Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongiventikaga probleemid (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 885)
Kalkaan
huviline



Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 Q '97 C5

postitati 30.10.09 18:29 Tsiteeri
Salongiventikaga probleemid



Mingi aeg tagasi hakkas salongi ventikas jupsima, kuni lõpuks otsustas mitte enam puhuda. Tööle hakkas vahest harva, nii korra nädalas max viieks sekundiks täisvõimsusel. Samas panin tähele, et sooja ilmaga Solariga asi töötas, kui auto seisis.
Sai nüüd auto Audihooldusesse viidud, kus armatuur oli laiali kistud ning kõik juhtmed ja vidinad läbi uuritud. Sain teada, et + ei pidavat ventika mootorini jõudma. Järgmine päev sain lõpuks auto kätte ning probleem pidi olema salongi ventika kiiruse regulaatoris - mingi ribidega vigur, mis ventika kõrval on. Ventika mootor ei olevat ka enam kõige paremas korras. Nad olid mootori maha võtnud ning ventikat keerates oli seal mingi raks läbi käinud, nagu oleks mingi sodi lamellide vahel olnud. Samas olen ise seda mootorit mitu korda maha võtnud ning alati käis asi ilusti ringi - kust see raks nüüd äkki tuli. Täna siis leidsin vajalikud vidinad ning hakkasin probleemi lahendama. Sain selle regulaatori ära vahetatud, ei mingit muutust, proovisime veel teist regulaatorit - ikka sama lugu. Mehel oli kliima juhtplokk ka olemas - mõtlen seda vigurit, millega armatuurist kogu seda kupatust juhitakse, proovisin seda vahetada - ikka sama lugu. Viimaseks sai ka teist ventika mootorit proovitud - ei mingit muutust.

Praegu on positiivne see, et peale Audihoolduses käimist hakkas ventika mootor puhuma, negatiivne aga see, et puhub kas täisvõimsusel või ei puhu üldse. Tundub, et 2 kõige suuremat kiirust töötavad, sest mingit väikest kiiruse muutust on siiski kuulda vahepeal. Nii sõidangi praegu ringi, kõrvad vilisevad sellest puhurist, mis puhub täisvõimsusel 5...10 sekundit, siis ei puhu veits aega ning siis taas puhub - vaikselt hakkab ära harjuma.

Oskab keegi midagi selle fenomeni kohta öelda, või soovitada mõnda remondimeest, kes antud valdkonnas matsu hästi jagab. Reval'i hinnakirjale praegu hammas peale ei hakka, samas kui muud varianti pole, tuleb vist ikka sinna pöörduda. Forss'i pole mõtet soovitada, mingi aeg tagasi sai seal selle probleemiga käidud, sealt sain vastuseks, et viga pidi olema ventika harjades. Peale seal käimist nädal aega vent töötas ilusti - siis hakkas jälle sama jant pihta.

Kirsiks tordi peale pani keegi ahv täna öösel parema peegliklaasi ka rotti autol maja eest :mad:
Autoks siis A6 2,8Q 97 C5 kerega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ejey
huviline



Registreerunud 07.06.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.09 20:18 Tsiteeri


Niipalju tean mina öelda et kui seda regulaatorit vahel pole siis ventikas töötabki ainult max kiirusel.
Ja ehk sul ongi harjad selle kohese max kiiruse peale panekuga ära.
(sry kui väga loll mõte)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xzibit1
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8 Quattro

postitati 04.11.09 11:41 Tsiteeri


Omal ka probleem ,sama tüüpi autoga ! Eelsoojendiga kõik astmed töötavad ,aga niisama ei taha ventikat järele võtta! Oleks ka väga huvitatud ,kuidas see probleem laheneb,ega ei saagi sõitma jääda ,eelsoojendi kogu aeg sees!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]