Lehekülgi: 1 2 |
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 10.08.04 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja El Nino
Kui kettad kõverad on siis peaks see ju ka piduripedaali kaudu tunda olema.Minul on vähemalt selline kogemus. |
Õigus, peksabki pedaali tagasi kui pidurdad.
|
|
|
conx
huviline
Registreerunud 27.01.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi'80 91 2.0 85kw
|
postitati 10.08.04 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja conx
Kuna harva sõidan siis avastasin samuti et vibra sees... 90 pealt tuleb vibra sisse. Käisin kolmes erinevas kummifirmas ja igalpool arvati et
velgede/kummidega om ok. Siis lasin töökojas rooliotsi ja pukse uurida samuti arvati et korras. Kettad said miski aeg tagasi vahetat. Proovisin ka
naabrimehe velgesid ikka sama jama. Proovisin ka kuivalt, et tösta esiots yles ja lasta jooksma - hakkab auto vibrama.Et mida ette võtta.
|
Et täna sai lastud veel kord uurida - tõstsime auto yles ja lasime käima - parem ratas 'vänderdab'. Soovitati veovõlli ots ära vahetada...
|
|
|
Nagy
huviline
Registreerunud 27.07.04
Asukoht: Tartu- Luua
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,6 86a B2
|
postitati 10.08.04 14:52
|
|
|
Vahetasin just eile esimesed pidurikettad ja klotsid ära, olid teised jube õhukesed. Täna tööle sõites avastasin imestuseks, et vabajooksul tavaliselt
tekkinud vibra roolis oli kadunud. Enne ketaste/klotisde vahetamist oli vabal jooksul hirmus vibra sees. Pidurdamisel vibrat ei täheldanud! Kas
kõverad pidurikettad saavad siis vabajooksul kah silla vibrama panna? Või oli tegu lihtsalt nii vanade ja kulunud ketastega, mis olid tasakaalust
väljas?
Esialgu arvasin (kui vibra juba liialt närvidele käima hakkas), et rattad tasakaalust väljas, ning kavatsesin kummitöökoda külastada.... aga nagu
paistab, pole sinna mul enam asja
Thinking Monkey. o O(höchst interessant)
|
|
|
|
conx
huviline
Registreerunud 27.01.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi'80 91 2.0 85kw
|
postitati 10.08.04 18:39
|
|
|
et uurisin mööda foorumit ja kuna asja ei jaga ja hilja ka juba siis räägitakse vibra juures rooliotstest aga remondis räägiti veovölli otsast, et mis
vahe neil. Sorry lolli kysimise perast ehk...
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 10.08.04 19:39
|
|
|
Ma panin endale ka laiad veljed alla(205\60 15) ja vibra ei ole aga auto käitub imelikult kakub vahest ühele ja siis teisele poole. Eriti kakub siis
kui asfalt on rööpaline. Kui tee on ilus ja sile siis ei kaku kuhugile poole. Kas kellelgi on sama moodi
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 10.08.04 20:16
|
|
|
No ja mõtle mis siis mina oma 225-ga tunnen 
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 11.08.04 10:07
|
|
|
Eesti teed on juba kord sellised, st. omadega täiesti prses ja ime siis pole kui auto teel ei püsi veidi laiema kummiga. Aru ma ei saa kuhu see papp
pannakse, mis bensiini aktsiisi pealt riigile tuleb ning mille eest peaks teesid lappima.
Kõige hullem selle asja juures on see, et värskelt ehitatud teed seisavad sõidetavana ainult 2 või kolm aastat ja pärast seda on nad hullemad, kui
enne remonti.
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 14.08.04 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus0000
Ma panin endale ka laiad veljed alla(20560 15) ja vibra ei ole aga auto käitub imelikult kakub vahest ühele ja siis teisele poole. Eriti kakub siis
kui asfalt on rööpaline. Kui tee on ilus ja sile siis ei kaku kuhugile poole. Kas kellelgi on sama moodi |
ma lihtsalt tahtsin teada kas see on normaalne . puutun sellise asjaga kokku esimest korda 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |