Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tagurdamise tuled ei pöle (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 1890)
tont
huviline



Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 13.06.04 06:36 Tsiteeri
tagurdamise tuled ei pöle



pirnid on terved,kaitsmed on korras ja lüliti käigukasti all on ka korras kas sel juhul on juhe kusgilt katki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.06.04 06:43 Tsiteeri


Nii ta vist siis ongi, kui muud asjad on ok.
On olnud juhuseid, et juhe katki läheb just sealt, kust jookseb pagasnikusse, mööda luugi hinge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aatom
huviline



Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw

postitati 30.07.04 10:11 Tsiteeri


mul sama probleem. kus see lüliti kasti juures asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.07.04 11:21 Tsiteeri


Tegelt on kasti küljes ainuke andur, kuhu jookseb kaks juhet külge. Taga kasti otsas oli vist, kui nüüd õigesti mäletan:). Sa kontrolli kas salongis pole miskit lülitit, mis tulesid lülitab, aga minu meelest on ta ikkagi kasti küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 30.07.04 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Nii ta vist siis ongi, kui muud asjad on ok.
On olnud juhuseid, et juhe katki läheb just sealt, kust jookseb pagasnikusse, mööda luugi hinge.

See on tavaliselt probleem jah - endalgi paaril A80-l see viga olnud. See juhtmepundar saab pagasniku "lahti-kinni" operatsioonide ajal kõvasti vatti seal ning mingi hetk ongi mõni juhe puruks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aatom
huviline



Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw

postitati 30.07.04 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja goblin
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Nii ta vist siis ongi, kui muud asjad on ok.
On olnud juhuseid, et juhe katki läheb just sealt, kust jookseb pagasnikusse, mööda luugi hinge.

See on tavaliselt probleem jah - endalgi paaril A80-l see viga olnud. See juhtmepundar saab pagasniku "lahti-kinni" operatsioonide ajal kõvasti vatti seal ning mingi hetk ongi mõni juhe puruks.


mul on ka samas karvane tunne, et asi hoopis juhtmetes, sest ka udutuli ei põle ja klaasisoojendus muarust ka ei toimi :( ning kõi mõtlema hakata, siis see kummisoolikas on yheltpoolt katki. kudamoodi avandil neile juhtmetele ligi pääseb üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 30.07.04 11:43 Tsiteeri


mul oli ka sama probleem kuid asi oli pistikus mis oli lahti tulnud- asub pagaasnikus. Juhtmed olid kõik terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.07.04 17:58 Tsiteeri


Luugi lahti teed, siis näha kust need juhtmed jooksevad, kontrolli kõigepealt see painde koht ära ja siis edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 01.08.04 16:38 Tsiteeri


99%, et juhtme viga. On omalgi juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 05.08.04 14:25 Tsiteeri


mul nüüd ka sama deela kurat.
aga sigaril (80nel põdesin ka selle häda ära, viga oli selles juhtmes mida vnäntsustatakse)

sigaril on ka tagurpidi tulede lüliti kuskil käigukasti all? nimelt lammutasin hiljuti keskonsooli jne kas äkki võis seal midagi ära lõhkuda.

lähen nüüd ja hakkan asja uurima, kodin vaikselt tagantpoolt ettepoole ja katsun selle pistiku/lüliti ka leida üles.

või on sigaril mingi muu tüüpjama nendega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 17.08.04 20:43 Tsiteeri


Selline jama,et tagurpidi käigu lüliti on otsad andnud :( Kas keegi on kunagi seda käigukasti küljest lahti võtnud ? Asi näeb välja siis selline (sellise koha peal)
[img]http://www.hot.ee/yokker/Picture 2394.jpg[/img] ja siis selline küsimus, et kas selle vidina peab ka lahti laskma ?
[img]http://www.hot.ee/yokker/Picture 2393.jpg[/img] loodan et keegi oskab äkki midagi tarka öelda :( a 80 b4 avant 1.9 tdi


