Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Süüte ja genekaga jama (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1553)
audi80i
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.05
Asukoht: Lagedi- Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2, Passat b5.5, Golf 2

postitati 09.11.09 19:17 Tsiteeri
Süüte ja genekaga jama



Selline probleem oman Audi 80 b2 1.6 karpa mootriga ning masin ei sure välja kui süüte välja keeran ning sai just vahetatud süütelukku tagune. Mootoriruumis leidsin 2 lahtist pistikut ja ei oska neid kuskile ühendada. Geneka tuli hakkas ühel hetkel põlema ja ära ei kustu, juhtmed kõik küljes ja uus rihm peal. Pakkuge lahendusi kuna vaja masin liikuma saada.
Punasega on 2 pistikut ja üks vaba koht on ka üleval pool kas sinna peab mingi juhe ka käima või mis?
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/244/428/061214151d056c.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/244/426/06121336308c07.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 10.11.09 14:37 Tsiteeri


See, et genekas ei lae võib põhjuseks olla pingeregulaator. Need lähevad ka suht lambist läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi80i
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.05
Asukoht: Lagedi- Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2, Passat b5.5, Golf 2

postitati 11.11.09 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 888
See, et genekas ei lae võib põhjuseks olla pingeregulaator. Need lähevad ka suht lambist läbi.

Pingeregulaator on täiesti korralik, kuid vahetan ikka välja proovimiseks on kellegil veel mõnda varianti pakkuda, milles viga võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 11.11.09 19:48 Tsiteeri


Vaata massi otsad üle.Mul oli kunagi sama jama ,auto ei jäänud enam süüdet välja keerates seisma(tegu oli diisel autoga)ja katki oli kere ja mootori vaheline mass.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 11.11.09 19:56 Tsiteeri


Samuti, vaata kõik ühendused üle, kuna ta sul seisnud auto, siis niiskus oma töö teinud ning klemmid nagunii oksüdeerunud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi80i
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.05
Asukoht: Lagedi- Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2, Passat b5.5, Golf 2

postitati 14.11.09 15:01 Tsiteeri


Nii, avastasin selle, et kui ma töötava auto proovin välja suretada võtmest siis tuled kustuvad ära kuid auto töötab edasi, see tähendab, et probleem on mingis pistikus aga millises? Ja veel avastasin, et kui külmast pärast kohapeal töötab siis on tühikäik kuid kui mootor soojemaks muutub kaob tühikäik ära ning siis saab autot võtmest välja suretada kuid külmast peast ei saa võtmest mootorit välja suretada. Loodan et saate mu segasest jutust aru. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]