argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 04.11.09 14:50
|
|
|
Audi A6 Avant 2.5TDI - 1996 - argos
Sai siis endine 80 b3 välja vahetatud sooviga omada suuremat autot.
Selle A6 eluloole sai uus lehekülg pööratud umbestäpselt selle aasta Juunikuus.
Audi A6 Avant
Mootor: 2.5 TDI 85kw
Kast: automaat
Sild: esivedune
Lisadest siis 2x el aknad, el katuseluuk, el peeglid, kliimaautomaatik, udutuled, juhi istmesoendus, püsikiirusehoidja ja suurt rohkemat midagi
polegi.
Praeguseks on minupoolset läbisõitu juba üle 15000, kelladel ilutseb valelik number 276 000km.
Kohe alguses sai ära tehtud:
- nii pihustite kontroll ja reguleerimine (Karla Autos)
- kui ka käidud diagnostikas DIA's (süütenurk oli paigast)
- pärast madaldust käidud ka sillastendis ning vahetatud p.e. rattalaager.
Alla sai ka pandud madaldus, kuna algselt oli ta tõeline maastur. Imelik on aga see, et taguots jäi veidike madalam kui esiots - oli ka eelnevalt nii
originaalvedrudega - miks?
Hetkel otsin erinevaid võimalusi kompuutri lisamiseks ning väistemperatuuri näidik on juba olemas, esimesel võimalusel krutin külge.
Hetkel siis aitab ja mõni vaatamisväärsus ka
Ilus ilm oli..
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 04.11.09 15:43
|
|
|
Welcome to the Turbo Diesel club
Tegelt mul on suur tahtmine lõpuks see masin ka üle vaadata
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.09 16:27
|
|
|
Minu pea pöördus vist 180 kraadi seljataha kui sellest masinast kooliminnes mööda kõmpisin . Korralik madaldusega C4 on ikka siga ilus minu meelest.
ei tea mis nede C4-dega on et tagaots madalamal. Sama ka siin. Selle vältimiseks panevad paljud ette 5mm madalamad verdud või taha kõrgemad.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.09 17:29
|
|
|
Ai kurja, see teema kerkis siia nii, et ma ei märganudki .
Tore auto, mõnus lont on koguaeg sumpast väljas .
Igatahes edu sulle Argo!
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 04.11.09 17:43
|
|
|
See teebki asja imelikus, et madaldus ongi ees suurem kui taga. Täpsemalt ees -35 ja taga -30mm. Madaldus siis Eibachi toode.
Olen samuti lugenud, et sarnast probleemi esineb siin nii mitmelgi inimesel.
Igatahes tänud.
Nüüd siis nimetaks mõned vidinaid, mida võiks pakkuda kui üle on.
1. Oleks õnnelik avandi tagumise kojamehe "võlli otsakapsli" üle - puudub - riivab hirmsalt silma.
2. Siis kui kellelgi on üle üks ukse kohal asetsev "käepide" -mul on ühel neist riputuskonks ära murtud ja riivab kergelt silma.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
masinist
huviline
Registreerunud 15.09.07
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: C4 avant quattro 16v, VW rabbit
|
postitati 04.11.09 18:20
|
|
|
Kena ja sile masin sul, aga vedrudega see teema, et enda kulguril on isegi originaalvedrudega esiosa pisut kõrgemal, kui tagumine pool.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.11.09 20:05
|
|
|
Väga kena pill! Seest ka ehk mõni pilt? Enda masinal ka tagaots madalam eriti kui paak täis on. Keegi mainis, et tahmab kiirendadaes seda tegelt olla
ei tohiks. Mul EGR lekkis pärast sulgemist enam pole isetumenevaid peegleid. Hoia teda siis hästi.
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 10.11.09 10:31
|
|
|
Tänan, tänan . Sisemuse pilte lisan vast varsti.
Nädalavahetusest sai natuke aega näpistatud ning valmis tehtud peeglisoendused foorumis oleva DIY järgi. Tänud kasutajale real1, kes saatis mulle
takistustraati.
Tehtud said siis nii, et alla soojusjuhtivuseks alumiiniumteipi. Seepeale keerasin takistustraadi maalriteibi sisse - tundus kõige õhukesem asi, mis
elektrit ei juhi. Seepeale uus kiht alumiiniumteipi soojuspeegelduseks ja valmis ta oligi. Ühel peeglil oli juba soendus olemas, ent ei tundunud
töötavat. Proovisin aku pealt ja läksid ilusti ühtlaselt soojaks. Pistikud olid peeglis olemas, aga nad vist lõpevad ukse sees ära, sealt edasi ei
jõudnud ajanappuse tõttu vedada.
PILT 1
PILT 2
Eks näe, kaua see teip seal küljes kinni püsib. Alumiiniumteip tundus küll väga hästi nakkuvana. Ootame külmemaid aegu
Külge sai ka kruvitud välistempi näidik. Valmidust minu omal kahjuks ei tundu olevat. Sai välja otsitud kohad, kust väljavõtted teha ning järgmine
nädalavahetus loodetavasti jõuab peeglid soojaks saada ning temperatuuri näitama.
Siinkohal küsimus - ega ei ole kellelgi juhtmestikku/pistikuid üle? Huvitaks toosama viiene kollane pistik, saaks lihtsamalt.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 10.11.09 12:49
|
|
|
Kõik kena aga selliseid kruviühendusi küll auto juures normaalne kasutada ei ole. Need on lühikese ajaga juba roostes seest.
12.301@181km/h
|
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 10.11.09 13:24
|
|
|
Okei, eemaldasin oma eelneva jutu. Sain hoopis valesti aru.
No eks me näe, ei oska ka midagi öelda. aga ma ei leidnud mingit muud head varianti takistustraadi ja juhtme ühendamiseks.
On mõtteid?
Lugesin, et joota teda ei saa ja ei hakanud proovima ka.
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|