Tsitaat: | Algselt postitas: arli
Selge pilt .. eks ma siis timmin natuke seda lülitit pedaalist kaugemale. Pidurituled muidu töötavad normaalselt ja veateadet kuskil näha ei ole
(arvutiga pole proovinud).
Tänud info eest!
Asi korras .. vahetatud piduri pedaali all olev lüliti!
Teema lõpp |
Tahaks veel lisada väikse jutu kuidas ise põlemajäävaid või muu taolise probleemiga piduritulesi lihtsalt ja vaevata korda teha .
Käisin täna siis sama kadalipu läbi .
Autoks siis 2002 A4 B6 2,5 Tdi .
Pikk versioon kuidas probleemi lahendada :
Eemalda rooli alla jääv kate (Kinnitub kolme kruviga armatuuri ning lisaks 1 juhtmeklamber konsooli tagaosas - keera juhi ukse poole kuniks konsool
vabaneb ja automaat kasti puhul lahti keerata 1 nn. jalahoidja kruvi )
Olles plastiku eemaldanud ..
Üleval vahetult piduri pedaali ees on tulede lüliti . Lüliti vabastamiseks keera teda vastupäeva veerand pööret . Eemalda juhe lüliti tagant . Lüliti
tagaotsas on 2 naga mille kaudu saab määrata talle positsioone mida on kokku 3 - Keera nendest nagadest ette uus asend NB! Lüliti sees olevad nagad
väsivad ( Tegemist on ka probleemi põhjusega , miks tuled peale jäävad).Lüliti eesotsas ( vabandan pildi puudumist ) on niiöelda nibu taoline ollus -
Tõmba seda ollust käsitsi väljapoole umbkaudu 3-4 mm . .
Olles parandanud lüliti ..
Pane lüliti pessa tagasi keerates teda päripäeva ( NB! piduri pedaal peab olema vabas ehk siis kõige ülemises asendis ) . Lüliti fikseerub sisse
keerates ise uuele kõrgusele . Seejärel pane tagasi plastik kate mille alguses olid eemaldanud ( Vahepeatusena kõige selle surramurra juures võiksid
ka üle vaadata kõik kaitsmed ja juhtmete korrektset istumist pesadesse .
Ning voalaaa . Tuled ongi korras .
Lühike versioon probleemi lahendamiseks :
1.Eemalda rooli all olev plastik kate . Mis kinnitub üldjuhul 3 kruvi ja kahe klambriga .
2. Fikseeri piduripedaal kõige alumisse asendisse vabalt valitud vahendiga .
3.Keera lüliti veerandpöördega vastupäeva välja .
4. Keera näpitsatega lüliti tagaosas ette uus asend ( võib liikuda nii vasakule kui paremale - peaasi, et näeksid nagasi mingis suunas liikumas (
juhet pole vaja eemaldada ) .
5.Tõmba käega 3-4 mm väljapoole lüliti eesotsas olevat nn. nibu .
6.Vabasta piduripedaal kõige ülemisse vabasse asendisse .
7.Aseta lüliti tagasi kinnitusse keerates teda nüüd veerand pööret päripäeva.
8.Aseta tagasi rooli alla käiv plastikkate .
Ja korras need tuled ongi .. 
Loodan, et selle üpris põhjaliku ülevaatega saavad kõik vähegi mõelda oskavad ja muidu siidinäpud vähemalt sellele probleemile lahenduse ilma, et
peaks liigselt pead valutama või kohe teenendusse jooksma . Ajaliselt kuni 10 min. MAX . ( kuidas kellegile )
Julgen ka oletada, et sama +/- 4 aastat mudelitel on võimalik taolist probleemi sarnase lahenduskäiguga lahendada .
Parimat .
Maide

|
|