Cobain
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 12.10.09 08:54
|
|
|
Audi A4 salongipuhur
Display ja muud mootorid liiguvad aga mitte midagi ei puhu... keegi teab mis värk on?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 12.10.09 10:00
|
|
|
Kui ventika mootorile vool peale tuleb, siis mootoril harjad kulunud ja vaja uus mootor panna
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 13.10.09 16:07
|
|
|
Aga mis siis kui ma vahetasin harjad ära, proovisin, vent töötab aga auto küljes mitte? Mõõtes on pluss puudu, miinus liigutab, kaitsmed on terved.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 13.10.09 16:13
|
|
|
Erinevaid ventika kiirusi tekitav takistiplokk on terve?
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 13.10.09 16:22
|
|
|
see toimib, miinus on ju olemas. Solar ei tekita sellist probleemi v on mingi bimetall kuskil?
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 15.10.09 09:31
|
|
|
Maandus/miinus ei käi takistitest läbi.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 28.10.09 21:04
|
|
|
Vaja a6-ga sõitma hakata, otsin endiselt lahendust. Kui ma ventikas sisse lülitada ja ilma ventikata pistikust mõõta siis massiga piiksub, plussi
pole. Kui nüüd üks testri ots vastu plussi akule panna ja teine ventikapistiku miinus klemmile siis on 12v ja kliimast kiirust vähendades voldid ka
langevad vastavalt? Aga kus on on mul siis kadunud see pluss sealt? Kaitsmed terved! Mis moodi see solari toide ja töötava mootoriga toide on
lahendatud? Ümberlülitus relee on kuskil? Milline? Skeemi ei leitu äkki kellegil? Miskine bi metall võtis voolu ära kui probleemid ventilaatoriga
algasid?
|
|
|