Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 automaat - kas võtta vana või Tiptronic? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2710)
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 15.10.09 18:49 Tsiteeri
A4 automaat - kas võtta vana või Tiptronic?



Kuna plaan osta naisele automaatkastiga A4 ja silmapiiril 10 aastased ja vanemad ning suht suure läbisõiduga masinad. Kumba eelistada, Tiptronic-ut või tavalist automaatkasti? Kumb neist kastidest töökindlam on?

Tiptronicu lagunemise on paar tuttavat läbi elanud, aga kas "tavaline" on pommikindlam..?


PS: kui kellelgi miskit pakkuda, siis andke teada! (kindlasti peab olema Avant-kere)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 17.10.09 10:14 Tsiteeri


Lisan siia pildi nn vanast "tavalisest" automaatkastist:

http://img9.auto24.ee/auto24/560/098/15689098.jpg

ja pildi tiptronic-kastist


http://img8.auto24.ee/auto24/560/936/15849936.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 17.10.09 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nic
Kuna plaan osta naisele automaatkastiga A4 ja silmapiiril 10 aastased ja vanemad ning suht suure läbisõiduga masinad. Kumba eelistada, Tiptronic-ut või tavalist automaatkasti? Kumb neist kastidest töökindlam on?

Tiptronicu lagunemise on paar tuttavat läbi elanud, aga kas "tavaline" on pommikindlam..?


PS: kui kellelgi miskit pakkuda, siis andke teada! (kindlasti peab olema Avant-kere)


Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt.

Kahjuks ei ole ühtegi sobivat sõidukit pakkuda.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.10.09 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pontu
Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt.

Ma usun, et automaat + avant ongi just naise soov. Hea lapsevankrit ja muud kola vedada ja samas pole vajadust autot pealesunnitud teise käiguga igas kurvis kontras hoida. Nii et proovi hoopis sina asju ka kõrvalmätta otsast vaadata.

PS. C5 kere puhul näeb näiteks minu arust avant sedaanist nii palju kenam välja, et isegi, kui mul kunagi midagi vedada poleks, eelistaks ma ostes avanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 17.10.09 16:38 Tsiteeri


Väga raske on ainult käigukastiga autodel vahet teha. Üks siis monovedu ja teine Quattro. Minujaoks on quattrol palju eeliseid (seda ka aut.kastiga:P ), kuid mõned nn. miinused tulevad ka. Nimelt suurem küttekulu ja reeglina natuke rohkem ka hooldust.
Kui autot ostad siis lase auto pädevas kohas üle vaadata. Kui kõik ok ja ise kasti hooldad, siis ei tohiks midagi juhtuda.
Avant on vajaduste küsimus :cool:

Vaatasin samuti,et ega sul valikut väga ei ole..kahjuks. Jääb veel väljamaa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 17.10.09 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: pontu
Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt.

Ma usun, et automaat + avant ongi just naise soov. Hea lapsevankrit ja muud kola vedada ja samas pole vajadust autot pealesunnitud teise käiguga igas kurvis kontras hoida. Nii et proovi hoopis sina asju ka kõrvalmätta otsast vaadata.

PS. C5 kere puhul näeb näiteks minu arust avant sedaanist nii palju kenam välja, et isegi, kui mul kunagi midagi vedada poleks, eelistaks ma ostes avanti.


Ok, olgu see automaat ja just naise soov. Ma isiklikult ei tahaks näha ja kuulda, et mu laste emme on igas kurvis kontras ja vahel on ka laps ja lapsevanker autos, rääkimata vineerist tümakakastist so. kujundlik objekt. Ma vaatangi oma mätta otsast ja näengi nii, et ei peaks oma kaasat koormama igasugu koli vedamisega ning tean et ei pea talle teele järgi minema. Mul pole Avanti kere vastu midagi, Audi on ikka väga kena auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.10.09 17:19 Tsiteeri


