adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 18.09.09 13:58
|
|
|
Akuga probleem Audi 80'l
Autoks on siis Audi 80 B4 Quattro.
Probleem selline, et akut võtab ta meeletult!
Näiteks, laadisin aku ära ja jätsin ööseks maja ette seisma, järgmine hommik aga oli aku tühi.
Mõtlesin, et äkki on aku läbi ja panin peale uue aku, aga vot... järgmine hommik oli ka see tühi.
Vahel saab akuga sõita mitu päeva, kuid vahel ei saa päevagi.
Äkki on kellegil olnud sama probleem ja teab mis võib viga olla?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.09.09 14:22
|
|
|
Mis makk autos on? Ühenda üheks õhtuks lahti ja jälgi, kas midagi muutub. Kui on lisavõimendi, siis võibolla on sellel remote püsivalt peal?
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 18.09.09 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mis makk autos on? Ühenda üheks õhtuks lahti ja jälgi, kas midagi muutub. Kui on lisavõimendi, siis võibolla on sellel remote püsivalt peal?
|
Makk on juba ammu maas ning seda ei kasutata, võimendit pole olnudki.
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 18.09.09 15:07
|
|
|
Kui multimeeter vms käepärast, siis järjest kaitsmeid välja võtma ja mõõtma ampreid. Nii saab suuna kätte ja ajutise lahenduse kaitsme eemaldamise
näol.
joyrider
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 18.09.09 15:25
|
|
|
Pagassi juhtmed võvad katki olla ja lühises ning tuli põleb pagasi ruumis. Kontrolli igaks juhuks.
|
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 29.09.09 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Kui multimeeter vms käepärast, siis järjest kaitsmeid välja võtma ja mõõtma ampreid. Nii saab suuna kätte ja ajutise lahenduse kaitsme eemaldamise
näol. |
--- Multimeetrit pole käepärast võtta, aga loodan et äkki saan mõne sõbra käest [loodan et kellelgi on]
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Pagassi juhtmed võvad katki olla ja lühises ning tuli põleb pagasi ruumis. Kontrolli igaks juhuks. |
--- Pagassis on kõik juhtmed korras ja tulega probleemi pole
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 29.09.09 16:06
|
|
|
Immot pole peal?
On kogemusi,et need võivad voolu röövida küll
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 30.09.09 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Immot pole peal?
On kogemusi,et need võivad voolu röövida küll |
---Immo puudub jah
Aga leidsin osad lahtiste otstega juhtmed mis tulid armatuuri alt ja läksid tagumise istme alla, põhimõtteliselt võivad nood ka anda voolu kerele ja
omavahel minna kokku... teipisin kõik kinni täna ja nüüd vaatame mis auto homme teeb
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 30.09.09 19:23
|
|
|
Sellise naljaga oleks sul arvatavasti heal juhul migni kaitse praeguseks läbi või kuskil leek väljas.
Üldiselt audidel ongi tihit igast "ülearuseid" juhtmeid, mis mingite lisadega kasutusel.
joyrider
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.09 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Pagassi juhtmed võvad katki olla ja lühises ning tuli põleb pagasi ruumis. Kontrolli igaks juhuks. |
--- Pagassis on kõik juhtmed korras ja tulega probleemi pole |
Kust tead, et kõik korras ? Minu B4-l läks pirn suvalisel hetkel põlema ja kustus samamoodi ka ära, sellest ka aku tühjenemine - mõnikord öö, mõnikord
kaks. Kontrollimiseks keera pagassist tule seest pirn üldse välja ja vaata kas aku ikka veel tühjeneb.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 02.10.09 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Sellise naljaga oleks sul arvatavasti heal juhul migni kaitse praeguseks läbi või kuskil leek väljas.
Üldiselt audidel ongi tihit igast "ülearuseid" juhtmeid, mis mingite lisadega kasutusel. |
---See et kuskilt leek väljas on suht õige jutt. Mul oli alarm autol peal, mis undas siis kui tahtis, kakkusin nii sama juhtme küljest et enam ei
töötaks. Aga täna mõtlesin, et niisama pulli pärast võiks karbid ka maha võtta ja vaadata mis siis saab (äkki kadus sinna vool) ja tuli välja, et
alarmi peakarp oli põlema süttinud mingi aeg tagasi (arvatavasti eelmisel omanikul). Igatahes oli pistik kõrbend ja kiip ka must. Vaatab mis seisus
auto homme on.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 03.10.09 09:24
|
|
|
Okei, sai siis täna vaadatud kas aku on jälle tühi. Võtsin ampermeetri ja mõõtsin - oligi langenud 10.26 peale.
|
|
|