Lehekülgi: 1 2 |
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 10.11.09 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
No kui ma saaks pildi sebida kui soov on-aga asjast.
Oma ajuga on vähemalt meie kahe dislunnid kõige nobedamad ja kisuvad pöördesse ka kõige paremini,aga AEL ajuga ei kukkunud lõpurõhk nii madalale kui
AAT omaga. Samas ei proovinud me automaadi aju, pidi teine olema jah nati madalama tulekuga. |
Ütleme nii, et mina eelistan igal juhul seda varianti, kui turbo kõrgem rõhk tuleb madalal pöördel kiiremini kätte ja pigem kõrgel pöördel uuesti
kaob. Kas sel juhul peaksin eellistama siiski AAT mootori aju?
Tahaks, et 1000 ja 2000rpm vahel oleks väändemoment ilusti tunda ja auto hakkaks seal vahemikus kõige paremini liikuma.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 10.11.09 20:57
|
|
|
Eelistama peaks automaatkastiga auto aju
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 10.11.09 21:34
|
|
|
''martin471'' võiks pealkirja lihtsalt ära muuta. Eestis diislindus ja selle järeleaitamine suht avastamata maa. Peab jalgratast leiutama ja
välismaistes foorumites tuulama
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 10.11.09 21:45
|
|
|
Keegi peab ju Pioneer ikka olema kuidas muidu asja saab
|
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 11.11.09 11:15
|
|
|
AEL hakkab ennast madalamal pöördel liigutama seepärast, et turboks on KKK K14. AAT motole on tehase poolt installitud K16. Tundub loogiline, et
väiksem turbo läheb kiiremini pöördesse. AEL on lihtne AAT moto edasiarendus, kus siis mootori dünaamika parandamiseks peaks olema välja vahetatud
turbo ning ka on tehtud softivärskendus, mille tulemusena N75 rõhku lõpuni stabiilsemalt hoiab. Ja olgu kinnitatud, et AAT on 85kW ja AEL 103kW.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.11.09 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylaline90
AEL hakkab ennast madalamal pöördel liigutama seepärast, et turboks on KKK K14. AAT motole on tehase poolt installitud K16. Tundub loogiline, et
väiksem turbo läheb kiiremini pöördesse. AEL on lihtne AAT moto edasiarendus, kus siis mootori dünaamika parandamiseks peaks olema välja vahetatud
turbo ning ka on tehtud softivärskendus, mille tulemusena N75 rõhku lõpuni stabiilsemalt hoiab. Ja olgu kinnitatud, et AAT on 85kW ja AEL 103kW.
|
A6 peal on turbod samad K14, vähemalt minu A6 85kw on. 100 peal on võibolla K16. Mootorite vahe seisneb selles, et AEL-l on teine aju, teine pump
(mille pistik ei sobi isegi AAT-le) ja teised pihustid (suurema läbilaskega). AEL-l on õlifiltri all jahutus jahutusvedelikuga.
See mis pööretel liigutama hakkab, tuleb ikka softist. Varem hakkab end liigutama Automaadi ajuga auto. Mille max rõhk 2000rpm juures. Manual peaks
saavutama 2500rpm kandis. Tava ajuga kukub AEL-l rõhk samuti lõpus ära.
Teeks üleskutse, et kõik Diislimehed kevadisele AC dragile. Paneme joonele
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 11.11.09 18:29
|
|
|
Klapipesad on nii ABP,AAT kui ka AEL kolbidel kõigil olemas. ABP kolbidel on kolvisõrmepuksid ja nad on seetõttu raskemad. AAT ja AEL kolvid on
täpselt ühesugused. AAS mootoril pole kolbidel klapipesasid.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Teeks üleskutse, et kõik Diislimehed kevadisele AC dragile. Paneme joonele |
Joonele võiks ajada küll, aga kas just AC Dragil ? Samas miks mitte .
Saaks põgusa ülevaate vähemalt.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.11.09 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Teeks üleskutse, et kõik Diislimehed kevadisele AC dragile. Paneme joonele |
Joonele võiks ajada küll, aga kas just AC Dragil ? Samas miks mitte .
Saaks põgusa ülevaate vähemalt. |
Klubiliikmetele seal osalemine ju soodne ja saab ''mehaaniku'' ka selle raha eest tasuta sisse. Samas saab ka numbreid näha. Ei ole näinudki, et
keegi sellega sõit oleks.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 11.11.09 20:04
|
|
|
Mina olen AC kiirendusel kunagi oma 2.5 TDI-ga sõitnud. 17 sek-i vist oli 400 m. Tegu oli quattro ja avant tüüpi autoga.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 20:08
|
|
|
No siis tuleb plaani võtta. Tõsiselt. Eesmärgiks 17 sek ja... . Läheb tegelikult OT-ks ära aga mis see mehhaanik endast kujutab seal ?
Antud masinatest rääkides peaks esivedu vist kiirema aja sõitma sest, ega pidamisega vast probleeme pole . Kui siis ainult esimese käiguga.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.11.09 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
No siis tuleb plaani võtta. Tõsiselt. Eesmärgiks 17 sek ja... . Läheb tegelikult OT-ks ära aga mis see mehhaanik endast kujutab seal ?
Antud masinatest rääkides peaks esivedu vist kiirema aja sõitma sest, ega pidamisega vast probleeme pole . Kui siis ainult esimese käiguga. |
Lihtsalt sissepääs sisaldab 2 inimest ja auto. Saad sõbra kaasa võtta kes ergutab vms
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 11.11.09 20:44
|
|
|
Isegi diisel quattro tegi piuksu, esi vedune peaks rahulikult ratta ringi laskma.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.11.09 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Isegi diisel quattro tegi piuksu, esi vedune peaks rahulikult ratta ringi laskma. |
Isegi 85kw automaat esivedu võtab ratta ringi. 
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.11.09 21:52
|
|
|
Suht haige jah. Mõnel mõistust ültse pole. Kässar peale ja sidurit vägistama no anna olla. Mis neil vahet saadavad eesti küll siin maha müükse vähe sõitnud ja hästi hoitud. 
|
|
|
argos
huviline
Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'
|
postitati 11.11.09 22:14
|
|
|
Enne juba tahtsin postitada kui toodi välja idee dragi diislite vahel teha, ent mõtlesin, et läheb liiga OT's. Ega praegu parem pole:
Video
Pretendeerisite sellisele jooneleajamisele?
Aga nii pole midagi näha ju 
"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.11.09 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylaline90
AEL hakkab ennast madalamal pöördel liigutama seepärast, et turboks on KKK K14. AAT motole on tehase poolt installitud K16. Tundub loogiline, et
väiksem turbo läheb kiiremini pöördesse. AEL on lihtne AAT moto edasiarendus, kus siis mootori dünaamika parandamiseks peaks olema välja vahetatud
turbo ning ka on tehtud softivärskendus, mille tulemusena N75 rõhku lõpuni stabiilsemalt hoiab. Ja olgu kinnitatud, et AAT on 85kW ja AEL 103kW.
|
Ka minu autol on turboks K14. Oskamatud diagnostikud arvasid, et turbo on läbi, sai siis teine toodud aga 103kw AEL mootori pealt. Välimus ja kõik
numbrid olid ühed. Nüüd siis teine turbo tagavaraks, kes teab, millal vaja läheb 
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
|
Lehekülgi: 1 2 |