Lehekülgi: 1 2 |
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 23.12.09 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Meevaras
Peemut said sa nende torsenite omavahelise sobivuse kohta midagi teada(automaat vs. manuaal)? Endal kah torsen kutu ja vaja asendust. Ega keegi
asjatundja oska kommenteerida kas neid hammakaid torsenis ka eraldi võimalik asendada või mõtekas otsida ikkagi teine torsen kuskilt ja kas v6-l ja
ridamootoritel on kastides kasutusel identsed torsenid või istub v6-le ainult 2,6/2,8 torsen? |
Kindlat midagi teada ei saanud,väidetavalt manuaali oma ei istu autommat kastiga,Aga pidavat hammakaid seal sees saama vahetada küll.Ka s-i omad on
teise ülekandega.Minul hetkel päästis õli lisamine torsenisse ja kõik vaikne.Tagavaraks on nüüd üks olemas.Kui tahad näha seda mis mul on võta
ühendust asub see Laagris.Pean silmas seda,et kui tahad näha kust ja kuidas see lahti käib.
|
|
|
Meevaras
huviline
Registreerunud 18.12.04
Asukoht: Tartu/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Inca 1,4
|
postitati 26.12.09 13:34
|
|
|
Automaadi oma manuaalile ei sobinud jah, vähemalt 2,8 küll mitte, suurem torsen oli automaadil minu mäletamist mõõda.
Aga tekkis veel selline küsimus et kui on kastidel peaülekanne 3,88 vs. 4,11 siis kas need difrid on ka välimuselt/suuruselt erinevad või on seal
erinevus ainult sisus. Küsin sellepärast et mul hetkel 2 difrit laiali ja 1 on kindlalt 3,88 ülekandega, teise kohta aga ei tea kuna koodi ei leia
pealt(vist kulunud) ja ei tea ka kasti koodi kust pärit. Iseenesest hammakad istuvad 1/1-le mõlemasse korpusesse aga siiski tahaks enne kindel asjas
olla et jälle laiali ei lendaks.
Selline küsimus kah veel et on keegi klubilistest kunagi kokku puutunud torseni ajastamisega? Külgmiste väiksemate hammakate ajastusest sain nii
palju aru et esimeses aknas peavad jääma mõlemal tähistatud hammas otse üles ja vasakule serva, teises aknas siis alumine 90 ja ülemine 30 kraadi
väljapoole keerata ja kolmandas mõlemad 120 kraadi väljapoole aga kas keskmiste suurte hammakate paigaldusel kah mingeid märke on vaja kontrollida,
iseenesest tunduvad kõik hambad neil sarnased?
don`t drive faster than your quardian angel can fly!
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 26.12.09 15:44
|
|
|
Minule teadaolevalt ei muudeta torsenis ülekannet. Käikudega muudetakse osasi ülekandeid (peavõlli pöörlemis kiirust) ja teisi muudetakse difrites.
"Vanad" torsenid peaks olema 50/50 jaotusega, kuida uuematel ta ümber mängitud on, seda ma ei kujua ette. Sinu oma peaks olema minule teadaolevalt
nö vana.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.09 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Minule teadaolevalt ei muudeta torsenis ülekannet. Käikudega muudetakse osasi ülekandeid (peavõlli pöörlemis kiirust) ja teisi muudetakse difrites.
"Vanad" torsenid peaks olema 50/50 jaotusega, kuida uuematel ta ümber mängitud on, seda ma ei kujua ette. Sinu oma peaks olema minule teadaolevalt
nö vana. |
Ülekannet seal muuta vist ei saa jah... aga minagi lammutasin ühe V8 tagadiffri laiali ja hiljem kokkupannes avastasin, et ei olegi kõik hambad samad
siiski... esimene asend milles kokku panin, ei liikunud asi õieti... ja mitmeid kordi testides sain ta nii kokku, et asi ka vabalt ringi käis, milles
ja milleks nad erinevad on, sellest ei ole mul õrna aimugi.
|
|
|
|
Meevaras
huviline
Registreerunud 18.12.04
Asukoht: Tartu/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Inca 1,4
|
postitati 26.12.09 19:16
|
|
|
Okei küllap siis ehk ikka sobivad need, nagu Ranz mainisid et algul tollel difril ei tahnud head veeremist olla hammakatel siis vb oli too sama
ajastamise probleem ja pärast sattusid hambad õigetesse positsioonidesse.Ma muidugi ei tea milline too tagatiffer täpsemalt oli ehituselt aga SIIT lehelt lugedes just raskelt käima ja pooma hakkabki
kui hammakad pole õiges hambas. Põhjuseks siis see et hammakate nurgad on erinevatelt kaugustelt maha freesitud, õiges asendis peaks liikuma väga
kergelt ja hääletult kõik seal sees. Et siis vist sisud on ehk ikkagi vahetatavad, peamine et pärast oleks õieti kokku lapitud.
Samzik ma ei leidnud sealt difrist küll rauatükke ega muud sodi aga liikuda need pudinad seal sees ei saanudki sest mõlemad keskmised suured
hammasrattad olid omavahel täiesti jäigalt kinni. Pidin need suisa omavahel lahti raiuma nagu oleks keegi sinna sulametalli vahele tilgutanud ja üks
seib oli kah sealt vahelt puudu niiet keegi on ilmselt kunagi seal midagi toimetanud juba. Iseenesest hambad on hammakatel muidu suht korralikud jah
ja kestaks veel küll aga keskmised suured hammakad pean vist siiski teised otsima kuskilt sest neil see omavaheline kokkupuutepind on ikka päris
koledas seisus.
don`t drive faster than your quardian angel can fly!
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 13.01.10 12:45
|
|
|
Kas on keegi kohanud infot, kuidas uutel audidel antakse veojõud 40/60. Tm´sit ja mujalt lugedes on see väidetavalt umbes 40% ette / 60% taha. Mingi
seletus huvitaks. See, et käigu pealt torsen jõudude vahekorda muudab, on mulle täiesti selge. See 40/60 pidavat olema nö. stardi jaotus. Ja pidavat
tagama parema ülejuhitavuse kurvides. Vähemalt on nii meelde jäänud.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Meevaras
huviline
Registreerunud 18.12.04
Asukoht: Tartu/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Inca 1,4
|
postitati 16.01.10 20:53
|
|
|
Uuemate veojaotust küll täpselt ei tea aga sai mingi aeg sirvitud seda teemat, tavasõidul nagu väga vahet pole aga agressiivsema sõiduga kurvides
keerates saab tagasild rohkem veojõudu kui originaaltorseniga ja väheneb alajuhitavus. Kui selline süsteem tõesti toimib siis pole see summa teab mis
suur uue torseni hinnaga võrreldes.
http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=206787&highlight=high+bias+torsen+mod
don`t drive faster than your quardian angel can fly!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |