Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: probleem 20vt 3b'ga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1920)
power13
huviline



Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.09 12:19 Tsiteeri
probleem 20vt 3b'ga



Probleem järgmine, et turbo rõhk on lagenud. Alguses oli rõhku 2bar. Mõne aja pärast sõites märkasin, et rõhku 1,7bar. Proovisin ja sõitsin, siis kõikus, et vahepeal jälle 1,7bar, kuid vahepeal isegi ei läinud üle 1,5bar. Nüüdseks on rõhk pidama jäänud 1,3 bar peale, et alla selle pole läinud veel aga kukkunud on. Mis võiks olla selle põhjustajaks? Vigu saab kindlasti olla mitu, aga kas tõenäolisem leke või miski andur või klapp?
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttoom
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.09 20:21 Tsiteeri


Mul oli sama jama. Kiirel vaatlusel avastasin et esimeses turbo lõdvikus näpu suurune auk. Soovitan sul kõigepealt lõdvikud üle vaadata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 23.10.09 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: power13
Probleem järgmine, et turbo rõhk on lagenud. Alguses oli rõhku 2bar. Mõne aja pärast sõites märkasin, et rõhku 1,7bar. Proovisin ja sõitsin, siis kõikus, et vahepeal jälle 1,7bar, kuid vahepeal isegi ei läinud üle 1,5bar. Nüüdseks on rõhk pidama jäänud 1,3 bar peale, et alla selle pole läinud veel aga kukkunud on. Mis võiks olla selle põhjustajaks? Vigu saab kindlasti olla mitu, aga kas tõenäolisem leke või miski andur või klapp?
Tänud!


Kui tegemist on originaaltehnikaga, siis 2 bari on natuke liiga suur rõhk. Sellisena on küll vabalt võimalik sõita, kuid pikema eluea huvides võiks rõhu ülemine ots jääda 1.5-1.6 juurde. Õhutorustik ei ole ilmselt enam uus ning lekked sellise rõhuka lihtsad tulema. Samuti originaal karterituulutussüsteem ei taha sellele vastu pidada. Kui aga visuaalsel kontrollil kuskil auku ei leia, siis oleks kasulik survetesti teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]