Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: VOLO FS3 (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1929)
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 10.10.09 12:30 Tsiteeri
VOLO FS3



Tere

Leidsin sellise huvitava asja internetist, mis lubab kütust säästa. Suhtleb siis läbi OBDII pordi. Toode asub siin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-98-Audi-A6-OBD-Fuel-Gas-Saver-ECU-Chip_W0QQitemZ220490911281QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_ Parts_Accessories?hash=item3356484e31

Mis te arvate sellisest asjandusest, kas on üleüldse kasulik see?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 13.10.09 07:21 Tsiteeri


Maru vaikus, vist kõik asusid tellima ja katsetama :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 13.10.09 08:22 Tsiteeri


Ma arvan,et see on sama ¤¤¤¤¤ , ainult ,et uues kuues.. Säästu saad sõites säästlikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 14.10.09 06:59 Tsiteeri


Kui auto on normlaase tehnilise tervisega, siis on ta ilmselt täpselt nii ökonoomne kui olla saab. Erinevus tuleb kasutajatest - mõni saab ökomalt hakama kui teine.
Kui nüüd hakata autot jõuga ökonoomsemaks suruma, siis on tulemuseks usutavasti ka jõudluse kadu. Kui see ei ole probleem, siis on mõtet kohe ökom auto hankida.

Selline ise ökomaks aretamine meenutab mulle mu sõbra vanaisa, kes võttis pähe, et mosse ei tohiks ikka linnas üle 9l/100km bena võtta.
Ja tinutas karburaatori düüsidesse kitarrikeeltest jupid sisse, et düüsist vähem läbi mahuks korraga. :D
Tulemus oli see, et selle autoga kohalt ära saamine oli sarnane RIGA punnvõrriga sõitmisele - siduri ja põhjagaasi koostöö pidid olema üliosav. Aga nagu kuulsime - olevat asja väärt olnud. Võta nüüd kinni, kas tasus ära v mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.10.09 07:49 Tsiteeri


Väga õiged puntkid tood esile, Undu. Samas fakt on ka see, et aju andmeid muutes saab auto käitumist muuta. Tavaliselt on selleks siis võimsust tõstev chip või progeaju. Ning pole võõrad ka väited, et "panin chipi ning lisaks võimsusekasvule vähenes rahulikul sõitmisel ka keskmine kulu". Minujaoks tekkis alati küsimus, et kuidas see võimalik on. Jõudu rohkem kui vajutad, võtab varasemast vähem kui ei vajuta?? Mida siis see chip teisiti teeb, kui tootearendusele-tootmisele-marketingile hirmsuuri summasid kulutav autotehas? Peamine muutus on siis ikkagi aju andmete optimeerimine: kütuse-õhu graafikud on täpsemad ning sellest tulenevalt saabki masin läbi elada sellised muudatused. Võiks muidugi küsida, et miks autotehas kohe neid andmeid ei optimeeri selliselt? Üks vastus, mille ma sellele küsimusele sain, oli: "see pole otseselt tehase huvides, sest igasugune lisaressurss tuleb millegi arvelt". Nõus kuid ma suht sügavalt kahtlen, et need mootorid on ehitatud väikse valuressursiga...
Loomulikult tuleb siin mängu ikkagi hind ja tootja. Selle chipi tootja peab ju olema piisavalt tasemel, et auto ajus olevaid andmeid optimeerida?? Ta peab ju ka olema suuteline kulutama aega-raha tootearendusele? Täpselt nii! Seetõttu ei saagi loogiliselt mõeldes vaadata neid 1000 krooniseid vidinaid, sest vähemalt minul ei ole usku, et sellise raha eest saab asja arendada selliselt, et ta toimiks.

Olles ise diiselboxe müünud ja paigaldanud, on kokkupuuted olnud otsesed. Audi Q7 3.0Tdi kütusekulu linnas kukkus autol 2L peale boxi paigaldamist. Võimsus kasvas u. 20% (tootja-andmed muidugi), jõu tõusu tagumikutunne kinnitas (numbreid loomulikult ilma dynota kinnitada ei saa). Sellised boxid ei tee midagi muud, kui muudavad diisli kõrgsurvepumba tööd. Ja krdi edukalt.
Korra sai paigaldatud ka LandCruiser diislile box, mis käis aju vahele. Hind u. 15 000.- ning arvestades asja ehitust, kaablite rohkust ning OEM pistikuid, ei kahelnud ma hetkegi, et asi ei toimiks. Oli kohe näha, et vaeva oli nähtud. Õnnestunud investeeringut kinnitas ka omanik.

Antud julla juurde tulles, siis see lubab ka tekstis MAP´i korrektuure. Selliste asjade puhul ei näe ma muud varianti vaidluste vältimiseks, et keegi selle ära ostab ning peale paneb ning ENNE/PÄRAST dynotesti teeb ning ka linna/maantee testi. Hind on naeruväärselt odav, et isegi mitte-toimisel prügikasti visata.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 14.10.09 08:17 Tsiteeri


Nõus. Saab muuta auto aju karakteristikuid nii, et tekivad nn ökonoomsemad ja rajumad alad erinevalt tehase seadest, mille eesmärk on pakkuda võimalikult ühtlase ja sujuva loomuga käitumist.
Tuntavam on selline muutmine turbomootoritel, vabalthingavatel need boonused nii lihtsalt kätte ei tule.

Arvestades esimeses postis toodud toote hinda, siis mitte ei usu, et ta on üldse võrreldav Tuningboxi v progeajuga selles mõistes, nagu AC foorumis erinevates tuunimise teemades palju juttu on olnud.

Eks ma hetkel lahmin, aga lihtsalt ei ole usku nii odavasse tootesse. Kipub jääma turbonaatori tasemele minu silmis.
Paralleele tõmmates - Cosmodisk v siis Dormeo-ortopeedik-madrats - otseselt asja ära ei riku, kui usku on, siis platseebo-efektina on ka abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.10.09 09:19 Tsiteeri


Kas ma pean tõesti alla vanduma ja klassikaks kujunenud toode "Turbonator" on tõesti ära kadunud? Või on masu'ga käive nii s*tt, et ei jõuta enam "poolikute" jaoks .com domeeni ja lehe hosti kinni tampida :P:o. Järgmine laks on teleturg, kus seda pakkuma hakatakse :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 14.10.09 09:22 Tsiteeri


Hei hei!
Sellistesse kahtlastesse karpidesse mis ühe liigutusega kusagile suvalisse kohta vahele käivad ei usu ise ka väga enne, kui antud asi peal on ja proovitud.

Aga omast kogemusest võin öelda, et minu küll mitte Audil (vaid BMW'l) asi toimis ideaalselt.

Tegemist on turbomootoriga millel ette nähtud jõudu 105 ja oli vist 266 NM, chip lubas + 22 kw ja 60 NM.

Tegu on automaatkastiga - enne paigaldamist oli autol maanteel keskmine küttekulu ca 6.5 -7 l sajale, linnas kuni 12. Üsna palju, kuid automaat ja raske auto andsid loogilise järelduse.

Peale paigaldamist kukkus maantee küttekulu 4.5-5 liitrile ja linnas ca 10 (tagasi ei hoia sõites).

Ausaltöeldes see 22 kw ja 60NM väänet oli just täpselt niipalju puudu, et seda autot mõistlikult sõitma panna ja ei peaks tundma, et mootor nutab käes ja auto lihtsalt ei liigu. Kiirendusautot ma ei ootagi diislist, aga oleks ma seda enne teadnud et 2500 krooniga saab nii toreda investeeringu, oleks chipi juba ammu lasknud panna. :)

Terv,
Kristjan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.10.09 09:29 Tsiteeri


Ka mina ei ostaks loomulikult sellist vidinat iial. Ainukene asi, mis võiks huvi pakkuda, oleks selle testimine testimise mõttes :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.10.09 10:48 Tsiteeri


Pisut skeptiliseks teeb see "Engine(s) ALL". Kas tõesti on võimalik nii odavalt müüa kogu mootorivalikule optimeeritud softe sisaldavat seadet?

Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Aga omast kogemusest võin öelda, et minu küll mitte Audil (vaid BMW'l) asi toimis ideaalselt.

Sa vast lasid ajusse uue chip'i paigaldada, mitte ei torganud lihtsalt mingit dongle'it diagnostikapessa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.10.09 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Pisut skeptiliseks teeb see "Engine(s) ALL". Kas tõesti on võimalik nii odavalt müüa kogu mootorivalikule optimeeritud softe sisaldavat seadet?
Sa vast lasid ajusse uue chip'i paigaldada, mitte ei torganud lihtsalt mingit dongle'it diagnostikapessa?

Ega seda väga raske mõista pole :P. Selle jurakaga "reguleeritakse" fuel consumptioni näitu kelladeplokis, kiidad väiksemat numbrit takka, aga paagitäiega saad ikka 500km sõita :D. Netist võib nende kastide "proovijate" jutte lugeda kuhjaga, nii et kõht kõveras.
Optimeeritud softiga chip'i ma tõesti usun, sest kindlasti on kohti, kust "näpistada".


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]