nic
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: mõned audid alles
|
postitati 15.10.09 17:49
|
|
|
A4 automaat - kas võtta vana või Tiptronic?
Kuna plaan osta naisele automaatkastiga A4 ja silmapiiril 10 aastased ja vanemad ning suht suure läbisõiduga masinad. Kumba eelistada, Tiptronic-ut
või tavalist automaatkasti? Kumb neist kastidest töökindlam on?
Tiptronicu lagunemise on paar tuttavat läbi elanud, aga kas "tavaline" on pommikindlam..?
PS: kui kellelgi miskit pakkuda, siis andke teada! (kindlasti peab olema Avant-kere)
|
|
|
nic
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: mõned audid alles
|
postitati 17.10.09 09:14
|
|
|
Lisan siia pildi nn vanast "tavalisest" automaatkastist:

ja pildi tiptronic-kastist

|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 17.10.09 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nic
Kuna plaan osta naisele automaatkastiga A4 ja silmapiiril 10 aastased ja vanemad ning suht suure läbisõiduga masinad. Kumba eelistada, Tiptronic-ut
või tavalist automaatkasti? Kumb neist kastidest töökindlam on?
Tiptronicu lagunemise on paar tuttavat läbi elanud, aga kas "tavaline" on pommikindlam..?
PS: kui kellelgi miskit pakkuda, siis andke teada! (kindlasti peab olema Avant-kere) |
Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei
tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See
jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse
kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt.
Kahjuks ei ole ühtegi sobivat sõidukit pakkuda.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.10.09 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pontu
Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei
tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See
jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse
kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt. |
Ma usun, et automaat + avant ongi just naise soov. Hea lapsevankrit ja muud kola vedada ja samas pole vajadust autot pealesunnitud teise käiguga igas
kurvis kontras hoida. Nii et proovi hoopis sina asju ka kõrvalmätta otsast vaadata.
PS. C5 kere puhul näeb näiteks minu arust avant sedaanist nii palju kenam välja, et isegi, kui mul kunagi midagi vedada poleks, eelistaks ma ostes
avanti.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 17.10.09 15:38
|
|
|
Väga raske on ainult käigukastiga autodel vahet teha. Üks siis monovedu ja teine Quattro. Minujaoks on quattrol palju eeliseid (seda ka
aut.kastiga ), kuid mõned nn. miinused tulevad ka. Nimelt suurem küttekulu
ja reeglina natuke rohkem ka hooldust.
Kui autot ostad siis lase auto pädevas kohas üle vaadata. Kui kõik ok ja ise kasti hooldad, siis ei tohiks midagi juhtuda.
Avant on vajaduste küsimus 
Vaatasin samuti,et ega sul valikut väga ei ole..kahjuks. Jääb veel väljamaa.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 17.10.09 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: pontu
Ei taha küll moraali lugeda, aga kas tahad oma naist karistada tee servas istumisega. Vanematel autodel on omadus tihedamini katki minna ja ma ei
tahaks siis "tigedale herilasele" järgi minna. Imestama paneb valik Avant. Kas on su naisel pidevalt vaja vedada suuri kotte või mis iganes. See
jutt, et Tip-i kast nüüd rohkem laguneb kui teine ( nimetasid "tavaline") on vast vale arusaam. Pigem kestavad nad väga hästi mõlemad normaalse
kasutuse juures.
Kui sa vähegi hoolid oma kaasast ,siis küsi tema arvamust. Praegu jääb küll selline mulje, et Te teete valiku ainuisikuliselt. |
Ma usun, et automaat + avant ongi just naise soov. Hea lapsevankrit ja muud kola vedada ja samas pole vajadust autot pealesunnitud teise käiguga igas
kurvis kontras hoida. Nii et proovi hoopis sina asju ka kõrvalmätta otsast vaadata.
PS. C5 kere puhul näeb näiteks minu arust avant sedaanist nii palju kenam välja, et isegi, kui mul kunagi midagi vedada poleks, eelistaks ma ostes
avanti. |
Ok, olgu see automaat ja just naise soov. Ma isiklikult ei tahaks näha ja kuulda, et mu laste emme on igas kurvis kontras ja vahel on ka laps ja
lapsevanker autos, rääkimata vineerist tümakakastist so. kujundlik objekt. Ma vaatangi oma mätta otsast ja näengi nii, et ei peaks oma kaasat koormama
igasugu koli vedamisega ning tean et ei pea talle teele järgi minema. Mul pole Avanti kere vastu midagi, Audi on ikka väga kena auto.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.10.09 16:19
|
|
|
Nende kastide töökindluse kohta peaks aga kuskilt remonditöökojast uurima. Kasutajate kogemus ei ütle eriti midagi. Enamik sõidab ilma kordagi remonti
vajamata. Üks on vana tüübi kasti remontinud ja kirub seda maapõhja, teine teeb sama, toetudes Tiptronicu kogemusele. Eriti õnnetud (või eriti
pedantsed) on mõlemasse suuri summasid matnud. Mingit objektiivset ülevaadet see ei anna. Mul samas sõitsid nii vana tüüpi kastiga C4 100 kui ka
Tiptronicuga D2 ühtmoodi hästi ostust müügini. Nii et kui ma väidan, et mõlemad on väga head, on see vaid minu väga subjektiivne kogemus. Raul
(juks11) ehk oskab ses suhtes erapooletumalt kommenteerida.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.09 16:56
|
|
|
Raske öelda, kõik sõltub auto ajaloost ehk tema kasutamisest, läbisõidust ja kasti hooldusest ning ehk ka eelmise kasti remondi kvaliteedist. Võiks
ehk öelda, et vana oleks nagu vastupidavam aga Tip allub jälle remondile paremini. Ehk minagi jään vastuse võlgu aga ise eelistaks ehk Tiptronicut
kuid samas määraks minu jaoks kõik ostetav auto, ehk siis kasti järgi valima ei hakkaks.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 17.10.09 17:14
|
|
|
Omade kogemuste põhjal automaadi ja tiptronicuga ütlen, et valin iga kell tiptronicu. Ei jäta mainimata, et automaat on mind teeninud juba 7.a. ja
pole mingit muret korralikult hooldades, aga tiptronicule olen saanud ka kapremo teha ja peavalu oli sellega suht palju. Point lihtsalt selles, et
seda vanakooli automaati ei anna ikka mingist otsast võrrelda tiptronicuga sõidumugavuse osas. Softi ringikodeeringuga tiptronic on ergas ja käigud on
mõistliku pikkusega, ning maanteekiirusel käib viimane käik reeglina madalamatel pööretel. Vanemakooli automaat on uimane, käigud on pikad ja viimane
neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel. Aga jah, vanema isendi puhul on see loterii
toimiva asja saamisel võibolla kõige kehvem argument.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
nic
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: mõned audid alles
|
postitati 17.10.09 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps... viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on
mõttetult kõrged maanteel... |
Ülemisel pildil oleva autoga tegin proovisõitu ja 90km/h (ning ka 110km/h) kiirustel pöörded ei olnud midagi hullu, sest tegemist 5-käigulise kastiga
(G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 18.10.09 06:53
|
|
|
Tsitaat: |
viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...
|
Ei ütleks et maanteel pöörded kõrged on. Ise sõidan vanakooli automaadiga ja 90ga sõites 1800 rpm/min ja 110ga 2100rpm/min. Ei kurda ka uimasuse üle.
Tegemist on veel "iseõppiva" kastiga ja käiguvahetus toimub täpselt nii kui palju peale vajutad(ehk tallates laseb pöörded punase ligi ja rahlikult
sõites vahetab käike 1800-1900 pöörde juures).
Soovitan!
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.10.09 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Tsitaat: |
viimane neljas käik on reeglina mootori jõu kohta liiga "lühike", ehk siis pöörded on mõttetult kõrged maanteel...
|
Ei ütleks et maanteel pöörded kõrged on. Ise sõidan vanakooli automaadiga ja 90ga sõites 1800 rpm/min ja 110ga 2100rpm/min. Ei kurda ka uimasuse üle.
Tegemist on veel "iseõppiva" kastiga ja käiguvahetus toimub täpselt nii kui palju peale vajutad(ehk tallates laseb pöörded punase ligi ja rahlikult
sõites vahetab käike 1800-1900 pöörde juures).
Soovitan! |
Kui sa kirjutasid selle postituse oma profiilis oleva masina kohta, siis ma küll aru ei saanud, miks sa selle posti üldse tegid.
PS! Kas pean hakkama lahti seletama mida ma mõtlesin või saad ise aru? 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|