Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Külmalt pikk käivitus (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3723)
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.09 09:16 Tsiteeri
Külmalt pikk käivitus



Nimelt on probleem selles, et külmalt käivitades tahab liiga pikalt käiamist. Alguses leidsime vea, et eelsüüteküünlad ei tule taha. Sai siis ajutiselt veetud otse lüliti eelsüüteküünaldele, kuid probleem ei kadunud. Aga nii kui kümalt korra tööle paned ja välja suretad, käivitub nii nagu peab. Kas selline variant on reaalne, et küte vajub mingil põhjusel ära või saab mõne vooliku vahelt õhku? Muidu mootor töötab ühtlaselt, liigub nii kuis peab, õli ei võta jne. Kütusefilter, õhufilter jne on just vahetatud hoolduse käigus. On kellegil ideid?


TAGASIVOOLUKLAPP OLI VÄSINUD !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.09.09 10:24 Tsiteeri


Vaata neid torusid mis filtri korpuse külge lähevad. Just neid raud otsasid mis alumiiniumi seees on. On olnud juhus, et need lahti tulnud. Proovi loksutada ja tõmmata. Pane mingi läbipaistev toru enne pumpa siis näed ära kas on õhku ve ei ole. Veel võib viga olla filtri peal olevas tagasilöögi klapis. Võid proovida uue panna se ei maksnud vist midagi eriti. Kontrolli pihusti tagasivoolud, et ilusti kuivad oleks kui torud vanad käkid vaheta kindlasti ära. Kõik ühendused katsu üle. Ega rohkem ei oskagi soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 19.09.09 10:52 Tsiteeri


Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.09.09 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vahur102
Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada.

Õhk peaks süsteemis ise väljuma. Pole kuhugi jääda ju pidev ringlus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 19.09.09 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Vahur102
Kui filter just vahetatud siis võis õhk kuhugi sisse jääda,proovi pihusteid õhutada.

Õhk peaks süsteemis ise väljuma. Pole kugugi jääda ju pidev ringlus.

Peaks jah aga minul igaljuhul õhutamine aitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 19.09.09 17:08 Tsiteeri


Kui auto mingi tund aega seisab, kas siis käivitub kohe või vajab ka ketramist. Üle võid kontrollida ka tagasivooli voolikud pihustite juures ja teiseks ka sette- või tagasivooli klappi, mis asub filtri peal, see võib ka jamada. Õhu saad välja, kui keerad kas üks või kaks pihustit lahti, 17 võtme abiga ja annad starterit, kui mulle tuleb siis imbub süsteemi õhku ja kui mitte siis ei tohiks küte tagasi minna kui klapp ei jama. Kas küünalde takistused mõõtsid ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.09.09 19:42 Tsiteeri


Tundub et tagasivoolu klapp. Üle vaadata kõik voolikute ühendused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 07:20 Tsiteeri


Täna vaatan Teie soovitused üle :) Jah, küünalde takitused olid normi piires. Õhtul annan teada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.09 13:37 Tsiteeri


Kas seda pumba pealse tagasivooluklapi korrasolekut saab kontrollida ka kuidagi? Pole ikkagi jälile jõudnud veale:( Ning milline näeb tagasivooluklapp välja kütusefiltri peal? Nädala lõpuks või uue nädala alguseks lepitud ühe pumba vennaga aeg kah kokku, kuid tahaks siiski teada, mis toimub. Sest külmalt kui tööle paned ja kohe välja suretad, siis käivitub nii kuis peab , aga just see esmane käivitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.09.09 14:56 Tsiteeri


Tagasivoolu klapp on eraldi tagasivoolu toruvahel, selline väike plastmass junn. Vast leiad autoosad.ee müügist pildi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.09.09 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sulu13
Kas seda pumba pealse tagasivooluklapi korrasolekut saab kontrollida ka kuidagi? Pole ikkagi jälile jõudnud veale:( Ning milline näeb tagasivooluklapp välja kütusefiltri peal? Nädala lõpuks või uue nädala alguseks lepitud ühe pumba vennaga aeg kah kokku, kuid tahaks siiski teada, mis toimub. Sest külmalt kui tööle paned ja kohe välja suretad, siis käivitub nii kuis peab , aga just see esmane käivitus.

No siis ikka küte vajub tagasi. Vaata kõik üle, et kuskilt ei oleks niiske. Klapp on jah toru vahel sa võid 1 lisaks veel panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 21.09.09 18:08 Tsiteeri


Tagasivoolu klapp on filtri kaane peal, selline valge plastmassist. Põhimõtteliselt võib ta olla ära ummistunud või membraan katki. Aga viska ka arvuti järele, ehk näitab mõnda veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.09 15:28 Tsiteeri


Nii.. vahepeal sai vahetatud pumba tagasivooluklapp, mis oli läbi. Kuid sellest siiski ei piisanud. Nüüd teada, et vool ei jõua küünaldeni. Kas viga siis eelsüüteküünalde relees? Vedasime salongi otse nupuga küünalde soojendamise, seda kasutades käivitub nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.09 15:56 Tsiteeri


Siin palju juttu olnud sellest et küünlad tulevad järgi alles siis kui temperatuur langeb alla +5 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.10.09 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sulu13
Nii.. vahepeal sai vahetatud pumba tagasivooluklapp, mis oli läbi. Kuid sellest siiski ei piisanud. Nüüd teada, et vool ei jõua küünaldeni. Kas viga siis eelsüüteküünalde relees? Vedasime salongi otse nupuga küünalde soojendamise, seda kasutades käivitub nii nagu peab.

Ainuke asi on nüüd süüde üle vaadata. Kui on hiline siis saab käivitumise paremaks kui on paigas pole midagi teha. Ehk tuleb lepppida nupuga salongis. Mul 2,5 TDI tahab ka iga hommiku paar tiiru starterit(ise juba ära harjunud ja ei häiri) Kui külmemaga küünlad taha tulevad käivitub koheselt. Ju on pump ja mootor juba niipalju kulunud, et ei käivitu enam ilma küünaldeta ideaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sulu13
huviline



Registreerunud 22.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.09 20:42 Tsiteeri


Ja minu arust veelrohkem olen maininud, et on proovitud ka nii, et ta PEAKS küünlad taha lükkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]