ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 05.11.09 11:10
|
|
|
c3 tahhomeetri alune kell
Tahhomeetri all on ristkülik, mida pidasin mõttetuks, seni kuni ühel B3-l seda töötamas nägin.
Jutt siis pikkadest kelladest 90a a100.
Endal see ei tööta, aga aega võiks ju näha, kui selline vigur olemas on.
On ideid, miks see ei tööta?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.11.09 12:34
|
|
|
Kas lihtsalt taustvalgustus ei põle või pole päevavalguses ka sisselülitatud segmente näha?
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 05.11.09 13:39
|
|
|
pime nagu öö.
Aga eks ma lähen taskulambiga piiluma, kas midagi seal toimub tho.
Kuid default peaks see kõigil olemas olema või on tegu mingi edeva lisavarustusega?
Sellel vist mingi oma valgustus, mitte pirniga.
Ega vist oska keegi öelda, millistelt klemmidelt see kell voolu saab nii kellablokile kui tahhoka enda peal.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.11.09 13:40
|
|
|
Üldjuhul kipuvad nad lihtsalt "tühjaks kuivama" v kuidas keegi seda tegevust nimetab. Ehk siis see tabloo muutub üleni heledaks ja siis ei näe sealt
enam midagi, sellevastu aitab vist ainult uue kella paigaldamine.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.11.09 13:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ullivilli
pime nagu öö.
Aga eks ma lähen taskulambiga piiluma, kas midagi seal toimub tho.
Kuid default peaks see kõigil olemas olema või on tegu mingi edeva lisavarustusega?
Sellel vist mingi oma valgustus, mitte pirniga.
Ega vist oska keegi öelda, millistelt klemmidelt see kell voolu saab nii kellablokile kui tahhoka enda peal. |
Peaks olema üks tahhoka pirnidest, vähemalt B3, B4 on nii.
E: see ikkagi kõigil olemas kellel on tahhokas, vastasel juhul oleks tahhoka asemel analoog kell.
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 05.11.09 20:57
|
|
|
Kogu taust kumab punaselt, ilma, et seal oleks mingeid näite.
Seega kell kutu?
Aga kust saada töötavat?
Samas võib kell olla õlirõhu või mõne muu pisikese kella mõõdus, kuna mul mootoril neid andureid nagunii ei pidanud olema ja need niiehknaa ei
tööta.
Muidu teretulnud igasugused ideed, mille asjalikuga kasutud kellad asendada.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.11.09 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ullivilli
Kogu taust kumab punaselt, ilma, et seal oleks mingeid näite.
Seega kell kutu?
Aga kust saada töötavat?
Samas võib kell olla õlirõhu või mõne muu pisikese kella mõõdus, kuna mul mootoril neid andureid nagunii ei pidanud olema ja need niiehknaa ei
tööta.
Muidu teretulnud igasugused ideed, mille asjalikuga kasutud kellad asendada. |
Sinna peaks enamus tolle (83-96?) aja audide kellad sobima.
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 06.11.09 18:20
|
|
|
Tõsi ta on, aga palju neid töötavaid alles on.
Kas keegi oskab äkki öelda, millistele klemmidele 12V peale lasta, et kella tööd näha?
Tahhokal on suurde trükkplaati minevat 4 pini aka 2+2, et siis üks liigutab tahhokat ja teine peaks kella tööle panema?
PS kuidas seda üldse õigeks pannakse?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|