Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 salongipuhur (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1233)
Cobain
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 12.10.09 08:54 Tsiteeri
Audi A4 salongipuhur



Display ja muud mootorid liiguvad aga mitte midagi ei puhu... keegi teab mis värk on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 12.10.09 10:00 Tsiteeri


Kui ventika mootorile vool peale tuleb, siis mootoril harjad kulunud ja vaja uus mootor panna;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tdikutt
huviline



Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi

postitati 13.10.09 16:07 Tsiteeri


Aga mis siis kui ma vahetasin harjad ära, proovisin, vent töötab aga auto küljes mitte? Mõõtes on pluss puudu, miinus liigutab, kaitsmed on terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 13.10.09 16:13 Tsiteeri


Erinevaid ventika kiirusi tekitav takistiplokk on terve?


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tdikutt
huviline



Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi

postitati 13.10.09 16:22 Tsiteeri


see toimib, miinus on ju olemas. Solar ei tekita sellist probleemi v on mingi bimetall kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 15.10.09 09:31 Tsiteeri


Maandus/miinus ei käi takistitest läbi.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tdikutt
huviline



Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi

postitati 28.10.09 21:04 Tsiteeri


Vaja a6-ga sõitma hakata, otsin endiselt lahendust. Kui ma ventikas sisse lülitada ja ilma ventikata pistikust mõõta siis massiga piiksub, plussi pole. Kui nüüd üks testri ots vastu plussi akule panna ja teine ventikapistiku miinus klemmile siis on 12v ja kliimast kiirust vähendades voldid ka langevad vastavalt? Aga kus on on mul siis kadunud see pluss sealt? Kaitsmed terved! Mis moodi see solari toide ja töötava mootoriga toide on lahendatud? Ümberlülitus relee on kuskil? Milline? Skeemi ei leitu äkki kellegil? Miskine bi metall võtis voolu ära kui probleemid ventilaatoriga algasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]