Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 salongi soojendus (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3191)
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.09 20:11 Tsiteeri
Audi a4 salongi soojendus



Probleem siis selline,ei taha puhkuda sooja ega ka külma õhku esiklaasile.Arvatavasti on mingit sodi täis,kuidas oleks kõige lihtsam sellele ligi pääseda?Armatuuri pealt seda katet maha ei saa,või ei oska siis seda maha võtta.
Autoks siis audi a4 aastast 1996.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 12.10.09 20:13 Tsiteeri


Pigem arvan, et need õhusüsteemi klapid on lakanud töötamast(trossid lahti tulnud ja nüüd ei liiguta enam neid), vähemalt 90nel oli mul selline probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.09 08:49 Tsiteeri


Siis peaks vist terve armatuuri välja kakkuma, et seda parandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 13.10.09 09:02 Tsiteeri


Minuteada ei ole isegi A4 manuaalsel salongisoojendusel midagi pistmist trossidega, ikka ja ainult klapid ja klapimootorid.
Ka manuaalsel salongisoojendusel on elektrooniline juhtimine, nagu ka kliimaseadmega versioonil.
Selleks, et keskmisele klappide süsteemile ligi pääseda ei pea armatuuri maha kakkuma, piisab kui keskkonsooli maha kakud.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.09 09:12 Tsiteeri


Autol siis kliimaseade, seda unustasin mainida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 13.10.09 09:27 Tsiteeri


Siis samamoodi, keskkonsool eemaldada ja siis näed juba õhuvahetuse klappe.
Eelnevalt siis eemalda stereo, siis keskkonsooli paneel, siis kliima plokk jne.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.09 12:59 Tsiteeri


Ok uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilt
huviline



Registreerunud 12.10.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.09 07:15 Tsiteeri


Ei hakkanud uut teemat tegema, aga mul probleem siis selline, et leiget öhku puhub kliima, ei lähe see öhk nii soojaks kui peaks! Vahetevahel, kui mootor on juba töösoe, siis mootor välja suretada ja uuesti tööle, siis nagu toimib, aga see on vahetevahel ainult, vöiks natuke tihedamini asi toimida:D Uurisin vanu teemasi, ilmselt asi sellest soojaklapis, ei lülitu ümber! Teised funktsioonid köik toimivad normaalselt, soe öhk on leige ainult! Autoks A4 97 avant 1.8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.10.09 09:16 Tsiteeri


See klapp on ainult 1 osa võimalikust probleemist, mul autol oli salongi radikas umbes, läbipesu tegin ja hakkas sooja tulema.

Tsitaat:
Algselt postitas: kilt
Ei hakkanud uut teemat tegema, aga mul probleem siis selline, et leiget öhku puhub kliima, ei lähe see öhk nii soojaks kui peaks! Vahetevahel, kui mootor on juba töösoe, siis mootor välja suretada ja uuesti tööle, siis nagu toimib, aga see on vahetevahel ainult, vöiks natuke tihedamini asi toimida:D Uurisin vanu teemasi, ilmselt asi sellest soojaklapis, ei lülitu ümber! Teised funktsioonid köik toimivad normaalselt, soe öhk on leige ainult! Autoks A4 97 avant 1.8



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.09 08:44 Tsiteeri


Asi korras, paar tugevat koputust armatuurile ja hakkas tööle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 21.10.09 09:43 Tsiteeri


Kuni järgmise korrani.

Tsitaat:
Algselt postitas: kael
Asi korras, paar tugevat koputust armatuurile ja hakkas tööle



Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kael
huviline



Registreerunud 12.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.09 13:13 Tsiteeri


Järgmine kord teeb auto omanik seda ise,võtsin küll lahti ,kuid ligi ikka ei pääsenud sinna kuhu vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nullpointer
huviline



Registreerunud 28.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.09 20:28 Tsiteeri
klapi asukoht



Tekkisid samasugused sümtomid ning kuna see juhtus järsku, siis kahtlustaks seda klappi. Kui ka oleks probleem tegelikult elektroonikas, siis praegu on lihtsalt plaan see klapp talveks lahti lükata.