Nende kastide töökindluse kohta peaks aga kuskilt remonditöökojast uurima. Kasutajate kogemus ei ütle eriti midagi. Enamik sõidab ilma kordagi remonti vajamata. Üks on vana tüübi kasti remontinud ja kirub seda maapõhja, teine teeb sama, toetudes Tiptronicu kogemusele. Eriti õnnetud (või eriti pedantsed) on mõlemasse suuri summasid matnud. Mingit objektiivset ülevaadet see ei anna. Mul samas sõitsid nii vana tüüpi kastiga C4 100 kui ka Tiptronicuga D2 ühtmoodi hästi ostust müügini. Nii et kui ma väidan, et mõlemad on väga head, on see vaid minu väga subjektiivne kogemus. Raul (juks11) ehk oskab ses suhtes erapooletumalt kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.09 17:56 Tsiteeri


Raske öelda, kõik sõltub auto ajaloost ehk tema kasutamisest, läbisõidust ja kasti hooldusest ning ehk ka eelmise kasti remondi kvaliteedist. Võiks ehk öelda, et vana oleks nagu vastupidavam aga Tip allub jälle remondile paremini. Ehk minagi jään vastuse võlgu aga ise eelistaks ehk Tiptronicut kuid samas määraks minu jaoks kõik ostetav auto, ehk siis kasti järgi valima ei hakkaks.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 17.10.09 18:14 Tsiteeri


Omade kogemuste põhjal automaadi ja tiptronicuga ütlen, et valin iga kell tiptronicu. Ei jäta mainimata, et automaat on mind teeninud juba 7.a. ja pole mingit muret korralikult hooldades, aga tiptronicule olen saanud ka kapremo teha ja peavalu oli sellega suht palju. Point lihtsalt selles, et seda vanakooli automaati ei anna ikka mingist otsast võrrelda tiptronicuga sõidumugavuse osas. Softi ringikodeeringuga tiptronic on ergas ja käigud on mõistliku pikkusega, ning maanteekiirusel käib viimane käik reeglina madalamatel pööretel. Vanemakooli automaat on uimane, käigud on pikad ja viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel. Aga jah, vanema isendi puhul on see loterii toimiva asja saamisel võibolla kõige kehvem argument.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 17.10.09 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps... viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...


Ülemisel pildil oleva autoga tegin proovisõitu ja 90km/h (ning ka 110km/h) kiirustel pöörded ei olnud midagi hullu, sest tegemist 5-käigulise kastiga (G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.10.09 06:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nic
Tsitaat:
Algselt postitas: kps... viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...


Ülemisel pildil oleva autoga tegin proovisõitu ja 90km/h (ning ka 110km/h) kiirustel pöörded ei olnud midagi hullu, sest tegemist 5-käigulise kastiga (G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle).

Njah, ega sellelt pildilt välja ei loe, kas tegemist on vanema või uuema automaadiga. Mõnukepikese juures algab ühel asi 1'st teisel 2'st :D. Sellest ka minu kommentaarid ;). Muus osas kehtib ikka sama jutt, mis eespool mainisin :). Kui sa sellesse liikurisse muidugi ise kunagi ei istu, siis pole ju vahet kumba eelistada :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 18.10.09 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:

viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...


Ei ütleks et maanteel pöörded kõrged on. Ise sõidan vanakooli automaadiga ja 90ga sõites 1800 rpm/min ja 110ga 2100rpm/min. Ei kurda ka uimasuse üle. Tegemist on veel "iseõppiva" kastiga ja käiguvahetus toimub täpselt nii kui palju peale vajutad(ehk tallates laseb pöörded punase ligi ja rahlikult sõites vahetab käike 1800-1900 pöörde juures).
Soovitan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.10.09 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Tsitaat:

viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...


Ei ütleks et maanteel pöörded kõrged on. Ise sõidan vanakooli automaadiga ja 90ga sõites 1800 rpm/min ja 110ga 2100rpm/min. Ei kurda ka uimasuse üle. Tegemist on veel "iseõppiva" kastiga ja käiguvahetus toimub täpselt nii kui palju peale vajutad(ehk tallates laseb pöörded punase ligi ja rahlikult sõites vahetab käike 1800-1900 pöörde juures).
Soovitan!

Kui sa kirjutasid selle postituse oma profiilis oleva masina kohta, siis ma küll aru ei saanud, miks sa selle posti üldse tegid.
PS! Kas pean hakkama lahti seletama mida ma mõtlesin või saad ise aru? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]