janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 15.06.04 09:37
|
|
|
2,8 või 2,2 T
et asi liiga keeruliseks ei läheks siis peaks arvestama et 2,8 l ( 128 kw ) ja 2,2T (121 kw sest 169 kw on juba täitsa omaette ooper ) nii ja siia
teemasse võivad kõik kirjutada oma arvamusi nende mootorite kohta ja arutleda kumb neis oleks otstarbekam . teema lihtsalt enda harimise jaoks tehtud
et kes mis + ja - leiab nendel mootoritel .
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 15.06.04 09:46
|
|
|
oleneb, mis kerel asi on ja mis otstarbeks auto ostad ja mis lootused sul temast on!?
|
|
|
janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 15.06.04 10:08
|
|
|
no vot no vot nendel teemadel arutlegi ok tegelt kõige põhilisem asi
mida tead tahtsin oli see et kumb neist kiiremini edasi astub et ühesõnaga bena kulu ja edasimineku suhe . aga auto ikka igapäevaseks liiklemiseks ja
üldiselt olen niipalju selgeks saanud et 2,2 T annab rohkem ehitada kui 2,8 et resurssi on rohkem ??? ja kuna sa ull juba nii täpselt tahtsid siis ok
2,8 siis b4 kerel ja 2,2 siis vastavalt sigaril või 200
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 15.06.04 10:45
|
|
|
Ma ütleks, et kui Sa selle autoga sporti teha ei taha (st. kui see ei ole Sul ainuke auto), siis võta 2,8 ja automaat - väga muhe kombinatsioon. Kui
aga manuaalkast on sooviks, siis ma küll ei leia põhjust, miks 2,8't eelistada 2,2T20v-le (kuna B4 oli teemaks, siis peaks jutt ilmselt siiski
2,2T20v ümber käima, kuna 10v200'd on oluliselt odavamad). 20v turbomootor on kütusekulu poolest sama mis 2,8 V6, aga edasi käib oluliselt
paremini ja potensiaali on kah rohkem. Ise ostaks 200tq20v igal juhul enne kui 2,8 B4 - suurem, kiirem, mugavam ja odavam pealekauba. 2,2T10v'd
ma ei oska kommenteerida, peale selle, et nende dünaamika mulle isiklikult ei meeldi - turbo lag on IMO kaugelt liiga suur. Aga samas, neid 10v200-sid
saaks 2,8 B4 raha eest ilmselt 2 tk või siis ühe ja selle kenasti korda teha...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 15.06.04 11:00
|
|
|
Mul ka 2,8 A 100 ja kurda mitte raasugi, mootoril jõüdu ülearu, kiirendus pole ka paha, minu jaoks vähemalt, aga kui harrastad sportlikumat
sõidustiili (piirajasse), siis 2,2T R5 on väga hea, sest V6 pole peenestamisel nii vastupidav.
Samas 2,8-ga sõites on salong vaiksem ja sõidumõnu täie eest. Ise ka päevast päeva ratastel.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.06.04 16:03
|
|
|
Mina vaatasin quattrot ja automaati... Kuna 2.2T minek mulle automaadi puhul ei meeldinud siis valisin 2,8, see vaiksem ja rahulikum. Tõmme polnud
ostmisel eesmärk. Vaid igapäevasõit linnas/maanteel 50:50. Manuali ei tahtnud just sellepärast, et oleks hea mõni peenema soo esindaja rooli taha
pista ja ise rahus kõrval istuda õllekest libistades ilma, et peaks käikude raiumist ja siduri retsimist hambad ristis kannatama 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
|