Küsimus, kust seda klappi peaks otsima? Kas Audil on see klapp nn õhuklapp st salongiradikast jookseb pidevalt vesi läbi ja suunatakse õhku kust vaja või on see siiski nn veeklapp. Põgusalt vaatasin mootoriruumi ning voolikutel mingit trossiga moodustist ei märganud. Kas seda seal polegi st peaks selle klapi leidmiseks keskkonsooli laiali kiskuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 29.11.09 11:09 Tsiteeri


Asi on ikka inimilikult lahendatud, ehk ikka elektriline klapp liigutab õhukanalite voolavust.
Kui sul on kliimaga isendiga tegu, siis saad klapi mootoreid "ergutada" ja hakkab asi tööle- selle kohta on aga siin foorumis palju räägitud ja otsingut kasutades leiad teemad.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Nullpointer
huviline



Registreerunud 28.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.09 11:19 Tsiteeri


Njah, raadio(originaal) kätte saamisega tekkisid probleemid.
Netist leidsin mingid "võtmed", mida peaks raadio eemaldamiseks omama. Neid mul muidugi pole.
Kahjuks pole käeulatuses ka midagi sellist, mida võtme asemel oleks saanud sinna auku pista.
Küsimus, kas raadio eemaldamiseks peab kindlasti omama neid võtmeid või tasuks meisterdada sobivas mõõdus liistakad, mis nendesse aukudesse pista ning üritada siis raadio välja kangutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nullpointer
huviline



Registreerunud 28.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.09 16:31 Tsiteeri


Nii, sain hakkama. Meisterdasin need "võtmed" ise plekist.
Originaalvõti on selline:
http://www.siocommunications.co.uk/Shopping/images/Radio-Keys-logo.jpg
Oluline on, et võti oleks pilu laiune ning ots oleks kaarjas nagu pildil. Võti tuleb pista pilusse nii, et võtme kaarjas serv jääks raadio välisküljele. Võtme pikkus, paksus ning augud jm sakid ei oma tähtsust.
Ehk on kellelegi abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilt
huviline



Registreerunud 12.10.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.09 18:53 Tsiteeri


Taksofoni kaardid on ka üks lahendus, millest saab öige laiusega ribad löigata! Endal aitas hädast välja naise küüneviil;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karin84
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 (95´a)

postitati 14.12.09 07:34 Tsiteeri
Jama tunudb analoogne



Tere, ei hakka uut teemat tegema, mul ka sarnane jama.
Puhur põhjas ja hääl vali, aga aknad klaarimaks ei lähe. Tagumised küljeaknad koguaeg udused.
Selline tunne, et üldse õhk salongis ringi ei käi.
Kas võib olla nii, et miski tolmu täis või midagi seal kusagil!?
Tegu on 95a Audi A4 ja ilma kliimata- tavaline värk.

Kuhu pöörduma peaks? ise nagu seal urgitseda ei taha hästi- või kas surveõhuga kusagilt puhuda!?

Aitäh!


Prrrr... AUDI! :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.12.09 15:24 Tsiteeri


Aga kas klaaside peal puhub üldse?`Soovitaks muidugi salongi õhufiltri vahetada ära, need kipuvad väga mustad olema.

Peamised märgid sellest, et filter on ummistunud või küllastunud:
- Tekib raskesti eemaldatav udu
- Tugev ebameeldiv lõhn käivitamisel
- Vähenenud ventilatsiooni õhuvool
- Raske õhk

http://ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6petused/Milleks-on-vajalik-salongi6hu-filter


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
klaPP
huviline



Registreerunud 23.09.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.09 23:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nullpointer
Njah, raadio(originaal) kätte saamisega tekkisid probleemid.
Netist leidsin mingid "võtmed", mida peaks raadio eemaldamiseks omama. Neid mul muidugi pole.
Kahjuks pole käeulatuses ka midagi sellist, mida võtme asemel oleks saanud sinna auku pista.
Küsimus, kas raadio eemaldamiseks peab kindlasti omama neid võtmeid või tasuks meisterdada sobivas mõõdus liistakad, mis nendesse aukudesse pista ning üritada siis raadio välja kangutada.

Ise läksin esimesse Noorde Tehnikusse, küsisin korra neid "võtmeid", käisin autos, tõmbasin maki välja ja sõitsin garaazi. Mugav ja pole leiutamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]