lOOOOl
huviline
Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, SUV
|
postitati 08.11.09 11:11
|
|
|
Uued osad vs lammutusest
Tere
Tahtsin küsida keretööde spetsialistide käest. Kuidas on parem teha, kas osta uued tiivad(uusi vist ei tsingita) või leida lammutusest originaalid
ning need üle värvida.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 08.11.09 11:21
|
|
|
Ei ole keretööde spetsialist aga poltidega korralikke ärakäivaid detaile ostaks romulast.
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 08.11.09 11:22
|
|
|
A6 oli esitiival roosteuss sees. Remonditöökojast soovitati osta kasutatud originaal. Kuna B varuosa pidi kiiresti roostetama hakkama.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.11.09 11:22
|
|
|
Vigastusteta originaalid on parem valik. Tihti ka stantsimistäpsuse poolest.
|
|
|
Rauno005
huviline
Registreerunud 07.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Astra GT,MB E320CDI 07a 150kw
|
postitati 09.11.09 22:22
|
|
|
Enda kogemusest võin öelda, et uus tuleb odavam.
Lammari ja uue vahe esitiivale oli 300 eeku uue kasuks.
www.rollar.eu
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 09.11.09 22:26
|
|
|
Aga kui ta poole aasta pärast jälle mädaneb, siis ei tule ju odavam?
Kindla peale minek on pigem otsida korralik originaalosa lammarist. Tsingitud detail ikkagi. Värvid üle ja kestab kindlasti kauem.
EDIT: Sellesmõttes, et ega A varuosa kah ei tsingita.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.11.09 22:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
EDIT: Sellesmõttes, et ega A varuosa kah ei tsingita. | Mulle on jäänud arusaam, et just A varuosa tsingitakse. Vähemalt loogiline on,
et A variosa Revalist on võrreldav näiteks selle sama tiivaga mis koosteliinil autole ennem värvimist külge pannakse.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 09.11.09 23:13
|
|
|
Kontrollin homme üle, kuid minu mäletamist mööda on nad lihtsalt musta krundi all.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.11.09 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
EDIT: Sellesmõttes, et ega A varuosa kah ei tsingita. | Mulle on jäänud arusaam, et just A varuosa tsingitakse. Vähemalt loogiline on,
et A variosa Revalist on võrreldav näiteks selle sama tiivaga mis koosteliinil autole ennem värvimist külge pannakse. |
Vähemalt B3 A-osa tagatiivad, mis minu esimesele audile külge pandi olid küll tsinkimata (mustad) ning kolme aasta pärast olid täiesti läbi mädanenud.
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 10.11.09 08:53
|
|
|
Ma kah valiks kindlalt vana originaali, plekk paksem kohe. Mul va kahjujuhtumiga kapott pandi uus, arvatagi b varuosa, kurat ei julge tugevasti
vahatadagi, plekk vajub allapoole, vanal kapotil seda nalja polnud.
|
|
|