Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 25.07.10 08:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Aga ühe detaili pärast iriseda nii palju, no ma ei tea. Loomulikult tuleb arvestada negatiivse vastuside saamisega ka, see täiesti õige. Kõik ei saagi
olla ühe asja juures üdini hea. Ma usun et me kõik saime aru, et mõni ei seedi seda velge, aga jätaks selle asja nüüd sinnapaika.
|
|
|
|
Raleks
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.10 13:32
|
|
|
wow palun tee rohkm pilte, sisust ka...kena kena
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 25.07.10 13:58
|
|
|
Pane veel pilte, sellist autot hea vaadata sest mul oli endal ka kunagi neid päris mitu.
Velgede kommenteerimise pärast ära solvu, kui ma 20 talve vana olin siis olid mul ka sigullil valged all.
Praegu on sitapott valge.
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 25.07.10 20:12
|
|
|
Lähiajal teen mõned pildid sisust ka
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 09.08.10 20:59
|
|
|
Väike võrdlus:
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 16.08.10 16:45
|
|
|
Küsimus suurele ringile.
Millise audi istmed lähevad C2-le 1:1-le sisse? Äkki kellegil on mingit aimu. Kui mitte täpselt, siis äkki peaaegu mingi tüübi omad läheksid.
|
|
|
vanapagan
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo
|
postitati 16.08.10 18:18
|
|
|
Ma panin enda omale V8 elektrilised sisse. Keskmine kinnitus tuli välja võtta ja istmed läksid nelja poldiga põrandasse.
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 16.08.10 20:01
|
|
|
4-ja poldiga põrandasse jäigalt? Või uued kelgud panid ka?
Tsitaat: | Algselt postitas: vanapagan
Ma panin enda omale V8 elektrilised sisse. Keskmine kinnitus tuli välja võtta ja istmed läksid nelja poldiga põrandasse. |
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.10 21:13
|
|
|
Kui on ka kolme kinnitusega, siis vast C3/C4/B3/B4 istmed?
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 17.08.10 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vanakool
Väike võrdlus ka Enne ja nüüd.
Natukene sai isegi välimust juurde minuarust |
Piltide järgi võib aimata, et tegu on alla 30 aastase autoomanikuga Veri
vemmeldab ja autole on vaja igasugu uuema aja juppe külge kruvida nagu raamita kojamehed ja suured laiad valged veljed.
Küsimus ei ole selles, et maitseid on erinevaid, vaid selles kuidas sa oskad autot ja selle ajalugu hinnata.
Märksõnadeks on- jää samasse ajastusse ja ürita ka uute detailide juures samasugust joont hoida või sarnaseid detaile leida.
Näiteks veljed on võimalik leida uued kuid ajastusse sobiva disainiga, kojamehed on võimalik leida uued kuid analoogsed tolle aja autodele, roolid ja
armatuurlaud on võimalik taastada, istmete puksid vahetada ja katteid korrastada, stereosüsteem on võimalik uuendada ilma auto sisemust rikkumata jne
jne.
Kõik sõltub ikka sellest milline on eesmärk ja kui suur rahakott. Klassiku staatusesse tõusnud C2 puhul soovitaksin ma võimalikult originaali
lähedaseks jääda, sest igasugune bling-bling teema ainult vähendab selle auto väärtust nii reaalselt kui ka vaatajate silmis.
12 aastat tagasi taastati koos minu autoga üks sarnane quattrro mudel millele läksid alla originaal plekkveljed ja see müüdi uue auto hinnaga ühele
rootslasele edasi.
Minagi võõpasin tookord veljed valgeks ja peale said võimalikult laiad rehvid kuid uhke ma selle üle küll ei ole
Muidu tubli töö detailide juures ja nii keretöö kui värv on super (üks samasuguse värviga auto kunagi endalegi valitud)
PS. Originaal sumpa ei ripu nii väga midagi: link
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.10 12:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Märksõnadeks on- jää samasse ajastusse |
Sellega on kõik öeldud.
|
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 19.08.10 20:49
|
|
|
Kahjuks ei saa teile meelehead teha Sest ei jää sellesse ajastusse
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 19.08.10 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Piltide järgi võib aimata, et tegu on alla 30 aastase autoomanikuga Veri
vemmeldab ja autole on vaja igasugu uuema aja juppe külge kruvida nagu raamita kojamehed ja suured laiad valged veljed.
Küsimus ei ole selles, et maitseid on erinevaid, vaid selles kuidas sa oskad autot ja selle ajalugu hinnata.
Märksõnadeks on- jää samasse ajastusse ja ürita ka uute detailide juures samasugust joont hoida või sarnaseid detaile leida.
Näiteks veljed on võimalik leida uued kuid ajastusse sobiva disainiga, kojamehed on võimalik leida uued kuid analoogsed tolle aja autodele, roolid ja
armatuurlaud on võimalik taastada, istmete puksid vahetada ja katteid korrastada, stereosüsteem on võimalik uuendada ilma auto sisemust rikkumata jne
jne.
Kõik sõltub ikka sellest milline on eesmärk ja kui suur rahakott. Klassiku staatusesse tõusnud C2 puhul soovitaksin ma võimalikult originaali
lähedaseks jääda, sest igasugune bling-bling teema ainult vähendab selle auto väärtust nii reaalselt kui ka vaatajate silmis.
12 aastat tagasi taastati koos minu autoga üks sarnane quattrro mudel millele läksid alla originaal plekkveljed ja see müüdi uue auto hinnaga ühele
rootslasele edasi.
Minagi võõpasin tookord veljed valgeks ja peale said võimalikult laiad rehvid kuid uhke ma selle üle küll ei ole
Muidu tubli töö detailide juures ja nii keretöö kui värv on super (üks samasuguse värviga auto kunagi endalegi valitud)
PS. Originaal sumpa ei ripu nii väga midagi: link |
Hoida võimalikult originaali lähedasena, et pärast maha müüa? Kahjuks ei ole ehitanud seda masinat müügi põhimõttega Ja originaalist jääb kindlasti midagi alles, aga mitte kõik!
EDIT by moderator: tegin pildi lingiks.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 24.08.10 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vanakool
Hoida võimalikult originaali lähedasena, et pärast maha müüa? Kahjuks ei ole ehitanud seda masinat müügi põhimõttega Ja originaalist jääb kindlasti midagi alles, aga mitte kõik!
|
Müügi mõttega või mitte kuid vana auto tuunimisel on ka omad võtted
Enda auto eks ise tead mida teed.
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 24.08.10 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat: | Algselt postitas: Vanakool
Hoida võimalikult originaali lähedasena, et pärast maha müüa? Kahjuks ei ole ehitanud seda masinat müügi põhimõttega Ja originaalist jääb kindlasti midagi alles, aga mitte kõik!
|
Müügi mõttega või mitte kuid vana auto tuunimisel on ka omad võtted
Enda auto eks ise tead mida teed. |
Just
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 07.09.10 19:03
|
|
|
Nii, pühapäeval käisin jälle Laekveres kahte audit pudistamas Sain endale
originaal pagassi vaiba, külgmised vaibad, mis koobaste peale käivad, spidoka pealmise katte (see kaar, mis spidoka ploki peal käib) omal oli mõra
kuumusest sisse tulnud ja keegi on seda üritanud kunagi pahtliga siluda ja spray värviga värvida Kapoti avamis trossi koos kõriga ja hoovaga ning igasugust pisikest pudipadi veel Kui kellegil on pakkuda keskkonsooli siis oleksin sellest ka huvitatud.
Aga pesin vaibad puhtaks (väga mustad olid ikka) ja vahetasin täna vana
pagassi sisu uue vastu ja tulemus on rohkem kui kena
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 18.10.10 19:30
|
|
|
Tänasest läks Audi puhkama kuni järgmise aasta märtsini. Talveks olemas teine sõiduriist
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 18.10.10 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Väga õige otsus |
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 14.04.11 20:07
|
|
|
8.aprill tuli audi lõpuks kinniste uste tagant välja
Talvega varutud igasuguseid uusi juppe, mis vahetust vajaksid ja hetkel juba muusikat täiendatud piisavas koguses
Uksepolstrid natuke ümber ehitatud ja uksesahtlid kaetud uue vaibaga.
Kui homme jõuan audi puhtaks pesta ja seest tolmu tõmmatud siis ka mõningad uued pildid
Seniks rahulikku kulgemist kõigile
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.14 04:30
|
|
|
Pühin ammu soiku jäänud teemalt tolmu maha. Väga uhke Audi! Ise sattusingi siia foorumisse just selle huviga, et kas keegi kasutajatest on sellise C2
omanik.
Põhjuseks siis see, et augusti alguses sain käpad peale sarnasele Audi 100-le, mida tegema hakkan. Mul samamoodi aastast 1982, kuid
automaatkastiga.
2,1 ja 100kW.
Varustuses udutuled ees ja taga, esitulede pesurid, manuaalne katuseluuk, 4x elektriaknad, elektrilised välipeeglid, elektriline antenn,
püsikiirushoidja. Originaalsed valuveljed ja originaalmakk.
Väga huvitav isend - sissepritsega ja ilma katalüsaatorita. Aga tööd on temaga väga palju. Tundub, et vist peaks oma teema nüüd tegema.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 29.08.14 05:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wilbur
Pühin ammu soiku jäänud teemalt tolmu maha. Väga uhke Audi! Ise sattusingi siia foorumisse just selle huviga, et kas keegi kasutajatest on sellise C2
omanik.
Põhjuseks siis see, et augusti alguses sain käpad peale sarnasele Audi 100-le, mida tegema hakkan. Mul samamoodi aastast 1982, kuid
automaatkastiga.
2,1 ja 100kW.
Varustuses udutuled ees ja taga, esitulede pesurid, manuaalne katuseluuk, 4x elektriaknad, elektrilised välipeeglid, elektriline antenn,
püsikiirushoidja. Originaalsed valuveljed ja originaalmakk.
Väga huvitav isend - sissepritsega ja ilma katalüsaatorita. Aga tööd on temaga väga palju. Tundub, et vist peaks oma teema nüüd tegema.
|
Tõid selle Tartu kandist ära?
OT vältimiseks niipalju, et selle teema punane eksemplar oli mingi aeg ka müügis. Ei ttea kas jäi ikka alles omanikule või läks kellegi teise kätte?
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.14 10:54
|
|
|
Ihastest täpsemalt.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.14 17:27
|
|
|
See punane on paar korda näppu jäänud. Omaniku kohta ei tea täpsemalt aga toonklaas on tekkinud sellele autole.
|
|
|
Vanakool
huviline
Registreerunud 09.02.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C2
|
postitati 12.01.15 21:12
|
|
|
Auto ikka minu käes!
Vahepeal müüsin puhtast huvist, et äkki kellegil huvi endale soetada.
Ning toonkile on paigaldatud nagu eelnevalt mainitud.
Teema on natuke soiku jäänud kuna tegelen uue ja pikema projekti taastamisega, mis paraku VW tüüpi
Eks üritan siia ka aegajalt miskit huvitavat kirjutada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |