Tsitaat: | Algselt postitas: margus
See 1390 oligi ennist müügis 900 eest, kuid nüüdseks on auto lausa ülivõrdes korralik kui kirjeldust lugeda |
Käisin ise sedasama isendit vaatamas.
Juhipoolse ukse peal ilmselt pauku saanud. Ukse peal 4x3cm räme roostelatakas ja värv oli rooste kõrvalt veel õhus. Tagumisel pidurikettal
väljastpoolt soones sees. Ühtlaselt polnud kulunud, äkki natuke klotside vahetusega hiljaks jäänud. Ketta kulumine jagunes nagu kaheks sektsiooniks.
Juhiiste edasisaamiseks tuleb seda kahekesi edasi lükata, kuna poob ennast nii kinni. Mootoris blokikaanetihendi vahel tuleb päris suur õlileke. Müüja
jutu järgi 2000km kohta peab 0.5l õli peale valama. Paremal ees kriuksub midagi. Terve selle aja, kui autot proovisin, ei saanud elektriaknaid kinni
tagasi. Samuti katuseluuk ei töötanud. Vahel pidavat töötama. Mootor oli mega uimane, mu 1.6 66kW on sama äkiline, kui see 103kW audi. Tagumine
rattalaager elas oma viimaseid päevi.
Positiivsetest, et põhi kenasti kivikaitsega üle tehtud ja mujalt v. a uks, ei paistnud roostet. Mootor oli küll tuim, aga töötas ühtlaselt. Veermikus
midagi ei kolksunud, amordid korras ja nelivedu toimetas ilusti.
Samas pole hullu vähemalt minu jaoks, et see läinud. Saabki rahulikuma südamega teisi quattroid veel edasi otsida Muidu jääb kripeldama, et millist ikka valida.
|