Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A2 Plussid / Miinused (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3304)
steff
huviline



Registreerunud 19.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.09 18:08 Tsiteeri
Audi A2 Plussid / Miinused



Tervist. On plaanis soetada Audi A2 . Aastaarv: 2000a [ 1.4 mootor ]

Mis oleks siis Audi plussid ja miinused ?

Sooviksin rohkem informatsiooni mootori jne. suhtes.

Et kuidas mootor on, kuidas laguneb, mis asi esimesena, kuidas sillad jne.

Suurimad tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.09 18:11 Tsiteeri


A2 puhul on 2 varianti, kas meeldib või ei meeldi.

Autona ise on vägagi vastupidav ja odav hooldada.

Ega rohkem eriti lisada polegi, peale selle, et enne ostu pädevas kohas ostueelne kontroll teha. Meil näiteks selline kontoll maksab 400.-


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 19.09.09 18:23 Tsiteeri


1,4 on nii bensukat kui diislit. Diisel kuuldavasti on bensukast märksa jõulisem ja samas ökonoomsem, st kui hääl ei häiri, siis mõistlikum valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
steff
huviline



Registreerunud 19.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.09 19:22 Tsiteeri


Okei, aga kas lagunemise kohapealt ?
Mis kõige esimesena tavaliselt läheb ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 19.09.09 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: steff
Okei, aga kas lagunemise kohapealt ?
Mis kõige esimesena tavaliselt läheb ?


Uskumatu millised küsimused.
Õlifilter läheb esimesena ja õhufilter teisena.:o

Siin ka natuke lugemist
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=59742&page=1&highlight=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 19.09.09 21:14 Tsiteeri


1.4 ja muud besnumootorid on samad mis vw polol ja neid ei soovitaks ka vaenlasele. Diisleid kahjuks liigub väga vähe, aga nendega on probleeme ka oluliselt vähem. Peamised muud vead mis A2 on esinenud lisaks nõrgale bensiini mootorile on piduri lülitid, õnneks viimane maksab ca 150.-


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
1.4 ja muud besnumootorid on samad mis vw polol ja neid ei soovitaks ka vaenlasele. Diisleid kahjuks liigub väga vähe, aga nendega on probleeme ka oluliselt vähem. Peamised muud vead mis A2 on esinenud lisaks nõrgale bensiini mootorile on piduri lülitid, õnneks viimane maksab ca 150.-



Mina jälle väidan, et pole neil bensukatel häda midagi.

See kas osta bensiini või diisel mootoriga see on juba ostja enda otsustada, ehk kumb rohkem meeldib. Ise ilmselt vaataks kah diisli poole, sest kui juba ökotada siis ikka täiega. Samas kui poleks diislit saada siis võtaks bensuka.

Endalgi seisab varsti ees ehk A2'e ost.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 21.09.09 04:13 Tsiteeri


VW kahe nukaga R3 ja R4 kuni 1.0/1.2/1,4/1.6l mootoritega on meil hulgaliselt esinenud järgmisi probleeme:
*esimeste külmadega karterituulutused kinni, surve karteris ja õlitus 0 tulemuseks mootori kokku jooksmine- Seega kui sellise masina ostad ja lühikesi otsi sõidad, siis karteri tuulutuse puhastamine sinna kogunenud niiskusest ja õlilögast peaks kuuluma iga õlivahetuse juurde.
*mootorid on hõredad- Klapid ei pea, rõngad kinni
*segusiibrid ja EGR klapid kipuvad väsima
*peale kat. lambdad kipuvad väsima
*süütepoolid ja mootori temp andurid kipuvad väsima
*R3 mootoritel viskavad ketid üle(aitab täiustatud ketipinguti paigaldus koos uue ketiga)
*hammasrihma pingutus rullikutega on esinenud probleeme- seega kui masina ostad ja rihma vahetus aeg käes pole, kontrolli kindlasti rihma ja rulliku seisukorda.

Selge on see, et igapäevaselt näen vaid probleemidega masinaid ja kindlasti on palju neid kes on juba aastaid selliste mootoritega sõitnud ja pole eelnimetatud probleeme esinenud.
Samuti on alati kõike võimalik remontida, mis summade eest on iseasi.
Kuna diisleid liigub oluliselt vähem, siis võimalik, et pole nende tüüpvigadest lihtsalt teadlik.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 21.09.09 06:55 Tsiteeri


Meie teedele on iga väikese massiga auto nigel valik, sest lapitud teedel hakkavad nad konkreetselt hüppama-põrkama. Tagasillas ainukene puks on õõtsa oma ning vedrustus meie oludesse ilmselgelt lahja. Kui soov veel 1-2" suurem velg panna, läheb üldse hulluks.
Alla A3 eriti üldse ei vaataks meie teedeehituse meistrite kätetööd testima.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]