kriistkiller
huviline
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi
|
postitati 15.09.09 20:00
|
|
|
Salongipuhuri vahetus.
Tere.
Autoks mul 100 c4, kliimaga. Ja vaja vana salongipuhuri mootor välja vahetada. Olen kuulnud, et selleks vaja armatuur laiali lammutada. Ja ise ma
seda tegema ei hakka.
Oskate kedagi Pärnu kandis soovitada, kes sellega (hea hinnaga) hakkama saaks. Ja kas peaksin selle mootori vahetamise käigus ka mõne muu jupi
vahetusest kaaluma.
Et oleks üks lammutamine
-Alar-
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 15.09.09 20:26
|
|
|
Puhuri mootori vahetamiseks nüüd küll eriliselt lammutada pole vaja. Ainult nn kindalaegas vaja ju eemaldada. Ega sa salongi radikaga segamini ei aja?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
kriistkiller
huviline
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi
|
postitati 15.09.09 21:10
|
|
|
Ei aja segamini. Lihtsalt jäi erinevatest "asjatundjatest" arusaam, et vaja armatuur laiali lammutada. Kaks meest veel keeldusid selle töö
tegemisest, kuna liig raske nende jaoks.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 15.09.09 21:33
|
|
|
Kas ventilaator mitte kapoti all ei asu kliimaga masinal nr 40 joonisel?

|
|
|
kriistkiller
huviline
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi
|
postitati 15.09.09 21:41
|
|
|
Jah minuteada peaks ta seal olema, aga jällegi need "asjatundjad" väitsid teist.
A´la armatuur ära ja siis pääseb ligi.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.09.09 22:06
|
|
|
Kisu kapotialt plastikuserv üles ja saad teada kas on vaja läheneda seest või väljast 
|
|
|
|
kriistkiller
huviline
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi
|
postitati 16.09.09 05:21
|
|
|
Kiskusin lahti, ja ta on seal nagu sellel joonisel. Kohe selle plastik serva all. Aga siiski lahtivõtmine tundus keeruline, kuna ruumi on nagu vähe.
Ja ennegi olnud, et audi esiosale pääseb ligi tagaotsa kaudu
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 16.09.09 05:25
|
|
|
Sõbral samuti C4 ja ta sai selle erilise lammutustööta vahetatud, ehk siis sai kapoti alt ligi sellele. Tegu küll A100-ga 2,0 bensukas, aga see ei
tohiks vist erilist rolli mängida.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 16.09.09 05:48
|
|
|
Saab vahetada küll kapoti alt ja kliimaga autol on seda eriti kitsas teha.Vahetasin endalgi selle ära aasta tagasi nii,et käed puhta katki. A sul uus
mootor on olemas või kavatsed kasutatud panna?Ära seda küll tee!
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 16.09.09 06:02
|
|
|
Endalgi mitu korda vahetatud, asi juba suht käpas, viimane kord kulus aega miski 3h kokku kui rahulikult teha. Kliimaga variandil tuleb salongist pm
niipalju lahti lammutada, et saaks jalgade õhu suunajad küljest ning 2 kliima pistikut, muud seal väga pole, piisab jah kindalaeka ja roolialuse
sahtli eemaldamisest. Kapoti alt niipalju, et vits lahti, voolikud lahti ja siis peaks kangutades juba terve korpus üles tulema. Korpuse ja kere vahel
on siuke mastiksi taoline möga, mis hoiab teda päris kõvasti kinni, see tuleb lahti kangutada.
Minuteada peaks olema DIY foorumis see teema ka olemas.
|
|
|
|
MorroW
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.09 06:09
|
|
|
Ise 2x juba vahetanud (2.6 kliima).
1. kord sest vanal mootoril sai lihtsalt aeg läbi - harjad täitsa ära kulunud
2. kord sest asememele pandud tutikas mootor vilises nagu krdi segane
3. on ka vist varsti, sest paar kuud tagasi vahetatud mootor kipub jälle vahel häält tegema 
Kindalaegas ära, juhi poolt võtsin ma selle sahtli ka rooli alt ära, siis igasugused õhutorud ka lahti mis sinna kobakasse jooksevad.
Kapoti alt on suht lihtne kätte saada, küsimus pigem kuidas kere küljes selle liimiga lood on - aeglaselt vaja pinget peal hoida, et lahti tuleks.
Rabada pole mõtet, ei tule ta nii kuhugi 
Edit: Hiljaks jäin, mclx pani hea vastuse maha juba 
|
|
|
kriistkiller
huviline
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi
|
postitati 16.09.09 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
Saab vahetada küll kapoti alt ja kliimaga autol on seda eriti kitsas teha.Vahetasin endalgi selle ära aasta tagasi nii,et käed puhta katki. A sul uus
mootor on olemas või kavatsed kasutatud panna?Ära seda küll tee! |
Jah, mul uus mootor olemas. Sain selle 850.- eeguga Kasutaja
cobra lubas ka hea hinnaga ära vahetada.
Tänud kiirete vastuste eest.
|
|
|