sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.09 09:16
|
|
|
Külmalt pikk käivitus
Nimelt on probleem selles, et külmalt käivitades tahab liiga pikalt käiamist. Alguses leidsime vea, et eelsüüteküünlad ei tule taha. Sai siis
ajutiselt veetud otse lüliti eelsüüteküünaldele, kuid probleem ei kadunud. Aga nii kui kümalt korra tööle paned ja välja suretad, käivitub nii nagu
peab. Kas selline variant on reaalne, et küte vajub mingil põhjusel ära või saab mõne vooliku vahelt õhku? Muidu mootor töötab ühtlaselt, liigub nii
kuis peab, õli ei võta jne. Kütusefilter, õhufilter jne on just vahetatud hoolduse käigus. On kellegil ideid?
TAGASIVOOLUKLAPP OLI VÄSINUD !
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.09.09 10:24
|
|
|
Vaata neid torusid mis filtri korpuse külge lähevad. Just neid raud otsasid mis alumiiniumi seees on. On olnud juhus, et need lahti tulnud. Proovi
loksutada ja tõmmata. Pane mingi läbipaistev toru enne pumpa siis näed ära kas on õhku ve ei ole. Veel võib viga olla filtri peal olevas tagasilöögi
klapis. Võid proovida uue panna se ei maksnud vist midagi eriti. Kontrolli pihusti tagasivoolud, et ilusti kuivad oleks kui torud vanad käkid vaheta
kindlasti ära. Kõik ühendused katsu üle. Ega rohkem ei oskagi soovitada.
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 19.09.09 10:52
|
|
|
Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.09.09 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada. |
Õhk peaks süsteemis ise väljuma. Pole kuhugi jääda ju pidev ringlus.
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 19.09.09 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada. |
Õhk peaks süsteemis ise väljuma. Pole kugugi jääda ju pidev ringlus. |
Peaks jah aga minul igaljuhul õhutamine aitas.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 19.09.09 17:08
|
|
|
Kui auto mingi tund aega seisab, kas siis käivitub kohe või vajab ka ketramist. Üle võid kontrollida ka tagasivooli voolikud pihustite juures ja
teiseks ka sette- või tagasivooli klappi, mis asub filtri peal, see võib ka jamada. Õhu saad välja, kui keerad kas üks või kaks pihustit lahti, 17
võtme abiga ja annad starterit, kui mulle tuleb siis imbub süsteemi õhku ja kui mitte siis ei tohiks küte tagasi minna kui klapp ei jama. Kas küünalde
takistused mõõtsid ära.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.09.09 19:42
|
|
|
Tundub et tagasivoolu klapp. Üle vaadata kõik voolikute ühendused.
|
|
|
sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 07:20
|
|
|
Täna vaatan Teie soovitused üle Jah, küünalde takitused olid normi piires.
Õhtul annan teada!
|
|
|
sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.09 13:37
|
|
|
Kas seda pumba pealse tagasivooluklapi korrasolekut saab kontrollida ka kuidagi? Pole ikkagi jälile jõudnud veale Ning milline näeb tagasivooluklapp välja kütusefiltri peal? Nädala lõpuks või uue nädala alguseks lepitud ühe
pumba vennaga aeg kah kokku, kuid tahaks siiski teada, mis toimub. Sest külmalt kui tööle paned ja kohe välja suretad, siis käivitub nii kuis peab ,
aga just see esmane käivitus.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.09.09 14:56
|
|
|
Tagasivoolu klapp on eraldi tagasivoolu toruvahel, selline väike plastmass junn. Vast leiad autoosad.ee müügist pildi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.09.09 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sulu13
Kas seda pumba pealse tagasivooluklapi korrasolekut saab kontrollida ka kuidagi? Pole ikkagi jälile jõudnud veale Ning milline näeb tagasivooluklapp välja kütusefiltri peal? Nädala lõpuks või uue nädala alguseks lepitud ühe
pumba vennaga aeg kah kokku, kuid tahaks siiski teada, mis toimub. Sest külmalt kui tööle paned ja kohe välja suretad, siis käivitub nii kuis peab ,
aga just see esmane käivitus. |
No siis ikka küte vajub tagasi. Vaata kõik üle, et kuskilt ei oleks niiske. Klapp on jah toru vahel sa võid 1 lisaks veel panna.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 21.09.09 18:08
|
|
|
Tagasivoolu klapp on filtri kaane peal, selline valge plastmassist. Põhimõtteliselt võib ta olla ära ummistunud või membraan katki. Aga viska ka
arvuti järele, ehk näitab mõnda veakoodi.
|
|
|
sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.09 15:28
|
|
|
Nii.. vahepeal sai vahetatud pumba tagasivooluklapp, mis oli läbi. Kuid sellest siiski ei piisanud. Nüüd teada, et vool ei jõua küünaldeni. Kas viga
siis eelsüüteküünalde relees? Vedasime salongi otse nupuga küünalde soojendamise, seda kasutades käivitub nii nagu peab.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.09 15:56
|
|
|
Siin palju juttu olnud sellest et küünlad tulevad järgi alles siis kui temperatuur langeb alla +5 kraadi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.10.09 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sulu13
Nii.. vahepeal sai vahetatud pumba tagasivooluklapp, mis oli läbi. Kuid sellest siiski ei piisanud. Nüüd teada, et vool ei jõua küünaldeni. Kas viga
siis eelsüüteküünalde relees? Vedasime salongi otse nupuga küünalde soojendamise, seda kasutades käivitub nii nagu peab. |
Ainuke asi on nüüd süüde üle vaadata. Kui on hiline siis saab käivitumise paremaks kui on paigas pole midagi teha. Ehk tuleb lepppida nupuga salongis.
Mul 2,5 TDI tahab ka iga hommiku paar tiiru starterit(ise juba ära harjunud ja ei häiri) Kui külmemaga küünlad taha tulevad käivitub koheselt. Ju on
pump ja mootor juba niipalju kulunud, et ei käivitu enam ilma küünaldeta ideaalselt.
|
|
|
sulu13
huviline
Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.09 20:42
|
|
|
Ja minu arust veelrohkem olen maininud, et on proovitud ka nii, et ta PEAKS küünlad taha lükkama.
|
|
|