Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a4 2,6 V6 110Kw automaat (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2104)
vudi
huviline



Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 17:21 Tsiteeri
audi a4 2,6 V6 110Kw automaat



Mida sellise auto puhul kindlasti kontrollida? Ja mis on põhilised vead? Peale selle et ei liigu ja kütusekulu on suur?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.09.09 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vudi
Mida sellise auto puhul kindlasti kontrollida? Ja mis on põhilised vead? Peale selle et ei liigu ja kütusekulu on suur?:D


Mida küttekulu suuruse ja mitte liikumise all silmas pead?
Põhiline ,mida ikka kontrollida on tehniline olukord.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vudi
huviline



Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 17:41 Tsiteeri


Mõtlesin seda, et see pole just kõige kiiduväärt mootor, et 1,8T pidi parem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vudi
huviline



Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 17:41 Tsiteeri


Ja, et kus on põhilised lekke kohad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 20.09.09 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vudi
Ja, et kus on põhilised lekke kohad.

Kust mida lekkima peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 20.09.09 17:56 Tsiteeri


2.6v6 + autom.kast on parem kooslus kui 1.8T + autom.kast., kui kiiremat sõitu ka harrastad.
1.8T ja automaat ei oska vahel teineteist mõista, st mootor karjub mnt`l möödasõite tehes (pöörded on liialt kõrged, turbo teeb oma tööd madalamatel numbritel).
2.6`l on samas ühtlane toores jõud.

Kütusekulu räägib paari-kolme liitri jagu 1.8T kasuks.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.09.09 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vudi
Mõtlesin seda, et see pole just kõige kiiduväärt mootor, et 1,8T pidi parem olema.


Seda ei oska kommenteerida kuna pole katsetanud, kuid küttekulu suhtes olevat 1.8 ökonoomsem.
Lekkekohti võib olla mitu või hea õnne korral puuduvad ja lekkeid samuti erinevaid.
Mootori puhul tasuks vaadata klapikambri kaante ja roolivõimu pumba/lati ümbrust ehk ning veermiku puhul vast k.kasti lekkeid.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vudi
huviline



Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 18:58 Tsiteeri


AITÄH.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
litsilõks
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: tln nõmme tee47
Kasutaja on eemal

Auto: coupe b3, a4 2.6

postitati 22.09.09 11:34 Tsiteeri


vastan ka siis ise juba, et parempoolne klapikambrikaane tihend tahab vahetust jah.

Kristjan :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
--metanol--
huviline



Registreerunud 09.12.09
Asukoht: kehtna
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.09 13:44 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema. Plaanis soetada see A4 http://www.kiire.ee/index.php?a=2&b=54974 . Rääkige heades ja halbadest omadustest, kas soovitaksite/ei soovitaks jne?

Ettetänades, kristjan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 13.12.09 16:56 Tsiteeri


Kontrolli:

Mootori lekked, et käigukast toimiks ilusti, et kliimapumba rihmaratas oleks vaikne, et roolilatt ei tilguks, et sillad oleks vaiksed, et pooltelje otsad ei teeks häält. Muu nagu autodel ikka, et kõik oleks sirge ja korras.

Kütet läheb linnas 12 kenasti keskmise jalaga, 10 on mölajutt. Mul sama masin, ainult manuaal ja mina olen rahul. Vaikne, normaalne minek, piisavalt mugav minujaoks. Ainult et rool on suht kulunud tal, läbisõitu ei julgeks pakkudagi, samas mootoril peaks ressurssi olema teoreetiliselt. See s-line on ka muidugi täielik bs.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]