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 18.08.04 06:13 Tsiteeri


lüliti pealt klamber lahti ja välja tõmmata, kogu lugu, soovitavalt kast vaba peal. Teisest otsast on juhtmepistik kahe poldiga kasti küljes.
See vidin teise pildi peal on 5-ja tagumise käigu fiksaator, seda pole vaja torkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 18.08.04 09:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
lüliti pealt klamber lahti ja välja tõmmata, kogu lugu, soovitavalt kast vaba peal. Teisest otsast on juhtmepistik kahe poldiga kasti küljes.
See vidin teise pildi peal on 5-ja tagumise käigu fiksaator, seda pole vaja torkida.
Eile sai see klamber maha v6etud ja [ritasin kruvikaga l[litit v2lja kangutada aga asjatu vaev :( [ks kutt mainis ,et see on keermega sees ? K6ige lollim on see ,et l[liti asub sellise koha peal kuhu eriti h2sti ligi ei p22se! T2nud vastamise eest! Oleks peaaegu selle vidina lahti kruvinud kuid ei olnud 6nneks 6iget t2hikv6tit! sorry usa klver t88l :mad:


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiS4
huviline



Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.04 09:47 Tsiteeri


Ma arvan,et sul on juhe katki:)või siis klemmid oksüdeerunud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 18.08.04 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audiS4
Ma arvan,et sul on juhe katki:)või siis klemmid oksüdeerunud:)
Juhtmed panin enne lülitit (pistikust) kokku ja tuled läksid põlema


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 18.08.04 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Tsitaat:
Esialgne postitaja audiS4
Ma arvan,et sul on juhe katki:)või siis klemmid oksüdeerunud:)
Juhtmed panin enne lülitit (pistikust) kokku ja tuled läksid põlema

Lüliti vahetatud ja asi toimib jälle! Poes küsiti lüliti eest ligi 600.- eek'i lammarist sain 200 eest. Tegin ka pildi ainukesest kohast kus on võimalik 1.9 tdi'l seda lülitit normaalselt vahetada.

[img]http://www.hot.ee/yokker1/Picture 2406.jpg[/img]


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.08.11 18:08 Tsiteeri
1994 aasta 4.2 A8



Vana teema, kuid ikkagi.
Pole just tegu analoogse veaga, kuid peaaegu ja ei taha uut eraldi teemat selleks teha.
Nimelt murelaps on 1994 aasta 4.2 A8, millel tagaosas ei tööta üksgi valgusallikas.
Kas viga vöib peituda vigases tulede lülitis, vöi on veel mingeid allikaid, kus anomaalia tekkida vöib?
Omanik ise hetkel kahtlustab tulede lülitit.
Enne lammutamist kuulaks, et mida teadjamad arvavad.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 17.08.11 07:32 Tsiteeri


http://todayilearned.co.uk/2011/08/03/ukrainians-cut-cars-in-half-to-reduce-import-tax-at-customs/


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 17.08.11 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
http://todayilearned.co.uk/2011/08/03/ukrainians-cut-cars-in-half-to-reduce-import-tax-at-customs/


Milles seisneb postituse möte?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.08.11 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vana teema, kuid ikkagi.
Pole just tegu analoogse veaga, kuid peaaegu ja ei taha uut eraldi teemat selleks teha.
Nimelt murelaps on 1994 aasta 4.2 A8, millel tagaosas ei tööta üksgi valgusallikas.
Kas viga vöib peituda vigases tulede lülitis, vöi on veel mingeid allikaid, kus anomaalia tekkida vöib?
Omanik ise hetkel kahtlustab tulede lülitit.
Enne lammutamist kuulaks, et mida teadjamad arvavad.


Uurisin olukorda ja seis siiski tiba teine, kui sai esiti kirjeldatud...nimelt tagaosas lihtsalt ei pöle park tuled .. pidurdusel ja tagurpidi käigu lülitusel vastavad tuled siiski süttivad.
Ees tuled ja viled toimivad korrektselt.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]