rainma
huviline
Registreerunud 18.06.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: 2x100 avant 85a. 100TQ 10v 1988 aasta
|
postitati 20.10.09 09:03
|
|
|
Audi 100 2,2 TQ - 1988 - rainma
Tegu siis audi 100 2,2 TQ avandiga 121 kw numbri märk 538 TFB
See audi müüdi lammutuse maha kus ma töötan ja päästsin ta sealt.Auto muidugi ei käind sest rooli sammas ära lõhutud ja võti kadunud.Vedasin ta koju
ja hakkasin uusi juppe paigaldama. Uus sammas küljes koos uue süütelukku ja põhjaga aga ei midagi säde kadunud.Lasin elektrikul üle vaadata milles
viga on avastas et hooratta tifdid ära murdund jagaja halli andur läbi ja aju jahe.Need korras nüüd auto käib.Nüüd turbo üle rõhu membraan puru.Ei ole
jõudnud veel tegeleda selle taga nurga mõlgiga ja taga piduri suppordid kinni.
Lugesin siin foorumis et algne omanik sellel audil oli Püstolett alias Indrek
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.10.09 07:48
|
|
|
Audi 100 ja 200 avandid ikka meeletult ilusad autod. Ma väga loodan et taastad ta võimalikult originaalilähedaseks ja väga hea et keegi suvatses ta
päästa romula saatusest. Loodan, et pilte ka saab ja edu ehitamisel!
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 21.10.09 13:44
|
|
|
Kas uuemaid pilte ka on?
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
huux
huviline
Registreerunud 23.11.06
Asukoht: põltsamaa/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 TQ
|
|
rainma
huviline
Registreerunud 18.06.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: 2x100 avant 85a. 100TQ 10v 1988 aasta
|
postitati 21.10.09 17:15
|
|
|
teen lähi ajal värskemaid pilte jah sada avant mu lemmik auto.2 eelmist olid ka sada avandid.
|
|
|
rainma
huviline
Registreerunud 18.06.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: 2x100 avant 85a. 100TQ 10v 1988 aasta
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
|
rainma
huviline
Registreerunud 18.06.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: 2x100 avant 85a. 100TQ 10v 1988 aasta
|
postitati 24.10.09 14:19
|
|
|
autol juhi poolsed plekid vajavad tegemist kõrval istuja poolne suht sile seal ei ole hullu midagi.
|
|
|
mitumatu
huviline
Registreerunud 05.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: oli audi 100 2.2 turbo quattro 121kw 1989a.
|
postitati 12.10.10 07:47
|
|
|
aja lugu on sellel audil palju! 07.07.08 ostsin mina selle auto 6000.- hea auto oli tegin esi sillale t2is remondi ja ostsin taga silla laagrid 2ra
aga vahetada ei j6udnud! auto oli pidevas s6idus kuni 06.10.08 (olin siis noor ja loll) ja oli vaja lollusi teha kl kihutada ja paarutada ( see oli
minu esimene auto) ja muide passis on v2lja laske aasta 01.01.1989. sai yks kord paarutatud koha peal ja siis tuli madal kl6bin sisse ja ei teadnud
mis jama on k2ima ei l2inud ja kui lykkasime k2ima siis paukus ja pl2rtsus nii jubedalt. ja tuli oli sumpast v2ljas yle 80 ei l2inud j2i siis seisma
ja ostsin uue turbo kuna targad auto mehaanikud (kohalikud fied)ytlesid et turbo v6ll katki! lasin siis turbo maha v6tta ja see oli korras siis
vaatasin veel rihma yle ja palju asju veel mis (lassekast) soovitas aga ma asja ei saanud kuna raha ka eriti polnud ja t66lt lasti ka lahti! enne
detsembri kuud myysin yhele maha ta andis mulle diisel opeli ja natuke raha peale! see tundus hea tehing aga nyyd kahetsen et maha myysin.
muide tagumise tule nurga s6itsin mina sisse 14. september sain veiko t22ri autole eovere tanklas pihta pilte on veel
http://www.carrating.org/car.php?19670
talvine pilt on saadud yke endise omaniku t2est
ja ma imestan seda et siiamaani see sama valuvelg on all
(",)
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 12.10.10 07:53
|
|
|
Kohe väga-väga sarnane auto seisab mitu kuud minu elukoha lähedal ja esiots on mõnusa matsu saanud. Sama velg on all ja sama värv, nr koha pealt
kindel ei ole.
