rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.09 17:51
|
|
|
A4 (2001-2005) 2002 a. mootorituli pidev süttimine
Probleem A4 2002 aasta Audiga. Pidevalt aktiveerub kollane mootori tuli.
Vahetati nukkvõlli otsas olev keti pinguti, mille järel sain sõita kolm päeva ja jälle diagnosti, kuna põles. Siis näitas õhukulumõõtjat, mis sai ka
vahetatud ning paar päeva jälle, ennem kui põlema läks. Siis näitas diagnost juba mingit odavat klappi, mis reguleeris vist õhusegu. Lisaks vahetati
ka õhutorud ära. Kahjuks see tuli jälle süttis, kuid nüüd otsustasin natukene targemate käest küsida. Vähe sellest - ABS ja veojõukontrolli tuli läks
ka põlema. Kuid, et iile täpp peale panna, siis läks ka Airbagi tuli põlema
See veojõukontrolli tuli pidi põlema, kuna näitab rooliasendi anduri viga.
Kuid kõige suurem probleem on ikka mootorituli. uurisin ka eelmiselt omanikult ning tema ütles, et see olevat põlenud temal stabiilselt paar-kolm
aastat. Ka tema üritas seda kustudada, kuid täiesti lootusetult. Ütles, et mingi rõhk vale, kuid see probleem on ju mul juba lahendatud vahetatud
osade näol.
Äkki keegi oskab aidata???
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 15.09.09 18:43
|
|
|
Selline kummaline viga, ma pakuks vaikselt auto aju viga, sest niipalju erinevaid vigu. Kas aju niiskust saanud, kindalaeka alt??? ja nüüd kord annab
üks asi ühendust kord teine ja nii need vead tulevad. Kui mootori tuli põlema läheb, siis läheb tavaliselt ka abs ja veojõukontrolli tuli, kuna auto
on avarii reziimis. Soovitan korra sul kasutaja Eints'i juurest läbi astuda, ja las kuivatab aju juhtmed ja aju ära vaata kas hakkab asi tööle
normaalselt...
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.09 19:21
|
|
|
Mis mootoriga sul see 2002a Audi A4 ka on?
|
|
|
rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.09 07:00
|
|
|
2.0 bensukas
|
|
|
rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.09 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi-äss
Selline kummaline viga, ma pakuks vaikselt auto aju viga, sest niipalju erinevaid vigu. Kas aju niiskust saanud, kindalaeka alt??? ja nüüd kord annab
üks asi ühendust kord teine ja nii need vead tulevad. Kui mootori tuli põlema läheb, siis läheb tavaliselt ka abs ja veojõukontrolli tuli, kuna auto
on avarii reziimis. Soovitan korra sul kasutaja Eints'i juurest läbi astuda, ja las kuivatab aju juhtmed ja aju ära vaata kas hakkab asi tööle
normaalselt... |
Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii
lõpmatuseni?
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.09 17:31
|
|
|
Et midagi tarka õelda oleks vaja teada mis veakoodid on hetkel mootori veamälus!
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 18.09.09 03:18
|
|
|
Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii
lõpmatuseni?
Esiteks ei pruugi olla viga alati jubinas mille veakood on mootori ajus
Teiseks võib olla erinevate jubinate riknemine halbade asjade kokkulangevus
Kolmandaks kui mootori aju karp on niiskust kunagi saanud ja see niiskus on pistikuid kahjustanud võib mootori aju anda vahelduva eduga väga imelikke
veateateid.
Minu juurde on kunagi sattunud A4 millel aju koos reldeedega oli poolenisti vee sees ja mootor töötas. Klient kurtis, et aku jookseb tühjaks ja kohati
paneb ka seisva mootoriga lampi ventikad tööle.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.09 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii
lõpmatuseni?
Esiteks ei pruugi olla viga alati jubinas mille veakood on mootori ajus
Teiseks võib olla erinevate jubinate riknemine halbade asjade kokkulangevus
Kolmandaks kui mootori aju karp on niiskust kunagi saanud ja see niiskus on pistikuid kahjustanud võib mootori aju anda vahelduva eduga väga imelikke
veateateid.
Minu juurde on kunagi sattunud A4 millel aju koos reldeedega oli poolenisti vee sees ja mootor töötas. Klient kurtis, et aku jookseb tühjaks ja kohati
paneb ka seisva mootoriga lampi ventikad tööle. |
Sai tehtud diagnostika(2 kohas) ja vahetatud rooliasendiandur, mis oli tuksis.
Lisaks pesin mootori läbi. Kui sees oli pesuaine, näitas õlisurvet korras. Kui pandi õli sisse, siis hakkas kõikuma ja lõi mootoritule põlema. Kas
keegi tark oskab öelda, et milles see asi võib olla.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 16.10.09 12:39
|
|
|
Kas need airbagid ja veojõud said nüüd korda? Mis vigu neile näitas ja kas reaalselt ka need vead olid. Kui tõesti nii, et loobib mootori viga ja
airbagi ning veojõudu, siis peaks ikka vast ühist süüdlast otsima. Vabalt võib olla selleks just aju. Ehk auto on näiteks Pärnust pärit kui meri üle
ajas?
Kui aga asi piirdub ikka vaid mootori tulega, siis kahtlustan mingit labast viga. Näiteks katkine õhutoru või karterituulutus... Aga selle vea
leidmine pole kindlasti lihtne
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.09 12:51
|
|
|
Asi selles, et ABS ja veojõukontroll said nüüd korda. Loodetavasti
Auto on olnud ühe omaniku käes ja see ei asunud Pärnus. Ma tunnen seda omaniku hästi ning tema mainis, et sellest pole kunagi Forsis ega Reval jagu
saadud. On öeldud, et see mingi rõhu vahe ja lööb kohe põlema. Tema sõitis rahulikult kolm aastat selle põleva tulega.
Muidugi kaks süüte poolt läks eelmine nädal, aga see on vist tavaline!?
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 16.10.09 13:25
|
|
|
Mul sama jama..aga lööb tule siis põlema kui sõidan bensupaagi tühjaks-kollase tuleni. Paar korda olen ära kustutanud ja siis läheb jälle meelest
õigeaegselt tankida ja tuli jälle põleb.. Pidi mingi bensupaagi rõhkude vahest tulema --täpsemalt ei oska seletada...
|
|
|
rvr
huviline
Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.09 17:53
|
|
|
nii. Mul näitab nukkavõlli asendiandurireguleerimisviga, kuid mitte püsivat, vaid juhuslikku. Ei saa aru kust see tuleb???
Siis kui tühikäigul käib, on rõhud paigast ära, kuid kui pöörded on üleval, siis lööb rühud/nurgad paika!???
Äkki keegi tark oskab seda mulle seletada.
|
|
|
kivialune
huviline
Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.09 15:22
|
|
|
See kollane tuluke on puukallistajatele, et sa loodust ei saastaks
Üks võimalus on panna OBDII diagnostika taha ja vaadata, mis koodi see annab (originaaldiagnostika on eradi süsteem).
5291327
|
|
|
|