karasik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 14:25
|
|
|
A6 diisel?
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 14:29
|
|
|
Mõlemad on väga head! Kuid a6 peal kindlasti 2,5. See on minu arvamus muidugi keegi võib vastu väita. A ja 2,5 on 85 kw ka!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema. |
Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. 
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.09.09 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 20.09.09 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi |
Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...
2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele
pandud vaid C5-ele.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi |
Sa ajad 2,5 R5 ja 2,5 V6 omavahel sassi? Kui mul oleks valida kas võtta 2,5 85kw ve 103kw eelistaks ma kindlasti viimast. Tegu peaegu täpselt sama
mootoriga. Vahe on põhimõtteliselt ainult ajus.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 20.09.09 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? | Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema. | Tead mõnda 6,0 diisliga c4
ve? Maru huvitav oleks. | C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4  Coupe 
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.09.09 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? |
Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi |
Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...
2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele
pandud vaid C5-ele. |
Palun vabandust.
Ajasin jah 2.5 Tdi mootorid omavahel vägagi sassi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.09.09 16:31
|
|
|
Teema algataja küsimusele vastan, et mõlemad on head mootorid. Oleneb ainult et mis auto peal neid kasutatakse? Tundub et jutt käib A6 (C4) kerega? Siis 103kw on parema minekuga, aga rihmad rullid vahetusel on kallimad kui 1,9
66kw- sel. Näiteks 2,5 TDI rihmad-rullid ca 2500 ja 1,9 TDI rihmad-rullid ca 1300 siia pole tööraha arvestatud ja hinna võtsin püsikunde hinna forsist

|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kevadlilleke
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel? | Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema. | Tead mõnda 6,0 diisliga c4
ve? Maru huvitav oleks. | C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0 |
Ok aga nimeta mulle veel mõni a6 mudel millel on 103 kw diisel ja 66 kw diisel? Ega see oluline pole aga ma ei suuda vait olla. 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 20.09.09 19:30
|
|
|
Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter,
Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI.
Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5
puhul.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter,
Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI.
Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5
puhul. |
Edasi on päris palju arendatud. Esiteks pole mootoril ei rihma ega ketti vaid hammasrattad. Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid. VW mehed
kiidavad, et on hea mootor. Vnast R5 est sel midagi järgi vist pole. Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.09.09 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid. |
Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. 
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.09 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid. |
Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. |
Pump pihusti ikka jah sorry mul kuskilt se pumptüüs külge jäänud. 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 20.09.09 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud. |
Ma arvan, et Audi toodang on selle mootori jaoks liiga 'premium' ja 'upmarket'. Mis on muidugi kahju.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
|