quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 06.10.09 20:02
|
|
|
Ps! Kontrollitud ka kere massiühendused.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.10.09 08:50
|
|
|
Kesklukupump ei ürita kindlasti süsteemis mingit permanentset vaakumit ega ülerõhku hoida. Ta kas imeb lukud kinni või puhub lahti ja sellesse
asendisse nad ka jäävad, olenemata sellest, et süsteem vahepeal välise rõhuga ühtlustub. Teine asi on aga see, et läbi sellesama pumbaploki käib ka
salongivalgustus. Kui autol on el aknad (A8-l ilmselt on), siis jälgi, kas nende lülitid kustuvad ikka autost lahkumise järel ära. Vaata suusaluugist,
ega pagasiruumivalgustus pidevalt põlema ei jää.
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 07.10.09 16:40
|
|
|
Nii, et siis vaakumpump ei tohiks ennast mingiljuhul niisama järgi lülitada?
Tarbimist kontrollind veel pole jõudnud.
Aku küll kontrollitud, kuid vanust sellel 7 a. kui uskuda aku klemmil kirjas olevat valmistusaega.
AGA KAS VÕIMALIK KA STARTERI LÜHIS?
Minu käes auto 3 aastat olnud ja varem sellist jama olnud pole.
Seisis rahulikult isegi 2 nädalat ja matsust käima.
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 08.10.09 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kesklukupump ei ürita kindlasti süsteemis mingit permanentset vaakumit ega ülerõhku hoida. Ta kas imeb lukud kinni või puhub lahti ja sellesse
asendisse nad ka jäävad, olenemata sellest, et süsteem vahepeal välise rõhuga ühtlustub. Teine asi on aga see, et läbi sellesama pumbaploki käib ka
salongivalgustus. Kui autol on el aknad (A8-l ilmselt on), siis jälgi, kas nende lülitid kustuvad ikka autost lahkumise järel ära. Vaata suusaluugist,
ega pagasiruumivalgustus pidevalt põlema ei jää. |
Millest siis selline asi?
Link:http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?q=aku
tühjaks&fid=0&s1=1&s2=1&s3=1&make=0&l=100&tid=41534
Audi ja WV suht sama teema vist?
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 08.10.09 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Oled tarbimise ära mõõtnud? Tarbimine võib olla kuni 0.02-0.03A mitte rohkem. Erinevad juhtplokid lähevad erineval ajal ´nn´magama. Seega peab selle
vea otsimiseks palju kannatatust olema. Hakkad lihtsalt järjest erinevadi juhtplokke lahti ühendama ja vaatad kas tarbimine läks väiksemaks või mitte.
Kõige levinum põhjus on näiteks mitte org. raadio mida pole ühendatud läbi süüte luku lülituma Samuti rikkis elektri antenn
|
Diagnostik väitis, et alla 2000 a. mudelitel ei lähe juhtplokid magama.
Ja ka seda, et tarbimine võib olla 0,5 A ringis?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 08.10.09 19:47
|
|
|
Tarbimine on esimene asi, mida mõõta!
0,5A on väga palju.
Kiire matemaatika:
0,5A tunnis
10h- 5 amprit
100h- 50amprit, mis on juba pea kolmveerand täis aku maht ehk siis 4 päevaga aku kottis. Kui vahepeal akulaadijaga ei lae ka, siis pole seal seda
50ampritki ning 2-3 päeva tühjenemiseks pole mingi probleem.
Et auto ise suudaks aku täis laadida, peaks sõitma maanteed ja u. 600-1000km. Seega näiteks, et ma "eile käisin Sakus ja laadis ju kuid aku hommikul
tühi" pole eriline teema 
|
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 08.10.09 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Tarbimine on esimene asi, mida mõõta!
0,5A on väga palju.
Kiire matemaatika:
0,5A tunnis
10h- 5 amprit
100h- 50amprit, mis on juba pea kolmveerand täis aku maht ehk siis 4 päevaga aku kottis. Kui vahepeal akulaadijaga ei lae ka, siis pole seal seda
50ampritki ning 2-3 päeva tühjenemiseks pole mingi probleem.
Et auto ise suudaks aku täis laadida, peaks sõitma maanteed ja u. 600-1000km. Seega näiteks, et ma "eile käisin Sakus ja laadis ju kuid aku hommikul
tühi" pole eriline teema |
Siis tuleb vist targem diagnostik leida
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.09 06:17
|
|
|
Kui aku tõesti 7 aastat vana siis remont lihtne,
tuleb osta lihtsalt uus aku.
Ei usu et paljud saavad uhkustada sellega et aku on nii kaua vastu pidanud.
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 10.10.09 00:31
|
|
|
Kas keegi oskab soovitada kuidas aku juurde pagasniku pääseda, kui aku tüh ja võtmega pagasnik ei avane?
Kas on miskit kaudu võimalik voolu anda?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.10.09 06:24
|
|
|
Sigarisüütaja kaudu näiteks. A8-l peab siis võtme ka ACC asendisse keerama.
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 10.10.09 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Sigarisüütaja kaudu näiteks. A8-l peab siis võtme ka ACC asendisse keerama. |
Tänud!
|
|
|
quattro617
huviline
Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro
|
postitati 20.12.09 17:19
|
|
|
korras
Ostsin uue aku ja asi korras!
|
|
|