Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku tühjaks (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1578)
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 06.10.09 20:02 Tsiteeri


Ps! Kontrollitud ka kere massiühendused.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.10.09 03:47 Tsiteeri


Oled tarbimise ära mõõtnud? Tarbimine võib olla kuni 0.02-0.03A mitte rohkem. Erinevad juhtplokid lähevad erineval ajal ´nn´magama. Seega peab selle vea otsimiseks palju kannatatust olema. Hakkad lihtsalt järjest erinevadi juhtplokke lahti ühendama ja vaatad kas tarbimine läks väiksemaks või mitte. Kõige levinum põhjus on näiteks mitte org. raadio mida pole ühendatud läbi süüte luku lülituma;) Samuti rikkis elektri antenn:P


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.10.09 08:50 Tsiteeri


Kesklukupump ei ürita kindlasti süsteemis mingit permanentset vaakumit ega ülerõhku hoida. Ta kas imeb lukud kinni või puhub lahti ja sellesse asendisse nad ka jäävad, olenemata sellest, et süsteem vahepeal välise rõhuga ühtlustub. Teine asi on aga see, et läbi sellesama pumbaploki käib ka salongivalgustus. Kui autol on el aknad (A8-l ilmselt on), siis jälgi, kas nende lülitid kustuvad ikka autost lahkumise järel ära. Vaata suusaluugist, ega pagasiruumivalgustus pidevalt põlema ei jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 07.10.09 16:40 Tsiteeri


Nii, et siis vaakumpump ei tohiks ennast mingiljuhul niisama järgi lülitada?
Tarbimist kontrollind veel pole jõudnud.
Aku küll kontrollitud, kuid vanust sellel 7 a. kui uskuda aku klemmil kirjas olevat valmistusaega.
AGA KAS VÕIMALIK KA STARTERI LÜHIS?
Minu käes auto 3 aastat olnud ja varem sellist jama olnud pole.
Seisis rahulikult isegi 2 nädalat ja matsust käima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 08.10.09 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kesklukupump ei ürita kindlasti süsteemis mingit permanentset vaakumit ega ülerõhku hoida. Ta kas imeb lukud kinni või puhub lahti ja sellesse asendisse nad ka jäävad, olenemata sellest, et süsteem vahepeal välise rõhuga ühtlustub. Teine asi on aga see, et läbi sellesama pumbaploki käib ka salongivalgustus. Kui autol on el aknad (A8-l ilmselt on), siis jälgi, kas nende lülitid kustuvad ikka autost lahkumise järel ära. Vaata suusaluugist, ega pagasiruumivalgustus pidevalt põlema ei jää.


Millest siis selline asi?
Link:http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?q=aku tühjaks&fid=0&s1=1&s2=1&s3=1&make=0&l=100&tid=41534
Audi ja WV suht sama teema vist?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 08.10.09 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Oled tarbimise ära mõõtnud? Tarbimine võib olla kuni 0.02-0.03A mitte rohkem. Erinevad juhtplokid lähevad erineval ajal ´nn´magama. Seega peab selle vea otsimiseks palju kannatatust olema. Hakkad lihtsalt järjest erinevadi juhtplokke lahti ühendama ja vaatad kas tarbimine läks väiksemaks või mitte. Kõige levinum põhjus on näiteks mitte org. raadio mida pole ühendatud läbi süüte luku lülituma;) Samuti rikkis elektri antenn:P


Diagnostik väitis, et alla 2000 a. mudelitel ei lähe juhtplokid magama.
Ja ka seda, et tarbimine võib olla 0,5 A ringis?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 08.10.09 19:47 Tsiteeri


Tarbimine on esimene asi, mida mõõta!
0,5A on väga palju.
Kiire matemaatika:
0,5A tunnis
10h- 5 amprit
100h- 50amprit, mis on juba pea kolmveerand täis aku maht ehk siis 4 päevaga aku kottis. Kui vahepeal akulaadijaga ei lae ka, siis pole seal seda 50ampritki ning 2-3 päeva tühjenemiseks pole mingi probleem.
Et auto ise suudaks aku täis laadida, peaks sõitma maanteed ja u. 600-1000km. Seega näiteks, et ma "eile käisin Sakus ja laadis ju kuid aku hommikul tühi" pole eriline teema :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 08.10.09 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tarbimine on esimene asi, mida mõõta!
0,5A on väga palju.
Kiire matemaatika:
0,5A tunnis
10h- 5 amprit
100h- 50amprit, mis on juba pea kolmveerand täis aku maht ehk siis 4 päevaga aku kottis. Kui vahepeal akulaadijaga ei lae ka, siis pole seal seda 50ampritki ning 2-3 päeva tühjenemiseks pole mingi probleem.
Et auto ise suudaks aku täis laadida, peaks sõitma maanteed ja u. 600-1000km. Seega näiteks, et ma "eile käisin Sakus ja laadis ju kuid aku hommikul tühi" pole eriline teema :)

Siis tuleb vist targem diagnostik leida:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.09 06:17 Tsiteeri


Kui aku tõesti 7 aastat vana siis remont lihtne,
tuleb osta lihtsalt uus aku.

Ei usu et paljud saavad uhkustada sellega et aku on nii kaua vastu pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 10.10.09 00:31 Tsiteeri


Kas keegi oskab soovitada kuidas aku juurde pagasniku pääseda, kui aku tüh ja võtmega pagasnik ei avane?
Kas on miskit kaudu võimalik voolu anda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.10.09 06:24 Tsiteeri


Sigarisüütaja kaudu näiteks. A8-l peab siis võtme ka ACC asendisse keerama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 10.10.09 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Sigarisüütaja kaudu näiteks. A8-l peab siis võtme ka ACC asendisse keerama.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 20.12.09 17:19 Tsiteeri
korras



Ostsin uue aku ja asi korras!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]