikab, siis põhjus, miks turbo võllid ära kuluvad ongi kehva õlituse pärast.
Tullakse sõidust, kus turbo on pidevalt "töös" ja siis jäetakse kohe seisma, et turbo ei saa "rahuneda" ja mingil määral peaks ta ikkagi veel ringi käima.

Võib-olla mu teooria ei pea paika;)
Tingitud jah kehvast õlitusest ja kehvast õlist.Punaseks aetud turboga kipub õli kõrbema seistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.11.09 13:41 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=H1MryAt1dw8
Siin videos näha, kui kaua käib reaalselt turbo veel ringi peale seisma jätmist.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 17.11.09 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
http://www.youtube.com/watch?v=H1MryAt1dw8
Siin videos näha, kui kaua käib reaalselt turbo veel ringi peale seisma jätmist.
Loogiline ju:Pinerts ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 17.11.09 13:52 Tsiteeri


Võiks ikka vahet teha kuullaageritel ja puksidel töötaval turbol. Enamus autodel on puksidel töötav turbo, mis jääb põhimõtteliselt kohe seisma, kui mootori seiskad.
Muideks kuullaager turbo käib peaaegu 1.5min veel peale mootori seiskamist.

Üldiselt sellest kohapeal käimisest on suhteliselt vähe kasu, sest kuhu see kuumus seal kapoti all ikka läheb. Mõtkema on peale paugutamist/peenestamist lihtsalt sõita mõni kilomeeter rahulikult. Ega see turbo nüüd nii õrnake ka pole, et kohe ära sureks seal.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 17.11.09 13:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
Võiks ikka vahet teha kuullaageritel ja puksidel töötaval turbol. Enamus autodel on puksidel töötav turbo, mis jääb põhimõtteliselt kohe seisma, kui mootori seiskad.
Muideks kuullaager turbo käib peaaegu 1.5min veel peale mootori seiskamist.

Üldiselt sellest kohapeal käimisest on suhteliselt vähe kasu, sest kuhu see kuumus seal kapoti all ikka läheb. Mõtkema on peale paugutamist/peenestamist lihtsalt sõita mõni kilomeeter rahulikult. Ega see turbo nüüd nii õrnake ka pole, et kohe ära sureks seal.


Okei sain targemaks, aga ma nagu ei mõelnudki jahutuse poolt võid õlituse poolt...
Sest konkreetselt turbo jookseb ju laiali õlituse puudulikkuse pärast, mitte jahutuse puudulikkuse pärast?(kuigi natuke on need omavahel seotud)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karasik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.09 14:23 Tsiteeri


Sain nüüd veits targemaks küll.
Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]