Edit: Vaevalt, et tegu sama masinaga, kuna foorumi järgi vaadaes on omanik Elvast.
|
|
|
mitumatu
huviline
Registreerunud 05.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: oli audi 100 2.2 turbo quattro 121kw 1989a.
|
postitati 12.10.10 10:08
|
|
|
mina vahetasin veel sumpa otsa 2ra ja 2 keskmist potti sai 2ra v6etud kuna kukkusid alt 2ra
taga piduri suppordid kinni. kas ikka veel ? kui jah ja ei tea mis on siis kruti absi juurest toru lahti seal on kuul ees taga on toru enne piduri voolikut katki siis sai kiir lahendus leitud!
(",)
|
|
|
|
rainma123
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal
Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant
|
postitati 13.10.10 14:49
|
|
|
Nüüdseks siis mul tagumised supportid ära vahetatud ja otsast lõpuni uus torustik ka alla tehtud.
Pikka otsimise peal sain uue nurga tule ka sinna.
Talvel peaks auto minema värvimise (kui kõik hästi läheb mõtlen et siis finants seisu).
Mõtteid on palju seoses selle masinaga kas jätta originaali või siis välimust muuta.
Sai siin üks päev huvi pärast küsitud et mis need sumpa potid maksavad hinnaks öeldi mulle 6500.- koos kõigi aledega.
Pean vist põõrduma järjekordselt lammerite poole et neid saada (vihkan vanade juppide soetamist).
|
|
|
kiire-lauri
huviline
Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 3,0 Q
|
postitati 13.10.10 16:30
|
|
|
Miks sa ei osta Simons või mõne muu odavama firma sportpütte ?Turbomootor hakkab paremini liikuma kui torud otseläbi.Lisaks turbo võtab häält ka
vähemaks ning auto ei hakka karjuma nagu tavaline N/A.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 14.10.10 06:19
|
|
|
Ma julgeks selle paremini liikumise kohta vastupidist väita. Kui üldse midagi vahelt ära võtta, siis ainult katalüsaator. Kui panna ainult otseläbi
toru ja mingi sportpütt, siis karjub/müdiseb nagu loom. Sai eelmine suvi enda masina peal järgi proovitud. Pärast paarikuulist sõitmist olid närvid
ikka päris läbi Läks originaalsumpa tagasi, ainult kat kadus pärast
ülevaatust alt ära. Kusjuures originaalsummutiga läheks nagu auto just paremini edasi ja sumpsist tulev heli ei sega üldse. Pigem häirib tuulemühin
200+ kiiruse juures.
Kokkuvõttes, senikaua, kui see auto sõidab mehaanilise pritsega, ei sega see originaalsummuti küll midagi. Kui 0,8-1,2 barisest ÜLErõhust jääb kunagi
väheks ja raha peale ikka väga tige oled, siis võid lasta jah suurema väljalaske igasuguste sportresode ja muude keeruliste sõnadega ehitada
Aga edu autoga! Ilus asi, kui ka lihtsalt originaalkorda teha!
|
|
|
rainma123
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal
Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant
|
postitati 15.10.10 18:35
|
|
|
Arvan ise ka et originaal sumpsiga minek parem,sest turbo ikka vajab ka mingeid õigeid vastu surveid(parandage kui eksin).
Tean et 2,5tdi audil ka samad püttid all.
Olid omal olemas sai lolli peaga maha müüdud.
Kui kellegil pakkuda siis U2U.
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 15.10.10 18:45
|
|
|
Turbomootor ei vaja mingisugust vastusurvet. Ja originaal väike turbo kuumkoda summutab äga eduliselt müra.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 15.10.10 21:34
|
|
|
Mina julgen väita, et korralik vahe on sees, kas all on otseläbi toru ja lõpupütt või originaal ilma katita. Kui hääl närvidele käib, siis lõppu mingi
originaalpütt. Veidi rohkem vastusurvet tekib, aga samas hingab ikkagi vabalt. Rõhukellast ju kohe näha, kuidas rrõhk vabamalt üles tuleb.
|
|
|
|
rainma123
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal
Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant
|
postitati 16.10.10 06:06
|
|
|
Ma ei tea kas sellel audil ültse kat peaks olema.All tal hetkel küll midagi ei ole.Ja ei olnud siis ka kui ma ta sain omale.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 16.10.10 06:48
|
|
|
Tehas on sellele vist ikka ette näinud, samas passis kirjas ju pole. MC motol tehasepoolt ju kat olemas, KG-l puudub see. Aga seda parem sulle kui
passis ei ole ju.
|
|
|
|
rainma123
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal
Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant
|
postitati 16.10.10 10:41
|
|
|
Passis ei ole jah.Peaks alla proovima kas muudab minekut või mitte.
|
|
|
mitumatu
huviline
Registreerunud 05.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: oli audi 100 2.2 turbo quattro 121kw 1989a.
|
postitati 16.10.10 12:05
|
|
|
kati kohta nii palju et tal oli aga me v6tsime alt 2ra et kytuse kulu v2hendada!
(",)
|
|
|
|