Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: MAP sensor (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 8441)
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 08.06.10 07:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui kasutada softi, mis on tehtud 2.5 bar mapile 3 bar mapiga ajus, siis küsib aju koheselt 1.2x rohkem absoluutrõhku. Ehk siis, kui enne oli küsitav ülerõhk 1.4 bari, siis nüüd tuleb küsitavaks rõhuks 1.88 bari.

Ses mõttes, et puhtalt turbokaarti ja MAP sensorit muutes võib ka N75 sisuliselt välja lülitada...



Ainult mapi vahetusega läheb sul segu veel lahjemaks.
Ja üleüldse äkki räägiksid autode seadistamisest kaasa alles siis, kui sa mõne ka reaalselt liikuma oled saanud ja seda paremini kui keegi teine. Kogemus näitab, et interneti tarkus alati kapoti all ei toimi.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.06.10 10:30 Tsiteeri


Mida rohkem õhku motronicu puhul õhulugeja loeb, seda edasi "paremale" loetav väärtus kaardilt läheb.
See, kui rikas või lahja segu mingi kindla õhukoguse juures on, on üheselt määratult softis (nii kaua, kuni pihustid ja pump toota suudavad). Kütuse- ja süütenurga juhtimisega tegelev programm ajus, mis on 27C512 kiibis ei vaata seda, mis rõhk tal parajasti on, vaid toimetab ainult õhulugeja läbi.

Erilist vahet pole, kuidas seda rõhku kõrgemaks panna. Pihustite lahti hoidmise aeg on motronicu puhul võrdelises seoses õhukogusega.
Minu kogu jutu mõte on see, et paljud tuuningsoftid on häälestatud mingi kindla rõhu peale, kus nad kõige paremini toimivad. Kui rõhk (ja seega õhukogus) on suurem, kui seadistus, siis ei pruugi enam segu ja süüde õige olla, sest kõiki võimalikke tabeliväärtusi seadistamisel ei testita.
Kõikidest softidest, mida ma näinud olen AAN-le, toimetavad vaid üks-kaks normaalselt, kui sinna panna suurem MAP, kui softis mõeldud.

Üldse, wastegate-i pealekeeramine on umbes sama palju seadistamine, kui ebay chpid, kus kõiki kütte ja süütekaartide väärtusi on tuimalt lineaarselt suuremaks tõstetud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 05.01.12 16:46 Tsiteeri


Väike probleem AAN'ga.
Rauda muudetud ei ole, chipi ka ei tohiks peal olla, aga kiirendades turborõhk üle 0.5 ei lähe. Kas viga võib-olla map sensoris või mis võimalused veel on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.12 17:20 Tsiteeri


Miljon erinevat võimalust, miks ta avariire˛iimis on.
Loe veakoodid maha ning kasuta otsingut.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 05.01.12 22:30 Tsiteeri


Siis peab kuskilt kaabli otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.01.12 20:08 Tsiteeri


Ega mootori rihma äsja vahetatud pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 07.01.12 10:34 Tsiteeri


Kuskil augustis sai vahetatud, peale seda on autoga igast anomaaliad pihta hakkand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.01.12 11:24 Tsiteeri


Siis vaata märgid üle.
Kui rihm on ühe hamba paigast ära, siis tuleb hallika viga sisse ning rõhku ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.01.12 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Kuskil augustis sai vahetatud, peale seda on autoga igast anomaaliad pihta hakkand.
Siis mine sinna tagasi ja las kontrollivad märgid üle.Ilmselt läheb "käbi" vahetuseks õigete töövõtetega:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 07.01.12 16:46 Tsiteeri


Ise vahetasin, ja asi ei ole rihmas. Viga selgunud, viga oli teises knock sensoris, mis oli õhtal omadega. Aga vea otsimine oli raske sest aju ei tahtnud arvutiga suhelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]