Ranzi tsitaat teisest foorumist:
Päev siis hakkas jah pihta erinevate probleemidega. Esimene sõit hüppas esimene käik välja, teine sõit ei läinud teine käik sisse ning peale seda
hakkasidki nii esimene kui teine käik suht kahtlaselt sisse minema ja ülejäänud sõidud läks käiguvahetus esimeselt teisele ainult hooga ja jõuga
Kolmas sõit küll õnnestus kuid aeg kõigest 11,8, küll sai vaadatud seadistusi ja logi faile... nu ei mõtle nagu välja mis viga olla võiks, ainus mis
silma jäi oli ulme rikas segu (9,1 lausa), kuid põhjust sellele nagu ei leidnud. Siis aga meenus reimole, et üks vaakum/rõhk peenikestest voolikutest
oli kaks korda ühest kolmikust lahti olnud ja üks neist kordadest oli see kui ta tuli tagasi soomest masinat seadistamast ning arvatavasti oli see ots
ka lahti seadistuse tegemise ajal. Kuna aga kolmik oli vahel kütuserõhu regulaator torul, siis oli ka ilmselge miks segu rikas oli. Sai ots lahti
võetud ja järgnev sõit tuli ajaga 11,5 ning segu oluliselt parem. Siiski jäi probleemiks liialt kõrge EGT... ja ega pikalt miskit mõelda ei olnud,
sumps alt ära Siis ka tuli see rekordaja sõit, 11,1 ja kiirus 217km/h. D
klasis oli see ka sel päeval kiireim sõidetud aeg. Esikoht oli aga sellemõttes kerge tulema, sest henri kes sõitis ennist parima 11,3, sai millestki
omas masina juures lahti ja enam too masin liikuma ei hakanudki.
Tagasiteel aga jäi see masin veel korra ka teeäärde Otsingud viisid
kaitsmepesani mis oli aku juures ja millest läks toide bena pumpadele... too raip oli lihtsalt ära sulanud
Vihane-Tinane:
Lisaks nähtule, mida AC Dragil oli võimalik kapoti all uudistada, paigaldati autole mõned päevad tagasi NOS.
Ilmselt uudishimulikumad entusiastid teavad ning nägid viimasel AC üritusel, mis raud aiste vahel on. Kes ei tea, siis lisaks vilele rikastatakse
ette antavat õhku metanooli ning vee seguga (snow perfomanc system) ja sellest nädalast ka kõigele muule NOS-iga. Hetkel peal +150hp düüsid. Aga nagu
eelpool mainitud, läks NOS-iga seadistamine vähe ruutu, kuna kütuse rõhuregulaatori vaakumvoolik oli tol hetkel küljest lahti ning mida ei märgatud.
Kõik see kompott on aga igal juhul ennast õigustanud ning mis peamine, moto on valule vastu pidanud ja suuremaid tagsilööke ses suhtes pole olnud. See
on kõige tähtsam.
PS! Selline pinnapealne jutt ning info auto kohta alljärgneval aadressil:
http://www.psc.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2530&page=1
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|