Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0TDI pöörded kõiguvad käivitades (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3363)
eestimaa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal

Auto: E-tron 55

postitati 04.10.09 14:08 Tsiteeri
3.0TDI pöörded kõiguvad käivitades



Probleem on kui mootori temperatuur on juba üle 50 kraadi siis käivitades pöörded kõiguvad. Pöörded jäävad alla 900 ja tundub nagu ei saa piisavalt kütet peale. Sõitma hakkates on asi korras jälle. Täiesti külmalt käivitades probleemi pole. Eelsüüteküünlad alles vahetatud. Oskab keegi mingit tarka nõu anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eestimaa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal

Auto: E-tron 55

postitati 07.10.09 08:59 Tsiteeri


Oskab äkki siis keegi soovitada kust ja mida kontrollida lasta, peale Reval auto?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 07.10.09 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eestimaa
Oskab äkki siis keegi soovitada kust ja mida kontrollida lasta, peale Reval auto?


Audihooldus, mul autol sama jama ja ootan, kui täitsa ära väsib, kuid tundub, et asi on paagi pumbas. Arvesta 5-6 rahaga. Juhe näitab ka, et kütusesurve mängib.

Loe ka seda;

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=71170


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diselist
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.09 19:09 Tsiteeri


Endal a6 2,0 d , paagis oli võttur kinni ummistunud,on jämedam ja peenem metall sõel, peenem sõel oli sellist mulla savi taolist jama täis nii et õhk ei käind ka läbi, aga selle lammutamine on paras k*pp, üheõnaga kes teinud teab, kusjuures ainult tanklast tankinud, kes infi tahab rohkem selle kohta võib julgelt küsida rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
slippery
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.09 10:00 Tsiteeri


sellistes teemades oleks teretulnud märkida ka auto läbisõit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 09.10.09 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: slippery
sellistes teemades oleks teretulnud märkida ka auto läbisõit


Kas Sa tead, palju Su autol läbisõit on:D, ok, niisama norin, minu auto puhul hakkas pull kuskil 210000 peal ja ei saa rusikaga vastu rinda taguda, et see õige, aga loodame:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 11.10.09 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diselist
Endal a6 2,0 d , paagis oli võttur kinni ummistunud,on jämedam ja peenem metall sõel, peenem sõel oli sellist mulla savi taolist jama täis nii et õhk ei käind ka läbi, aga selle lammutamine on paras k*pp, üheõnaga kes teinud teab, kusjuures ainult tanklast tankinud, kes infi tahab rohkem selle kohta võib julgelt küsida rohkem.


Sai ka siis see tee täna ette võetud. Nagu eespool kirjutatakse, siis ta jah üks paras porno ole. Kaan maha pump välja ja oh õnnetust, pole lammutamiseks mõeldudki, kõik omavahel kokku liimitud. Kruvikas taha ja vaikselt nokitsema. Peen filtris oli ka selline savitaoline ollus, pluss veel pool filtrist igasugu jama täis. Sai kõik puhastatud, pestud ja hakatud vaikselt kokku laduma. Aega kulus nii paar tundi, sest pumba otsa filtri ja mingi toru asetamine hea nikerdamine. Aega võttis,asja sai ja pöörded paigas, aga tundub, et pump hakkab vist ikkagi töölepingut lõpetama, ootame, vaatame, kaua kestab:o

Paar pilti ka:

http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4ad21deb9f615.jpg

http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4ad21e0147a64.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diselist
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.09 19:02 Tsiteeri


Selline kokkuliimitud on ta selleks et ostaks pumba koos selle kobakaga ühes tükis mis kindlasti maksab 3x rohkem,mina endal lõhkusin selle korpuse ära ja pärast sõela puhastust tõmbasin plastvitstega kokku tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 11.10.09 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diselist
Selline kokkuliimitud on ta selleks et ostaks pumba koos selle kobakaga ühes tükis mis kindlasti maksab 3x rohkem,mina endal lõhkusin selle korpuse ära ja pärast sõela puhastust tõmbasin plastvitstega kokku tagasi.


Ma sain enamvähem tervelt, 1 koha pealt pidin natukene liimima. Lihtsam on muidugi uus sisse visata:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eestimaa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal

Auto: E-tron 55

postitati 17.10.09 06:42 Tsiteeri


Käisin audihoolduses ja puhastati mõlemad sisselaskekollektori klapid ning praeguseks probleem lahendatud. Läbisõit 190000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.09 23:08 Tsiteeri


asi ei pruugi alati nii lihtne olla 3.0TDI on 4nda põlvkonna common-raili pritsungiga mootor ja kytuse survet reguleeritakse kahe klapi abil. Yks klapp on pumba kyljes ja see reguleerib pealetuleva kytuse kogust ja teine on surveklapp mis hoiab ettenähtud survet toru sees. Kui yks või teine klapp on väsinud siis võibki olla selline olukord et just esimesed hetked peale käivitust mootori pöörded mängivad niikaua kui need "surveregulaatorid" yritavad oma nn"koostööd" paika panna ja survet yhtlustada. Vahest piisab sellest kui need klapid puhtaks teha. Kysimuste puhul või diagnostika vajadusel olen valmis aitama :)
ma väga vabandan kui ma solvan kedagi aga 2.0TDI on saast mitte mootor, jäägu see VW sõpradele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]