Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kere ära vajunud. Strutbar C4-le? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2360)
rain631
huviline



Registreerunud 14.01.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100 2,8 V6 quattro 91a.

postitati 02.11.09 10:50 Tsiteeri
Kere ära vajunud. Strutbar C4-le?



Tere.Mure selline, et audi100 2,8 V6 1991.a. kere on vähe pehmeks läinud ja esirattad lääbakile vajunud. Kokkujooksu ka õigeks ei saa ja sööb rehvi. Mõtlesin, et lükkaks kere õigeks ja et vältida samasuguse jama uuesti tekkimist paneks vahele strutbari.Küsimus on selles, et kas tehakse sellisele autole üldse strutbare, kust neid leida ja palju maksavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.11.09 11:27 Tsiteeri


Kas siis c4jal pole see pöhivarustuses? Olen paljudel B4del neid näinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 02.11.09 11:34 Tsiteeri


http://www.autohai.ee/mootor.htm


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.09 11:35 Tsiteeri


Kõikide mudelite põhivarustuse kohta ei tea, V6 mootori kohta samuti mitte, kuid S4-del on strubar igatahes tehasest küljes. Soovitan kapotialuseid võrrelda, suure tõenäosusega sobib S4 oma kenasti. Neid peaks romulates juba jaguma ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.09 11:42 Tsiteeri


Kuidas on võimalik, et kokkujooksu ei saa õigeks ? Rooliotsa ja roolilati vaheliselt vardalt saab ju peale või maha keerata väga suures vahemikus, et kokkujooks õige jääks.

Huvitav kas selle masinaga on mingeid "Cobra 11" hüppeid tehtud või :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 02.11.09 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kuidas on võimalik, et kokkujooksu ei saa õigeks ? Rooliotsa ja roolilati vaheliselt vardalt saab ju peale või maha keerata väga suures vahemikus, et kokkujooks õige jääks.

Huvitav kas selle masinaga on mingeid "Cobra 11" hüppeid tehtud või :D.


Rooliotsa keeramisega ju ratta kallet paika ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.09 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kuidas on võimalik, et kokkujooksu ei saa õigeks ? Rooliotsa ja roolilati vaheliselt vardalt saab ju peale või maha keerata väga suures vahemikus, et kokkujooks õige jääks.

Huvitav kas selle masinaga on mingeid "Cobra 11" hüppeid tehtud või :D.


Rooliotsa keeramisega ju ratta kallet paika ei saa.


Jah, kallet ei saa aga lugesin eestpoolt, et sööb rehvi sellepärast et kokkujooksu ei saadud paika ja imestangi just seda. Kummi sööb just vale kokkujooks mitte külgkalle.

Mul endal kah ei saadud külgkallet paika, kuna ülevalt püstakut enam väljapoole liigutada ei saa. Kas kah kere ära vajunud ? Probleemne koht C4-l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 02.11.09 12:02 Tsiteeri


Kui kalle parajalt paigast ära, siis sööb ikka isuga rehvi. Madalduse puhul ei saa ka kallet paika ilma modifitseerimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.11.09 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Kui kalle parajalt paigast ära, siis sööb ikka isuga rehvi. Madalduse puhul ei saa ka kallet paika ilma modifitseerimata.


Mis se modifitseerimine täpsemalt endast kujutab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 02.11.09 14:56 Tsiteeri


Amordi tugipadja poldiaukude pikemaks viilimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rain631
huviline



Registreerunud 14.01.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100 2,8 V6 quattro 91a.

postitati 03.11.09 08:29 Tsiteeri


Ma ei ole juhtunud nägema s4 kapoti alla. V6 on suht kobakas, et kas sinna mahub.Imelik, et üldse selline asi juhtunud. Audi kere peaks ju ometi nö. pommikindel olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.09 08:42 Tsiteeri


Panen ühe pildi, saad võrrelda:


http://is.rely.net/2-93-39556-l-P42MYWiH1QqbsUE3ttqeyw.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 03.11.09 08:51 Tsiteeri


Kasutaja MaQQu antud pildi järgi on näha, et piduriõli anum on ka teistsugune kui muidu. Ilmselt tuleb siis strutbari paigaldamisel see ka ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain631
huviline



Registreerunud 14.01.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100 2,8 V6 quattro 91a.

postitati 03.11.09 10:30 Tsiteeri


Piduriõli anum kindlasti teistsugune ja mootor justkui madalam on.Pildi järgi suht raske aru saada.Peab ikka asja proovima. Muidugi enne kere sirgeks vaja saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.09 14:00 Tsiteeri


C4 ssi V8 l on ka selline asi olemas. http://www.cruisersspecialtyautos.com/prodimages/14AQEng1820.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
allark
huviline



Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 Facelift

postitati 03.11.09 18:55 Tsiteeri


Piduriõli anum tuleb ära vahetada ja saab ilusti panna strudbari sinna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rain631
huviline



Registreerunud 14.01.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi100 2,8 V6 quattro 91a.

postitati 04.11.09 08:10 Tsiteeri


No kui tekib võimalus kerevenitusse minna siis proovin strutbari ka panna.Tänud kõigile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 04.11.09 19:50 Tsiteeri


Kui sul on kere nii ära vajunud siis peaks kapott ka esitiibade peale jääma, kui kinni paned selle!:P Äkist mõni pilt kapoti alt, et kui palju see sealt siis kokku on vajunud? Tõmba mõõdulindiga ühe amordi otsa pealt teisele ja siis mõne teise samasuguse kapoti alt proovi ka mõõta siis saad enamvähem aru, et kui palju ta sul ära on vajunud! ;)


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]