Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 15.09.09 08:47
|
|
|
Audi B3 90 värvimine omal käel
Niisiis, kui hakata autot värvima siis äkki keegi targem oskab umbkaudse hinnakalkulatsiooni värvide, lakkide, liivapaberite jms kohta öelda. Põhimõte
siis selles, et tegemist on vana autoga, mida on mõttetu teenindusse viia ja siis ca 15k maksta. Auto seisukord on selline, et kerel on kaks väiksemat
mõlgikest ja kogulugu.
Oskab keegi öelda kuidas need kroomliistud küljepealt ära tulevad?
Ja selline üldpildi küsimus: Mis arvate kui värvida auto selliseks kollaseks nagu on kasutaja "väikevõhik" S4? Autole tuleks üsna tavaline hall
valuvelg, taha must toon ja see originaal spoiler. Ette tahaks tulevikus osta Coupe Cabrio esistange ja see oleks kogu välimus. Lihtsalt kas 90-nele
sobib kollane? Ja kui foorumis leidub keegi kes on photoshopiga kodus ja aega jalaga surnuks taguda, siis võiks saata mõne kollase 90 pildi (googlest
umbe 30lk läbi tuhnides ei suutnud leida ühtegi kollast B3).
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.09.09 10:19
|
|
|
Kollane on ilus värv, aga samas ka maru silmatorkav. Sa oled veel noor, jalg on kindlasti raske, kui korra oled oma kollasega väiksemas kohas elades
miilitsahärradele silma jäänud, siis võib see elu raskeks muuta. Soovitaks
vähemalt roheliste lehtede aja millegi tagasihoidlikumaga mööda saata.
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 15.09.09 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kollane on ilus värv, aga samas ka maru silmatorkav. Sa oled veel noor, jalg on kindlasti raske, kui korra oled oma kollasega väiksemas kohas elades
miilitsahärradele silma jäänud, siis võib see elu raskeks muuta. Soovitaks
vähemalt roheliste lehtede aja millegi tagasihoidlikumaga mööda saata. |
Noh tegelt on see teema, et meie kandis on selline politsei, et olgu sul mistahes auto, mistahes värvi, alati kontrollib vööra auto ära ja kui
millegiga silma jääd oled pikka aega huviorbiidis, ehk teeb oma tööd korralikult. Ja ega enda rahakoti pärast ja hilisemate tagajärgede poolest ei
tahagi kihutada. Aga kuna esimene auto, siis tahaks täpselt sellisega sõita nagu soovin. Ja seega tuligi mõte auto kollaseks värvida , alguses oli mõte mustaks teha, aga kui nüüd aus olla siis enamus autod
Eestis on ju mustad, hallid või punased, seega must oleks igav olnud.
Aga tegelt tahtsingi seda öelda, et politsei ei tohiks takistus olla, vähemalt minu arvates.
Tsitaat: | Algselt postitas: Skeldo
Tore näha, et on olemas veel minusuguseid 
Siiamaani omal käel värvinud nii mõnegi auto.
Kulu:
Ca 3 L värvi (oleneb kui hästi katab ja mis värvi kasutad) - ca 2000 eeku ma pakun. Ei oska leti hinda öelda asjale.
Ca 1L täitekrunti - ca 200 eeku
Liivakaid 180-800(mõni kasutab ka 1200) jämeduseline.
Pahtleid - kiud ja tavaline väiksem potsik - ca 200 eeku
Kas korralik kompressor ja püstol olemas? Kas on eelnevaid värvimiskogemusi?
Kui värvid kuskil garaazis või väljas siis soovitan soojalt panna vähemalt auto alla kile.
Ise esimest korda auto värvides ehitasin sellise "kuuri".

Üldiselt on vaja pärast ikkagi poleerida ka autot.
Aga edu ja jaksu sulle. |
A mis arvad veoauto värvist? Pidi tugevam ja üldse parem olema? Kas värvile panid laki ka peale? Muidu kompressor pole probleem, küll aga on püstoliks
mingi vene oma, kuigi kui rohkem uurin ei tohiks ka kaasaegne püdtol probleemiks olla.
Vaatan, et sul seal kile all ka b3, kas saad äkki pilte saata mis küljest võtsid ja kuidas sa need akna liistud (külgedel) ära võtsid. Kas vana värvi
karestamiseks kölbab karukeel või peaks midagi jämedamat olema? Kas poleerimine on ka kodus normaalsel tasemel teostatav?
Endal värvimis kogemusi pole, aga sai suvel isal aidata vw tarot aka toyota hiluxit värvida, mina aitasin siis lihvida karestada, juppe küljest
keerata jne. Aga sai sellega kokku puututud, et kivikaitse jäi all krobeline, kas on võimalus sedagi siledaks saada?
Kaua reaalselt töö üldse aega võttis B3me puhul?
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 15.09.09 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
A mis arvad veoauto värvist? Pidi tugevam ja üldse parem olema? Kas värvile panid laki ka peale? Muidu kompressor pole probleem, küll aga on püstoliks
mingi vene oma, kuigi kui rohkem uurin ei tohiks ka kaasaegne püdtol probleemiks olla.
Vaatan, et sul seal kile all ka b3, kas saad äkki pilte saata mis küljest võtsid ja kuidas sa need akna liistud (külgedel) ära võtsid. Kas vana värvi
karestamiseks kölbab karukeel või peaks midagi jämedamat olema? Kas poleerimine on ka kodus normaalsel tasemel teostatav?
Endal värvimis kogemusi pole, aga sai suvel isal aidata vw tarot aka toyota hiluxit värvida, mina aitasin siis lihvida karestada, juppe küljest
keerata jne. Aga sai sellega kokku puututud, et kivikaitse jäi all krobeline, kas on võimalus sedagi siledaks saada?
Kaua reaalselt töö üldse aega võttis B3me puhul? |
Siiamaani olen ka kasutanud veoauto värvi. Tunduvalt tugevam kivitäkete jms puhul. Laki selle värvi juures ei kasutata, läigib ilma selletagi
piisavalt.
Püstol PEAB olema korralik, muidu jääb väga porr see masin.
Autolt ma keerasin küljest kõik mis sai - tuled, pamprid, aknad ja liistud. Need mustad küljeliistud on neetidega kereküljes. puurid needid läbi ning
pärast asendad uutega.
Vana värv käi veeliivapaberiga üle ja rahu majas. Ühtlasi kivikaitset sa siledaks ei saa. Kivikaitse siledaks lihvimine võrdub sellega, et ta ei täida
oma eesmärki enam.
Ajaliselt võttis ca 3-4 päeva aega. Lammutamine ja kokkupanek võtab aega.
|
|
|
|
artuur20
huviline
Registreerunud 24.10.08
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: 89.a coupe
|
postitati 15.09.09 19:18
|
|
|
Kas sellisest 8 bar kompressorist piisab värvimiseks?
näide
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.09.09 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: artuur20
Kas sellisest 8 bar kompressorist piisab värvimiseks?
näide |
Peaks sobima küll ja võimaluse korral võta suurema paagiga, pisike suht nadi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
|