Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: boost controlleri mure (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2956)
ajutine
huviline



Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.04 14:19 Tsiteeri
boost controlleri mure



tere

selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.

Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.

Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.04 14:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ajutine
tere

selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.

Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.

Tänan


nu paistab nii, et wastegate ei toimeta sul üldse enam. Seega, ei avata seda. Ilmselt oled midagi valesti ühendanud?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 17.06.04 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ajutine
tere

selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.

Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.

Tänan


Milline see boost controller on, jutust ei selgu. Isevalmistatud? Miskit teemal kruvi-vedru-kuul?
Äkki valepidi vahel, s.t. wastegate avamiseks saadetav rõhk surub kuuli hoopis kinni??? See seletaks, miks regulaatori kruvimine midagi ei muuda. Selline segane jutt.


http://www.geocities.com/chmwatson/FAQs/mbc/images/mbc.jpg


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ajutine
huviline



Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.04 06:53 Tsiteeri


http://www.boostcontroller.com/index.php?item=4&ret=http%3A%2F%2Fwww.boostcontroller.com%2Findex.php%3Fpage%3D1%26all%3Dyes< br />
mingi taoline ja valepidi ta seal vahel pole proovisin mõlemat pidi, aga ise arvan et olen kuidagi midagi valesti ühendanud, internetist leitsin mõned saidid ja nende järgi tegin aga usun et midagi on ikka valesti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.06.04 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ajutine
http://www.boostcontroller.com/index.php?item=4&ret=http%3A%2F%2Fwww.boostcontroller.com%2Findex.php%3Fpage%3D1%26all%3Dyes< br />
mingi taoline ja valepidi ta seal vahel pole proovisin mõlemat pidi, aga ise arvan et olen kuidagi midagi valesti ühendanud, internetist leitsin mõned saidid ja nende järgi tegin aga usun et midagi on ikka valesti


Arvaks, mingil põhjusel ei lase see kontroller õhku läbi. Vedru liiga tugev vms. Võta vidinas maha ja proovi asi "maas" kompressori abiga tööle saada! Suruõhk parajaks regullitud ja õigest avast sisse.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.04 09:17 Tsiteeri


Kui sul läks varem rõhk vaid 1,8 bar'ini siis sul on seal midagi tuksis - 1,8 on liiga vähe...

Kas sul on ka chip paigaldatud, mis lubaks originaalist suuremat rõhku ja oskaks ka vastavalt segu paika panna?

Mis kütusega sõidad?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ajutine
huviline



Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.04 09:26 Tsiteeri


minu teada pole sinna chipi paigaldatud ja kütus on 98


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.04 10:18 Tsiteeri


Ma proovisin leida selle boost controlleri tööpõhimõtet, kuid ei leidnud isegi seda, kas ta on mõeldud rõhu või vaakumi peal töötamiseks.

Fakt on see, et kui sul rõhk on nii kõrge siis rõhk sellest jubinast läbi ei tule...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.06.04 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Ma proovisin leida selle boost controlleri tööpõhimõtet, kuid ei leidnud isegi seda, kas ta on mõeldud rõhu või vaakumi peal töötamiseks.



Tööpõhimõte väga lihtne - wastegate avamiseks saadetavat rõhku siis piirab. Reguleerkruviga saab seada vedru pingsust, vedru surub kuuli ava ette. Kui wastegate`i saadetav rõhk ületab selle vedru pingsuse, siis rõhk pääseb edasi wastegate`avama.

Ajutisele: Suruõhuga saad vea jälile kõige lihtsamalt.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.06.06 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
boost controller, Isevalmistatud? Miskit teemal kruvi-vedru-kuul? Äkki valepidi vahel, s.t. wastegate avamiseks saadetav rõhk surub kuuli hoopis kinni??? See seletaks, miks regulaatori kruvimine midagi ei muuda. Selline segane jutt.
http://www.geocities.com/chmwatson/FAQs/mbc/images/mbc.jpg
Tegelikult paigaldatud vale vooliku vahele.
Sinu paigaldus-> Turbo juurest (N75) turbo juht kolmikust algav voolik -> voolik pooleks ja boostkontrolleri vasak otsa külge (kuuli alla) -> väljub boost kontroller alla (pildil)voolik jätkub -> lõpuks westkeiti (sumpa klappi.)
Selline paigaldus meetod muudab.
kui aju hakkab survet piirama siis kuul klapp selle piiramise algust teeb hiljemaks. Asi millega aju niigi hakkama ei saa ??? miks seda veel hullemaks teha ???

Tegelik Boost kontrolleri kasutus on eesmärgiga sõita suurema survega kui seda lubab soft või map.
Sisselaske koldes surve tõuseb (orig.ajul) üle 0,8 bari algab jama ja üle 1,2 bar (kompuuter 2,2) lõppeb moto töö.
Paigaldades boost kontrolleri sisselaske kolektorist aiju mine va vooliku vahele ,tekitades voolikule kolmiku mille kõrval haru otsa ühendad boost kontrolleri kuuli aluse otsa.
Nüüd muutub töö tulemus = koldes surve tõuseb kuni 0,8 bar edasi koldes surve tõuseb aga ajuni jõuab jätkuvalt ainult 0,8 sest lisa kolmikust väljub liigne surve õue (peeretab) ja teine ots jääb lahti sest sealt väljub peeretav hääl.
Kasutades seda meetodit läheb üle selle surve segu lahjaks sest aju ei lisa bensiini (alates peeretajast) kohast kust alates oleks toimunud muidu (mootor seisma pents ära kuni boost langeb), aga tänu lisatud peeretajale surve tõuseb ja mootor töötab edasi tõusva survega.. sisse koldes millest ei tea aju midagi

Ise asi kui ajus on 200 map + chipp ja tahetakse sõita natuke üle 1,7 bar (piir kust üle ükski chip ei tööta koos 200 mapiga) ülesurve kaitse funktsioon jääb oma vastutusele.
Seega soovitaks chippi.
Siit edasi oleks õigem 300 map korraliku chipiga siis pole boost kontrollerit vaja.
ise asi kui tahta korraks petta ajuse minevat survet et teada saada palju turbo suudab max-i puhuda (kuna muidu piirab aju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]